JTD - snížený výkon

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Honza: Jasně... já nepotřebuju formuli, ale přijde mi že by to mohlo jet lépe.

Radek:
OK, trojka půjde v pohodě. Zítra to pořeším a pošlu. Díky za pomoc.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Co to znamena 15km od slovenských hraníc. od hodonina si asi daleko pocitam , keby nie by som ti to pozrelten motor poznam lepsie ako svoje boty. Ale podla hodnot zrychlenia to je v poriadku , to bude len tvojim pocitom.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Torgan: 15 km od hranic je Rožnov pod Radhoštěm :-) ... v Makově jsem za chvilku (ale to je víc nahoře).

Hodonín mám cca 120km cesty.

Zítra sem dám ty výsledky měření pokud to stihnu a podle toho to budu dál řešit.
Začínám zvažovat nějaký chip...
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Tvoje úvaha o čipu je správná...
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ten log bude treba robiť do kopečka,tak je to najlepšie,keď je auto na 100%v záťaži.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Ano , je to lepší do mírného kopce....
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
Honza ITC
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 49
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza ITC »

Pokud budeš uvažovat o chipu, přes italy je odborník Šarkan (www.alfatuning.sk) má i rozumný ceny. A hlavně rozumí tomu co dělá.
Fiat dělá z lidí automechaniky.
Italiancars 4ever ;-)
Lancia Lybra 2,4 JTD 103kW chip by Šarkan 192koní a 380Nm
Obrázek
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Nevím jak je to u 77kw s regulátorem tlaku....pokud to budeš chipovat, tak určítě k Petrovi do Dubnice to máš blíž než ke mě...jinak spolupracujeme.
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
Honza ITC
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 49
Registrován: 30 lis 2009, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza ITC »

Radek156 píše:Nevím jak je to u 77kw s regulátorem tlaku....pokud to budeš chipovat, tak určítě k Petrovi do Dubnice to máš blíž než ke mě...jinak spolupracujeme.
u 77kw se musí tlak turba zvýšit mechanicky na regulátoru
Fiat dělá z lidí automechaniky.
Italiancars 4ever ;-)
Lancia Lybra 2,4 JTD 103kW chip by Šarkan 192koní a 380Nm
Obrázek
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Nafta bez vzduchu sa obide,ale vzduch bez nafty nie. Takze to pridanie na turbe neni az take dolezite. Ja tlacim seriovy tlak a v pohode. JTD ma vzduchu celkom prebytok. Teda do urcitej miery. Stale ale nevidim logy,ako nebieha turbo a vaha. Ak mas cestu okolo Vsetina,tak sa stav.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Kluci dneska se omlouvám, dneska jsem to nestihl... dám to sem zítra.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Tak dneska jsem měřil... CSV je v odkazu níže.
Vyjel jsem 1-2-3 , tu 3 jsem trochu podusil aby šla od nízkých otáček, pak jsem tam dal i 4 a dostal jsem se kolem 3900ot. Pak jsem musel brzdit za autem.

http://ulozto.cz/xxbNnvG/fesexp-1207271 ... -file2-csv

EDIT: koukám na to a vidím že rychlost to ukazuje úplnou blbost, tu 3 jsem tahal cca do 110 , 4 jsem mohl tak do 140 přibližně... koukal jsem spíš před sebe
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Odpoj vahu a naloguj to este raz. Ale myslim,ze bude prisavat vzduch medzi vahou a turbom. Alebo je pootvoreny obtok na turbe. Nesparal sa v nom niekto?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Uživatelský avatar
Radek156
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 15 úno 2011, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - okres Havlíčkův Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek156 »

Obrázek
:kol1: Obrázek Pobočka CZ - Havlíčkův Brod Alfa 156 320HP@650Nm Úprava vstřiků byObrázek
_____
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Jestli se v tom někdo hrabal.... to netuším, já to auto takhle mám odjakživa a nikdy jsem s těmito věcmi nic nedělal. Navíc přímo tomuto nijak nerozumím.

Nejsem ani nějak zastánce chipu, protože jsem slyšel o spojkách, setrvácích a prasklých hadicích od turba, takže bych to ani neřešil, jenže poslední dobou mi přišlo, že se tomu fakt nechce jet. Když pak člověk jede s klimou a není schopen předjet bezpečně pár aut v kopci tak je to zlé.

Auto má teď na týden přítelkyně, takže to nezměřím hned. Pak změřím stejný úsek s odpojenou váhou.

Alfik:Pokud by to nevadilo, tak bych se stavil. Mám to co by kamenem dohodil a sám si neporadím.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“