Po výměně hlavy a přetěsnění motoru blbě maže

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
red.jack
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 srp 2012, 05:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Po výměně hlavy a přetěsnění motoru blbě maže

Příspěvek od red.jack »

Zdravím všeci.Mám ducato 2.5d rv 93 a potkal se mi motor na volnoběžné otáčky takže při žádné rychlosti.motor sem demontoval,vyměnil hlavu a všechny gufera na motoru a co se mi nezdálo jsem znova přetěsnil a po demontáži motoru zpátky špatně maže.Motor musím vytočit do vyších otáček aby vůbec začal mazat.Pak už je vše vpohodě,motor maže i při volnoběhu,kontrolka neproblikává a i při otevřeném víčku na olej je vidět že motor maže jak má a je vidět dost oleje nahoře na vačce.nevíte kde se stala chyba a co by to mohlo bejt?děkuji za rady
Jeremimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 07 úno 2012, 19:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jeremimo »

1 pozri cidlo tlaku oleja ,
2 skus zmerat tlak oleja je nato taky jednoduchy pripravok vacsinou sa zapozicat
3 to najhorsie moze byt ze si si nedal pozor a nejaky bordel sa ti dostal do mazacich kanalov v bloku a hlave , existuje pripravok do oleja ,, engine flush cleaner,, ten rozpusti bordel na mikrocadtice a mal by povolit usadeniny. Vypustis olej po precisteni a das novy s filtrom. Robil dom to lexusi tak sa nemusis bat blbych reci okolo.
Range Rover P38 2.5TDS manuál
Uživatelský avatar
Marek P.
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 02 říj 2009, 09:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od Marek P. »

Dával si celou hlavu jinou? Nehromadí se olej u vačky až moc?? Pokud je horší (volnější/vyběhané) uložení vačky klesne automaticky i tlak oleje v okruhu...
DUCATO 2,3 JTD (2009)
DAILY 35S14V (2007)
DAILY 35S18 (2010)
red.jack
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 srp 2012, 05:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od red.jack »

Ahojte.Hlavu jsem dával celou jinou.Problém je že když dacotu nechám déle stát tak pak při nastartování se ji nechce mazat.Musim přidat více plynu a více ji vytočit aby začala mazat.pak už je vše ok,maže i při malejch otáčkách,čidlo neprosvěcuje ani při menšim volnoběhu což jsem skoušel ubrat volnoběh.jde jen o to než namaže!!!rozebíral jsem i celej ten bazmek jak drží olejovej filtr ale tam snad ani neni nic co by se dalo otočit.ducato startuje bez problémů,nekouří.
Může to někde přisávat vzduch?
Jak se měří tlak oleje?
kde je prosím umístěné olejové čerpadlo?je složitá výměna?
Olej dávám pořád ten stejnej tak tim by to bejt asi nemělo.
Děkuji všem za rady.
Jeremimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Registrován: 07 úno 2012, 19:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jeremimo »

rozoberal si hlavu a nevies kde je olejove cerpadlo???to mi pride smiesne ze sa pytas taketo veci
Range Rover P38 2.5TDS manuál
red.jack
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 06 srp 2012, 05:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Duchcov

Příspěvek od red.jack »

Co je na tom směšnýho?v hlavě rozhodně neni!!!jde mi o tom jestli to pohání ty kola z boku u čerpadla nebo je samostatně pod vanou motoru?Možná jsem to jen špatně položil tu otázku.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“