Odstranění ADblue IVECO Tector

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Sonic
Přispěvovatel
Příspěvky: 138
Registrován: 03 zář 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Odstranění ADblue IVECO Tector

Příspěvek od Sonic »

Zdravim. Mám dotaz jestli někdo z vás se setkal případně umí nebo s tim má nějakou zkušenost co se týče odstranění systému vstřikování ADblue. Jedná se mi hlavně o software aby auto přestalo vstřikovat ale hlavně přestalo hlásit každou chvíli závady. Nevim jestli se musí i hardwarově odstranit SCR kat ale myslim si že možná ani ne. máte s tim někdo zkušenost?
BMW E46 320d 110Kw-Chip 185HP, EGR Off
kuba5582
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 08 lis 2008, 00:49
Odpovědi: 0

Re: Odstranění ADblue IVECO Tector

Příspěvek od kuba5582 »

Sonic píše:Zdravim. Mám dotaz jestli někdo z vás se setkal případně umí nebo s tim má nějakou zkušenost co se týče odstranění systému vstřikování ADblue. Jedná se mi hlavně o software aby auto přestalo vstřikovat ale hlavně přestalo hlásit každou chvíli závady. Nevim jestli se musí i hardwarově odstranit SCR kat ale myslim si že možná ani ne. máte s tim někdo zkušenost?
asi umim muzes vycist rj a poslat mi data z ni?
mufti
Přispěvovatel
Příspěvky: 190
Registrován: 04 led 2009, 09:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od mufti »

mam 100 % riesenie !!! uprava SW nestaci ! info SZ
Passat Alltrack '14 CFGC
Passat Alltrack '17 CUAA
Sharan 4motion '15 CUVC
Fabia '02 AQV
P307 '03 NFU
Camaro '76 LT 350
TT Roadster Quattro '00 APX
Honda AFRICA TWIN Adventure '22
kubert
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 01 čer 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčínsko

Re: Odstranění ADblue IVECO Tector

Příspěvek od kubert »

Sonic píše:Zdravim. Mám dotaz jestli někdo z vás se setkal případně umí nebo s tim má nějakou zkušenost co se týče odstranění systému vstřikování ADblue. Jedná se mi hlavně o software aby auto přestalo vstřikovat ale hlavně přestalo hlásit každou chvíli závady. Nevim jestli se musí i hardwarově odstranit SCR kat ale myslim si že možná ani ne. máte s tim někdo zkušenost?
Zahlédl jsem ,že se prodávají emulátory.
Další možnost je obelhat teplotní čidla(při -5C se add blue ,pokud není vyhřívaná nádrž odstavuje)bohužel je to podle typu auta ,protože některá
data jdou po canu.
Zajímalo by mě však ,ikdyž se toto vše odstaví,tak se zhruba po roce zboří kat,který stojí kolem 100 000 Kč.
Pokud je to eas1 ,tak to výkon neomezuje.
Myslím tedy ,že je asi optimální jezdit s add blue(hlavně EAS 2)normálně,
pokud se na cestě objeví závada(snížení výkonu na 70%) potom asi
přepnout na emulátor.
Vím ,že nic nevím a to vím docela určitě.
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“