Dvouhmota za jednohmotu na AHFku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Smaža
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 19 pro 2010, 20:30
Odpovědi: 0

Dvouhmota za jednohmotu na AHFku

Příspěvek od Smaža »

Nazdar kucííí,

potřebuju Vaši radu nebo mě fakt už mrdne!!!

Mám 1,9 TDI 81kW AHF. Chtěl jsem si vyměnit dvouhmotu. Tak jsem si sehnal komplet spojku (setrvák, lamela, přítlačák) z motoru 1Z. Vyhodil jsem teda převodovku, vyměnil jsem setrváky, nahodil spojku a čumím, že otvor v lamele z motoru 1Z pro tisícihran na převodovce je větší než na původní lamele která tam byla. Měl jsem za to, že spojka z 1Z je zaměnitelná se spojku z AHFka. Nebo ne????
Tak buď tam je píchlá jiná převodovka, jestli je to možný nebo spojky mezi sebou zaměnit nejdou.
Potřeboval bych to s Vaší pomocí rozlousknout sim sim.

Pár čísel:
převodovka-02J301107C
lamela co tam byla: LUK 028141036L
setrvák co tam byl:ZSS 028 105 264 G

Dík moc
Seat Toledo II, TDI AHF 81 kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14468
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A nemáš tu sadu z motoru 1Z který byl v Galaxy, Sharan, Alhambra 1. generace? Tam je převodovka Ford...
Smaža
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 19 pro 2010, 20:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smaža »

Na převodovce je obrovský VW, takže origo.
Seat Toledo II, TDI AHF 81 kW
Smaža
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 19 pro 2010, 20:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smaža »

Teď čumím co píšu za hovadiny, na převodovku jses neptal..... Čoveče tak to nevím, kupoval jsem to přes inzerát.
Seat Toledo II, TDI AHF 81 kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14468
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak to bude ono ;)
Smaža
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 19 pro 2010, 20:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smaža »

Kua, tak to abych sháněl druhou lamelu ale dík moc za pomoc. Hoj
Seat Toledo II, TDI AHF 81 kW
Smaža
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 19 pro 2010, 20:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smaža »

Tak lamelu jsem už splašil. Dal jsem tam Valeo ale něco mi tam drhne (kov o kov). Někdy to nakopnu a nic, začně to až za chvilec. Jindy to zas drnčí furt, tak nevím. Spojk. ložisko jsem dával nový, tak leda ta lamela. KDyž už to drnčí a vyšlápnu spojku, tak to mírně zesílí. Jinak spojka drží. Máte někdo s tímto zkušenost?
No a aby toho nebylo málo :) , tak bych Vás chtěl poprosit jestli by jste mi nejukli na LOGy. V jakým stavu mám váhu a turbo. Dík moc.

Turbo: http://uloz.to/x4dhDFf/log-turbo-6-8-csv
Váha: http://uloz.to/xmK9s81/log-vaha-6-8-csv
Seat Toledo II, TDI AHF 81 kW
Smaža
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 19 pro 2010, 20:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smaža »

Chlapi nikdo nic???
Seat Toledo II, TDI AHF 81 kW
Uživatelský avatar
Kosino
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 05 bře 2011, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kosino »

já měnil před rokem a taky mi tam něco jakoby šustí, takový jakoby plech o plech, ale je to už rok a zatím se to nezhoršuje, nic se neděje, a dělá to jen když se auto zahřeje..
VW Golf IV, 1,9 TDI motor AHF, jednohmota + HDS57 + VR6 přítlačák, chip motorpower
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě se tohle stalo na Passatu, kdy rozlítlá dvouhmota pocuchala plech mezi motorem a skříní a přesto, že jsem to vyrovnal a udělal varhánky kvůli pnutí , byl jsem po nastartování zděšen. Celý den jsem to odstraňoval, povoloval, napružoval až jsem nakonec okolo startéru kus plechu ustřihl a prohnul a již vůbec nevěřil, že to přestane..Ale bůh se smiloval... :)
nepropadat panice...
Smaža
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 19 pro 2010, 20:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smaža »

A zkoušel jste někdo kombinaci: setrvák+přítlačák 1Z a lamelu z ATD???
Seat Toledo II, TDI AHF 81 kW
Smaža
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 19 pro 2010, 20:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smaža »

A co kdybych ten plech co je mezi motorem a převodovkou dal do řiťky???
Seat Toledo II, TDI AHF 81 kW
Smaža
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 19 pro 2010, 20:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smaža »

Tak vyřešeno. Jukl jsem ze spodu, kde jsou mezi motorem a převodovkou díry, přes který šlo vidět jak plech dře o setrvák. 3roubovák do ruky a je klid. Chlapi dík!!! A co ty logy sim sim???
Seat Toledo II, TDI AHF 81 kW
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

normálne naloguj 3,10,11 na troječku od 1500 plný do 3500 potom sa na to pozriem.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Smaža
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 19 pro 2010, 20:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smaža »

Turbo s váhou jsem už nalogoval viz. výš.
Seat Toledo II, TDI AHF 81 kW
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“