problém O1 1,6 benzín 75kW BFQ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problém O1 1,6 benzín 75kW BFQ
nějak jsem se nechal ukecat že se na to podívám.. debil...
rýpal se v tom už kde kdo.. ale...
projevy - nefunguje plynový pedál jak by měl, závady jsou tam teď stabilně tyto :
06A 906 033 DM
SIMOS33 1.6l 2V 00HS5791
18047 - snimac 1/2 polohy pedalu plynu - neverohodny signal (G79/G185)
P1639 - 35-00 - -
16725 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) : neverohodny signal
P0341 - 35-00 - -
18042 - snimac 2 polohy pedalu plynu - prilis velky signal (G185)
P1634 - 35-00 - -
jednotku jsem zkusil druhou - to samé, proměřil kabeláž - ok, odmotal izolaci svazku, pod ní nic neobvyklého - ale je to mokré..., když se dřív zahýbalo kabeláží u jednotky tak to bylo chvíli ok, nyní už to nepomůže..
pedál jsme zatím neproměřil, chystám se na to, ale spíš tipuju na shnilou kabeláž?.... zkusím sehnat druhý svazek
nesetkali jste se s tím prosím někdo?
díky
benzín fakt patří leda tak do kamen.. fuj
rýpal se v tom už kde kdo.. ale...
projevy - nefunguje plynový pedál jak by měl, závady jsou tam teď stabilně tyto :
06A 906 033 DM
SIMOS33 1.6l 2V 00HS5791
18047 - snimac 1/2 polohy pedalu plynu - neverohodny signal (G79/G185)
P1639 - 35-00 - -
16725 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) : neverohodny signal
P0341 - 35-00 - -
18042 - snimac 2 polohy pedalu plynu - prilis velky signal (G185)
P1634 - 35-00 - -
jednotku jsem zkusil druhou - to samé, proměřil kabeláž - ok, odmotal izolaci svazku, pod ní nic neobvyklého - ale je to mokré..., když se dřív zahýbalo kabeláží u jednotky tak to bylo chvíli ok, nyní už to nepomůže..
pedál jsme zatím neproměřil, chystám se na to, ale spíš tipuju na shnilou kabeláž?.... zkusím sehnat druhý svazek
nesetkali jste se s tím prosím někdo?
díky
benzín fakt patří leda tak do kamen.. fuj
asi schnilá kabeláž a prohlídni propoj motor budka pod stěračema to by mohl být ten plyn...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tak jsem tenhle super vůz zřejmě úspěšně doladil...
prvotní problém dle mně byl ten, že pin který byl v konektoru RJ zrovna pro pedál plynu byl asi z výroby špatně nacvaklý a nebo se v tom někdo rýpal... tak jsem ho opravil a chvíli dobrý
nicméně problémy pak pokračovaly, rozebral jsem celou kabeláž (moc zábavné) - ok, kostry ok... vše ok, v konektoru k egru total shnilé piny, nějak se asi vevnitř dotkly a z jednoho se pustilo 12V na větev kde mělo být 5V.. to pak poslalo těch 12V i na jednu půlku potenciometru na pedálu = to pak samozřejmě ukazovalo nesmysl a jednotce se to nelíbilo, to samé i čidlo otáček vačky, šlo na něj 12V místo 5.
tak jsem to přepinoval, vyčistil, vyměnil několik polámaných svorkovnic po zásahu odborníků přede mnou - některé byly navíc poněkud vyrezlé, dal nové čidlo na vačku.... nakonec i druhou RJ protože se netvářila úplně košer, ani to jak tam přišlo 12V na místo odkud z jednotky lezlo 5V jí neudělalo dobře...
velmi zábavná práce...
navíc to už přede mnou rozvrtalo neúspěšně několik lidí
teď to funguje jak má. někdo zničil i termostat - je el. ovládaný (stejně byl nějak KO a to ho prý už někdo měnil), dal jsem novej a je klid, dokonce pánovi už ani větrák chladiče neběží pořád...
P.S. zlaté TDI než tenhle benzínový megazmetek
prvotní problém dle mně byl ten, že pin který byl v konektoru RJ zrovna pro pedál plynu byl asi z výroby špatně nacvaklý a nebo se v tom někdo rýpal... tak jsem ho opravil a chvíli dobrý
nicméně problémy pak pokračovaly, rozebral jsem celou kabeláž (moc zábavné) - ok, kostry ok... vše ok, v konektoru k egru total shnilé piny, nějak se asi vevnitř dotkly a z jednoho se pustilo 12V na větev kde mělo být 5V.. to pak poslalo těch 12V i na jednu půlku potenciometru na pedálu = to pak samozřejmě ukazovalo nesmysl a jednotce se to nelíbilo, to samé i čidlo otáček vačky, šlo na něj 12V místo 5.
tak jsem to přepinoval, vyčistil, vyměnil několik polámaných svorkovnic po zásahu odborníků přede mnou - některé byly navíc poněkud vyrezlé, dal nové čidlo na vačku.... nakonec i druhou RJ protože se netvářila úplně košer, ani to jak tam přišlo 12V na místo odkud z jednotky lezlo 5V jí neudělalo dobře...
velmi zábavná práce...

teď to funguje jak má. někdo zničil i termostat - je el. ovládaný (stejně byl nějak KO a to ho prý už někdo měnil), dal jsem novej a je klid, dokonce pánovi už ani větrák chladiče neběží pořád...
P.S. zlaté TDI než tenhle benzínový megazmetek
To jsi teď napsal úplně přesně !!jericho-3 píše:vici - to je to z čeho mám největší vítr, z tuningářů, milovníků techna a zesilovačů a číšníků v montérkách, kteří vše ví a opraví. Nejlepší je auto od diletanta, houslisty , popřípadě jeptišky, ti mají auto v origo stavu z továrny.
Když přijedu a vidím, že na mě čeká Ford Escort v super tuningu tak se mi otevírá nůž v kapse. Úplně jasně vidím ty dráty natahaný všude kde je místo a plný auto pi**vin....
Máme v rodině koktu o které píše Viči a je po první majitelce najeto 40 000 km. Vše na autě dělal autorizovaný servis u nás a řeknu vám že třeba automatický zapínání světel je namontovaný tak fušersky, že se divím že vůbec fungovalo. Oprava na zadním kole (netuším co dělali) provedli tak odborně, že kabeláž ke snímači ABS vyčnívala od podběhu a dřela o kolo tak dlouho až se prodřela. Víc jsem toho zatím neobjevil, snad kromě vody v jednotce oken kde vyrezla většina kontaktů, taky radost opravovat když není po ruce nová. Takže to asi bude fuk jestli je to tuningář nebo rádoby odborník, když je někdo levej jak šavle a hlavně fušér tak by se autům měl raději vyhýbat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Samo, máš pravdu, ale to je ostuda autorizáků..Nejsou to nositelé kvality a je to problém továrny...Nedělá patrně žádné kontroly. Měla by si tam někdy tajně nechat opravit auto a poté jim vzít koncesi..Ale v Čechách se nic neutají a práskači by to hned oznámili..Je to jako s pivem, když je hospodský prase, a má teplé nebo ředěné pivo, může firma dělat reklamy jaké chce a stejně jsou to patoky. Osobně kontroly nemám rád, ale špatného hostinského bych připravil o koncesi na mé pivo kšeft nekšeft.. 

nepropadat panice...