problém O1 1,6 benzín 75kW BFQ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

problém O1 1,6 benzín 75kW BFQ

Příspěvek od Vici »

nějak jsem se nechal ukecat že se na to podívám.. debil...

rýpal se v tom už kde kdo.. ale...

projevy - nefunguje plynový pedál jak by měl, závady jsou tam teď stabilně tyto :

06A 906 033 DM
SIMOS33 1.6l 2V 00HS5791

18047 - snimac 1/2 polohy pedalu plynu - neverohodny signal (G79/G185)
P1639 - 35-00 - -
16725 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) : neverohodny signal
P0341 - 35-00 - -
18042 - snimac 2 polohy pedalu plynu - prilis velky signal (G185)
P1634 - 35-00 - -

jednotku jsem zkusil druhou - to samé, proměřil kabeláž - ok, odmotal izolaci svazku, pod ní nic neobvyklého - ale je to mokré..., když se dřív zahýbalo kabeláží u jednotky tak to bylo chvíli ok, nyní už to nepomůže..

pedál jsme zatím neproměřil, chystám se na to, ale spíš tipuju na shnilou kabeláž?.... zkusím sehnat druhý svazek

nesetkali jste se s tím prosím někdo?

díky
benzín fakt patří leda tak do kamen.. fuj
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi schnilá kabeláž a prohlídni propoj motor budka pod stěračema to by mohl být ten plyn...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tam je to ok právě (modrý konektor - čisté..)... proměřeno od propoje k pedálu i k jednotce... nicméně to může být shnilé a jak se s tím pohne to udělá bordel, jenže toho se nedoměřím..
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

rozmotat a tahat za kable...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

co kostra jednotky pod torpedem a napájení jednotky?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

tiez to vidim na zhnitu kostru
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

ok, omrknu kostru. díky :-)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

tak jsem tenhle super vůz zřejmě úspěšně doladil...

prvotní problém dle mně byl ten, že pin který byl v konektoru RJ zrovna pro pedál plynu byl asi z výroby špatně nacvaklý a nebo se v tom někdo rýpal... tak jsem ho opravil a chvíli dobrý

nicméně problémy pak pokračovaly, rozebral jsem celou kabeláž (moc zábavné) - ok, kostry ok... vše ok, v konektoru k egru total shnilé piny, nějak se asi vevnitř dotkly a z jednoho se pustilo 12V na větev kde mělo být 5V.. to pak poslalo těch 12V i na jednu půlku potenciometru na pedálu = to pak samozřejmě ukazovalo nesmysl a jednotce se to nelíbilo, to samé i čidlo otáček vačky, šlo na něj 12V místo 5.
tak jsem to přepinoval, vyčistil, vyměnil několik polámaných svorkovnic po zásahu odborníků přede mnou - některé byly navíc poněkud vyrezlé, dal nové čidlo na vačku.... nakonec i druhou RJ protože se netvářila úplně košer, ani to jak tam přišlo 12V na místo odkud z jednotky lezlo 5V jí neudělalo dobře...

velmi zábavná práce... :( navíc to už přede mnou rozvrtalo neúspěšně několik lidí

teď to funguje jak má. někdo zničil i termostat - je el. ovládaný (stejně byl nějak KO a to ho prý už někdo měnil), dal jsem novej a je klid, dokonce pánovi už ani větrák chladiče neběží pořád...

P.S. zlaté TDI než tenhle benzínový megazmetek
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Super , teď se můžeš vrhnout na tu naší benzínovou koktu :D :D :D
Já na to nemám silu. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

vici - to je to z čeho mám největší vítr, z tuningářů, milovníků techna a zesilovačů a číšníků v montérkách, kteří vše ví a opraví. Nejlepší je auto od diletanta, houslisty , popřípadě jeptišky, ti mají auto v origo stavu z továrny. :)
nepropadat panice...
m_toy
Přispěvovatel
Příspěvky: 670
Odpovědi: 0
Registrován: 21 led 2009, 21:14
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od m_toy »

jericho-3 píše:vici - to je to z čeho mám největší vítr, z tuningářů, milovníků techna a zesilovačů a číšníků v montérkách, kteří vše ví a opraví. Nejlepší je auto od diletanta, houslisty , popřípadě jeptišky, ti mají auto v origo stavu z továrny. :)
To jsi teď napsal úplně přesně !!
Když přijedu a vidím, že na mě čeká Ford Escort v super tuningu tak se mi otevírá nůž v kapse. Úplně jasně vidím ty dráty natahaný všude kde je místo a plný auto pi**vin....
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Máme v rodině koktu o které píše Viči a je po první majitelce najeto 40 000 km. Vše na autě dělal autorizovaný servis u nás a řeknu vám že třeba automatický zapínání světel je namontovaný tak fušersky, že se divím že vůbec fungovalo. Oprava na zadním kole (netuším co dělali) provedli tak odborně, že kabeláž ke snímači ABS vyčnívala od podběhu a dřela o kolo tak dlouho až se prodřela. Víc jsem toho zatím neobjevil, snad kromě vody v jednotce oken kde vyrezla většina kontaktů, taky radost opravovat když není po ruce nová. Takže to asi bude fuk jestli je to tuningář nebo rádoby odborník, když je někdo levej jak šavle a hlavně fušér tak by se autům měl raději vyhýbat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Samo, máš pravdu, ale to je ostuda autorizáků..Nejsou to nositelé kvality a je to problém továrny...Nedělá patrně žádné kontroly. Měla by si tam někdy tajně nechat opravit auto a poté jim vzít koncesi..Ale v Čechách se nic neutají a práskači by to hned oznámili..Je to jako s pivem, když je hospodský prase, a má teplé nebo ředěné pivo, může firma dělat reklamy jaké chce a stejně jsou to patoky. Osobně kontroly nemám rád, ale špatného hostinského bych připravil o koncesi na mé pivo kšeft nekšeft.. :)
nepropadat panice...
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

presne ten samy problem, pedal davaly druhy, ja jsem nasadil jednotku druhou.
Vysoke napeti na pedalu,jsem rozrezal svazek a mezi modrym ve waserkanalu a jednotkou shnile.Ale docela dost.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a to se vyplatí :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“