Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Odpovědi: 0
Bydliště: JM

Příspěvek od iridium »

A to že to nechtělo přes 160 je stejně jen tím že mi to přisává někde vzduch ale zatíím mě to neomezuje tak neřeším.
Oct 1.9TDI 66kW 2001
Uživatelský avatar
hanyking
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 11 říj 2010, 23:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník

Příspěvek od hanyking »

Jak se to dělá? Je někde postup?
Škoda felicia 1.9D
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Odpovědi: 0
Bydliště: JM

Příspěvek od iridium »

hanyking píše:Jak se to dělá? Je někde postup?
Mělo by to být zde, ten Milošův mi přijde nejschudnější a taky funguje jak má. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=37947
Oct 1.9TDI 66kW 2001
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já už asi zas na brnk na dvě žhavky to chytalo blbě miloš
iridium
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 29 bře 2010, 13:25
Odpovědi: 0
Bydliště: JM

Příspěvek od iridium »

slovacek.milos píše:já už asi zas na brnk na dvě žhavky to chytalo blbě miloš
Tak říkáš Starline (to je mi jasné páč z toho nic dobrého nekouká) a Bosch nebrat, jo :)
Oct 1.9TDI 66kW 2001
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

iridium píše:
slovacek.milos píše:já už asi zas na brnk na dvě žhavky to chytalo blbě miloš
Tak říkáš Starline (to je mi jasné páč z toho nic dobrého nekouká) a Bosch nebrat, jo :)

já ty bošky hodil do 2O5 a ten borec během roku postupně dal všechny ty staré, časem se zjistilo že ty bošky na nic mají lesklou krabičku, uvidíme časem

já jsem osobně pro beru, výrobce je francouz a distributor němec, tak tam asi nějaká kvalita je a nepamatuji si problém,

se zapalovacíma svíčkama, bosch, champion,brisk, NGK, jsem měl sposty problémů s beru ne,

uvidíme jak ty žhavky pojedou pak zas napíšu miloš
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

nazdar kluci,
jak to resite s vyhrevem filtru pri techto a nizsich teplotach? ja totiz nemam nic a pri pomeru vic vyfritu nez ekonafty mam obvykle po ranu zalepeny palivac.....
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

jezdil někdo v zimě na poměr 1:1 s petrolejem a vyfritem? díky za odpovědi.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

ja osobne ne. ale nejlepsi zkouska bude, kdyz udelas smes a das ji do mrazaku. po nejake dobe to vyndej, zmer tomu teplotu a zkus hustotu. a hned uvidis ;-)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

1:1 filtrovanej vyfrit s petrolejem (leteckym palivem JETA1) -38 stále tekuté, v -18 jako pokojová teplota;) jde o to jestli na to někdo jezdil;)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Tak JETA-1 musi mit teplotu "zmrznuti" hodne, hodne vysoko, nad - 45 °C minimalne, mozna -50, jo to je palivo nasich snu do arktickych zim u cerpacek (noteeth)
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

celou zimu jsem jezdil na trafo s petrolejem v pomeru 9 ltr trafa a litr ptroleje a nebyl zadnej problem, na fotce je smes v - 15 celou noc venku na okneObrázek
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
redbanditos
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 06 led 2012, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Re: Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.

Příspěvek od redbanditos »

iridium píše:No a co na zimu přidávat do oleje letecký petrolej JET A1, deklarují u něj bod tuhnutí -50 C. Stejně v klasické naftě je petroleje habaděj. A trochu nějakého aditiva a je to. (cenu jsem před chvílí poptal tak dám vědět.)
ja som jazdil aj na čistý letecký petrolej len som pridaval asi liter vyfritu na 10 litrov JET aby lepsie mazalo. / nafta je petrolej s povinnou primesou rastlinaku , na aditivum sa vyser , namiesto toho radsi benzin.
4x4 fanclub
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33813
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="redbanditos"]


no kdybys jezdil na čistý jet tak zhruba za hodinku to nepojede, něco se zadře ;)
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Re: Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.

Příspěvek od k5ynd1 »

slovacek.milos píše:
no kdybys jezdil na čistý jet tak zhruba za hodinku to nepojede, něco se zadře ;)
tak tak :-)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“