Jaky podvozek ktery bude fungovat na G4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čau, je na O1 dobrá kombinace HP sporting + pružiny KW -35/35 ?
http://speedpro.cz/sporting-podvozek-sk ... -9447.html
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavi ... -1828.html
Jde mi o to jestli to ty HP utlumí, nemám rád houpačku. Nerad bych na kvalitní tlumiče dal zbytečně tvrdý pružiny, který by neutlumily.
http://speedpro.cz/sporting-podvozek-sk ... -9447.html
http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavi ... -1828.html
Jde mi o to jestli to ty HP utlumí, nemám rád houpačku. Nerad bych na kvalitní tlumiče dal zbytečně tvrdý pružiny, který by neutlumily.
Neodkládej radost
Jelikož jsem nenašel téma, kam by se dalo přispět, tak svoje poznatky sdělím zde. Na svojí OI liftback jsem nedavno udělal výměnu všech silentbloků předních ramen (přední Strongflex, zadní origo Audi TT). Navíc jsem implantoval silnější stabilizátor z OI kombi 1.8T, který má průměr 23mm (originál měl 21mm). To, že se auto zklidní, ztiší a zrychlí v zatáčkách po výměně silentbloků mě nepřekvapilo, ale trochu jsem měl pochyby o vlivu silnějšího stabilizátoru, ale ty jsou ty tam. Jeho výměnu určitě doporučuji. Ty 2mm navíc určitě ocení každý, komu se zdá že se OI zbytečně naklání. Ještě dodám, že tlumiče jsou HP Sporting a pružiny Eibach -35mm. Po výměně se podvozek zdá i tvrdší. Jestli je to tím, že se nežvejkají silentbloky a pracuje hlavně tlumič s pružinou...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
luigi5
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
A i tady se pripojim 
Momentalne mam v aute cupra podvozek a puky TT, je to teda tvrdy, ale jizdni vlastnosti ne az tak bombastycky, jezdim tak nejak vse D1, Vysocina, zahranici.
No a ted ma otazka bude lepsi kdyz dam HP, je hodne tvrdy, hlavne ohledne D1? Chtel bych k nemu dat rovnou i 35 pera, jelikoz ted je auto jak koza, nebo radeji original komplet cupra R, na ten bych momentalne mohl sahnout ne moc najeto. Existuji jeste nejake vychytavky co se tice napriklad stabiku (RS), nebo jinych silentu ne jenom TT?
A dale mate nekdo skusenost s HP v zahranici co se tyce policie a kontrol?
predem diky
Momentalne mam v aute cupra podvozek a puky TT, je to teda tvrdy, ale jizdni vlastnosti ne az tak bombastycky, jezdim tak nejak vse D1, Vysocina, zahranici.
No a ted ma otazka bude lepsi kdyz dam HP, je hodne tvrdy, hlavne ohledne D1? Chtel bych k nemu dat rovnou i 35 pera, jelikoz ted je auto jak koza, nebo radeji original komplet cupra R, na ten bych momentalne mohl sahnout ne moc najeto. Existuji jeste nejake vychytavky co se tice napriklad stabiku (RS), nebo jinych silentu ne jenom TT?
A dale mate nekdo skusenost s HP v zahranici co se tyce policie a kontrol?
predem diky
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
HPčka mám na O1 combi, k tomu vzadu jejich kratší pružiny, TT puky... 17" kola... 205/50
D1 je tak rozbitá, že v pravém místy stejně nejede nikdo, v levém je to ok i na HPčkách...
zrovna v sobotu jsem otočil Plzeň po D1 a D5 (450km jedna cesta) a podvozek mi fakt nevadil, ale ta rozmlácená dálnice jo
dle mně je to asi tak tvrdé jako O2 s novým podvozkem...
v zahraničí si myslím že s HPčkama problém nebude, však tlumiče si můžeš dát jakékoliv značky, pokud jsou určené pro daný vůz ne?
s nějakýma "-35 perama" bych neexprimentoval, většina stojí za prd.. bude to tvrdé jak šutr
hpčka v předu snížíš šroubováním, dozadu dělaj kratší jejich pružinu...
výsledek je fajn
D1 je tak rozbitá, že v pravém místy stejně nejede nikdo, v levém je to ok i na HPčkách...
zrovna v sobotu jsem otočil Plzeň po D1 a D5 (450km jedna cesta) a podvozek mi fakt nevadil, ale ta rozmlácená dálnice jo
dle mně je to asi tak tvrdé jako O2 s novým podvozkem...
v zahraničí si myslím že s HPčkama problém nebude, však tlumiče si můžeš dát jakékoliv značky, pokud jsou určené pro daný vůz ne?
s nějakýma "-35 perama" bych neexprimentoval, většina stojí za prd.. bude to tvrdé jak šutr
hpčka v předu snížíš šroubováním, dozadu dělaj kratší jejich pružinu...
výsledek je fajn
-
luigi5
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Dobre takze se to da, to mne tesi.
No ty ruziny jsem mel na mysli bud 30 od Eibachu nebo 35 HRka, ale kdyz to ne tak dam jenom pruziny z cupry r a je to
A co s zbytkem podvozku vyplatej se ty Powerflexy jak to ma spousta lidi v aute? Dodatecny stabik vzadu, RSkovej vpredu?
Diky moc
No ty ruziny jsem mel na mysli bud 30 od Eibachu nebo 35 HRka, ale kdyz to ne tak dam jenom pruziny z cupry r a je to
A co s zbytkem podvozku vyplatej se ty Powerflexy jak to ma spousta lidi v aute? Dodatecny stabik vzadu, RSkovej vpredu?
Diky moc
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Powerflex nebrat - zbytečně drahej a kvalita stejná jako ostatní výrobci.
Radši bych šel do strongflexu - dokonce nabízejí 2 stupně tvrdosti, ale pro běžný provoz stačí ta "měkčí".
Do předních ramen bych dal asi do předu PU (třeba ten strogflex) a do zadu TT, na zadní náravě bych nechal origo gumový, nebo z cupry, FRS...
Radši bych šel do strongflexu - dokonce nabízejí 2 stupně tvrdosti, ale pro běžný provoz stačí ta "měkčí".
Do předních ramen bych dal asi do předu PU (třeba ten strogflex) a do zadu TT, na zadní náravě bych nechal origo gumový, nebo z cupry, FRS...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
luigi5
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Super diky moc za typ; TT, a cupra v zadni naprave uz mam, takze jeste STrongflexy do predu a novy cepy, ty uz asi moc nemuzouturbo kamna power píše:Powerflex nebrat - zbytečně drahej a kvalita stejná jako ostatní výrobci.
Radši bych šel do strongflexu - dokonce nabízejí 2 stupně tvrdosti, ale pro běžný provoz stačí ta "měkčí".
Do předních ramen bych dal asi do předu PU (třeba ten strogflex) a do zadu TT, na zadní náravě bych nechal origo gumový, nebo z cupry, FRS...
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON