Fouká pod vstřikem 1.9 tdi 66 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Fouká pod vstřikem 1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od Tezmen »

Ahoj , mám problém se vstřikem na 2. válci. Nastartoval jsem motor a na 2. vtřiku slyším pupupupu. Z historie mi foukal vstřik na 1. válci, tak jsem ho vyndal a dal novou podložku a dobrý. Po 20 tis. zase , ale druhý. Hlavně nejde vůbec vyndat po 2 hodinách zápolení nic. prostříknuto wd, brzdovkou a nic. Povolit jde jen do prava a myslím , že jsem ho asi povolit, než aby se uvolnil. Jak ho mám vyndat? Co rázový vytahovák pomůže?, bojím se zničení hlavy atd. Proč mi ty vtřiky foukají, jezdím citovkou, starám se o motor jak vůl a on mi to takhle vrací.
Díky za rady a odpovědi.

tdi 66 kw agr rv.98 naj 106tis.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9223
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

no myslím že podložky je lepší vyžíhat před montáží, vyndat jistě půjdo kor když už se pohnul ale já na něj mám udělanej přípravek že ho šroubuju místo trubky a když by to opravdu nešlo tak zakrejt hadrama a zastartovat ono ho to vyrazí. Proč ti to dělá nevím utáhl jsi to na správný moment?? nemáš poškozený ty podložky pod těma koněma co drží tyvstřiky?? Nejsou poškozený ty koně od někoho kdo je někdy přetáhl??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

Nastartovat jsem to taky zkoušel a nic, ani to s tím nehlo, kovadlinka pryč a trubka chycená na dva závity a vstřik drží jak přilepený. Kovadlinky jsem dával nový. Ty vstřiky tam jsou nový včetně kovadlinek mají najeto 20tis. Taky jsem přemýšlel o tom vytahováku , namontovat na vtřik a rázama ho vytáhnout . Ještě ho zkusím klíčem (2 hodiny jsem stím hejbal) a jestli nepůjde, tak to vydím na ten vytahovák.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9223
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

no na rotačce se mi ještě nestalo abych vstřiky nerozdělal u common railu už mnohokrát. Přípravek z trubky jednou rukou kvedlat a tahat nahoru klíč v druhé ruce a točit ze strany na stranu.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

zatím díky za reakce, jdu se s tím zase potrápit , ale za další rady díky.
Panky
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 21 říj 2008, 21:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Panky »

Pokud máš nějakou starou trubku, tak z ní vem tu převlečnou matku a k ní přidělej reverzní kladivo. Ještě se mi nestalo, že bych nějakej vstřik nevyndal.
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

Tak se po hodině a půl povedlo, čím vyndat tu zapečenou měděnou podložku a čím nejlépe vyčistit tu díru pro vstřik? Můžu tam vříknout WD nebo nějaký čistič na brzdy? Je to hodně zakarbonovaný a podložka nejde vyndat.
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

kludne použi čistič bŕzd a podložku nejakým tenkým dlhším šrôbováčikom ,alebo ak máš tak doktorský pean
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Tezmen
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 23 črc 2009, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tezmen »

Tak se povedlo, ale stejně by mě zajímalo, proč se to stává , že takhle začne foukat. Prosím ještě kolegy, jestli by mi neposlali ten přípravek na ty vstřiky, třeba na příště kdyby byl potřeba (egroeg.t@centrum.cz). Díky za pomoc.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“