Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rajčák
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 13 dub 2011, 14:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rajčák »

Děkan, to už je úplně o něčem jiném.
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

GIV 81kw ahf, jadnohmota atd nahodena, vsetko ok, ziadne vibracie ani dunenie, radenie ok, akurat pri pusteni plynu jemne trhne autom, nic hrozne, a vsimol som si ze zabera vyssie ako dvojhmota, cca 3/4
drahy spojky
cimrmanolog
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 10 srp 2012, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od cimrmanolog »

Mám dotaz,
vybírám co dám na jednohmotý setrvačník a našel jsem tuto sadu:
http://www.parts4you.cz/spojkove-sady/2 ... .html[url]

Myslíte že to můžu dát na tu jednohmotu?
Jednohmota má označení 037105273C.
Jedná se o motor AHF 81kw chip na 104kw

Díky za radu
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Přifařím se do tohoto vlákna a zeptám se na jednu věc ohledně spojky. Při rozjezdu na jedničku nebo když couvám tak si párkrát zacuká. Zabírá krásně od spodu a jinak s ní není žádný problém při řazení. Jenom to zacukání. Setrvák nemlátí ani se nijak neozývá,jen při tom rozjetí si zaškubne.
Je tam normálně dvouhmota!
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

spojka ktora je ok by mala zaberat na vrchu nie?
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

misope píše:spojka ktora je ok by mala zaberat na vrchu nie?
No já myslím,že kousek od spodu! :D
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

pokial viem tak nova spojka zabera hore, pretoze pri preradeni vykona spojkove lozisko mensiu drahu na odpojenie ... ked je spojka zodrata zabera az dole a aj vypina aj dole - loziska musi vykonat dlhsiu drahu
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

máš to trošku pomýlené panko (LOL)
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

pracou spojky je oddelit motor od prevodovky...tuto funkciu plni LAMELA..ked je hruba, znamena to pre lozisko mensiu, kratsiu cestu ku nej...lebo pritlacny tanier nemusi ist tak daleko...cize spojka zabera HORE..ked je lamela zodrata, vzdaluje sa od loziska, cize to musi zakonite urobit DLHSIU cestu, a teda aj pedal spojky ide hlbsie, cize zabera nizsie..
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

misope píše:pracou spojky je oddelit motor od prevodovky...tuto funkciu plni LAMELA..ked je hruba, znamena to pre lozisko mensiu, kratsiu cestu ku nej...lebo pritlacny tanier nemusi ist tak daleko...cize spojka zabera HORE..ked je lamela zodrata, vzdaluje sa od loziska, cize to musi zakonite urobit DLHSIU cestu, a teda aj pedal spojky ide hlbsie, cize zabera nizsie..
Myslím,že seš vedle jak ta jedle! :P Nová spojka zabírá dole a spojka na konci životnosti až úplně nahoře. Potom už jenom klouže. ;)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
koubas
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 26 črc 2012, 13:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od koubas »

Ahoj taky bych chtěl poprosit o radu mám passata 85kw rok 2000 je to 5q spojka je už k.o. a chtěl bych dávat jednohmotu mám připravený setrvák z Alhambry 1Z bude pasovat? lamelu a přítlačák se šroubama koupím nový a ještě jak s ložiskem koupit na 1Z nebo je stejný s tím co tam je teď? moc díky za rady
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

pokial viem tak zotrvak na pasika ma viac zubov :roll:
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

hlavně má zuby na druhý straně, setrváky z příč a podel motorů se nedaj zaměnovat ;)
koubas
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 26 črc 2012, 13:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od koubas »

Tak už je to pase spojka bude nejspíš ještě dobrá napružily se kontakty ke vstřikům a zlepšení o 100% ale pořát to od 1900-2100ot škube vynechává nenapadá někoho co by to mohlo být?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

koubas píše:Tak už je to pase spojka bude nejspíš ještě dobrá napružily se kontakty ke vstřikům a zlepšení o 100% ale pořát to od 1900-2100ot škube vynechává nenapadá někoho co by to mohlo být?
Koukni do VAGu, co v tu chvíli dělaj vstřiky. Abys je teda moch definitivně vyloučit, nebo ne.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“