
P 807 2.2 HDI prasklý rozvod
Moderátoři: šulda, Moderátoři
P 807 2.2 HDI prasklý rozvod
Mám pár otázek ohledně opravy.Motor je potkaný.Mám ho venku z auta a řeším co se všechno musí dát nové a jesltli se ohnou ventily když prasknou vahadla a co vačky?Vahadla jsou jasná.Hydronadzvedáky uvidím až sundám víko ventilu.Vstřiky jsou tři venku a jeden ne a ne. 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
nechcem byť najaký protivný alebo aby si to nebral v zlom,ale to čo treba meniť uvidíš keď to rozoberieš :/ orientačne možno daktorý piest a hlava ak neni prasknutá tak kompletný repas,alebo druhú hlavu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Re: P 807 2.2 HDI prasklý rozvod
Ventil jde kolmo na pist vetsinou se neohne ale pro kontrolu hlava dolu a ventily VYNDAT ne zalejvat maji slaby drik a pero ho pritahne do sedla ze neprotejka ale je ohly. Pokud to ma jeste origo vacky tak jsou obe v hajzlu ! hupy jsou nalisovane a protoci se pri potkani motoru. Ted uz se vahadla s hydrostelem prodavaji v kuse take nemas co resit a davas komplet. docela draha sranda nedavno jsem ho dostal v krabici tenhle motor protoze to chlapci v Citroenu nebyly schopny nastavit protoze se vacky protoci i s hupy. a to prirucka nerikaradek300 píše:Mám pár otázek ohledně opravy.Motor je potkaný.Mám ho venku z auta a řeším co se všechno musí dát nové a jesltli se ohnou ventily když prasknou vahadla a co vačky?Vahadla jsou jasná.Hydronadzvedáky uvidím až sundám víko ventilu.Vstřiky jsou tři venku a jeden ne a ne.

podla mna tam striha kail raz som robil 2.0 hdi a tam malo kolecko na kluke volu do predu do zadu asi 1cm kukal som jak puk treeba to nastavit do zaberu a dat remen vsetko frcalo nechapem
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 

Ale to je na přesné nastavení časování, vačka je napevno, utáhneš napínací kladku a na zvěr utáhneš sporní řemenici a je hotovo. Maj to takhle i starší 1.9D řady DW8, nejen motory HDi.jurki888 píše:podla mna tam striha kail raz som robil 2.0 hdi a tam malo kolecko na kluke volu do predu do zadu asi 1cm kukal som jak puk treeba to nastavit do zaberu a dat remen vsetko frcalo nechapem
Ale co jsem dělal 2.2HDi já, tak klika byla napevno a byl dělený kolo vačky, tohle řešení se mi teda líbí víc, než to stahovat vespod.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 05 úno 2006, 12:45
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
No ja teraz riesim 2.2 HDI v P807 a kupa druheho motoru je lacnejsia zalezitost
Vytahovat motor z toho auta sa musi nakolko tam nieje miesto na sundanie hlavy. Vstrekovace nesli von ani 10KG reverznym kladivom takze sa musela pouzit hydraulika a natiahlo ich takze 4x 350e vahadla 13ks zlomenych 1KS 19e a to urcite treba menit radsej 16KS a kde su tesnenia, zabrus. hlavy, vetilov a pod. Pri tychto cenach sa asi oplati kupit starsi motor (1000e-1500e) vyment na nom rozvody a sup tam s nim. A to vytiahnutie vstrekov hydraulikou stoji tiez 330e.

Vytahovat motor z toho auta sa musi nakolko tam nieje miesto na sundanie hlavy. Vstrekovace nesli von ani 10KG reverznym kladivom takze sa musela pouzit hydraulika a natiahlo ich takze 4x 350e vahadla 13ks zlomenych 1KS 19e a to urcite treba menit radsej 16KS a kde su tesnenia, zabrus. hlavy, vetilov a pod. Pri tychto cenach sa asi oplati kupit starsi motor (1000e-1500e) vyment na nom rozvody a sup tam s nim. A to vytiahnutie vstrekov hydraulikou stoji tiez 330e.
Autá sú nato aby slúžili nám a nie my im.
www.retromotor.sk
www.retromotor.sk
Jo, tak to je, jen mít štěst na dobrý motor. U tohohle zázraku chce rozvody zkontrolovat ještě mnohem dříve, než se mají měnit.. Je zde úplně jiná situace než u 2.0 HDI, kdy vyndané rozvody jsou téměř netknuté. Tenhle motor radši nevlastnit , je to zbytečné drahé hovado bez možnosti téměř jakékoliv údržby. Zvedne se kapota a člověk ví, že vstoupil na území idiotů.. 

nepropadat panice...