P 807 2.2 HDI prasklý rozvod

Moderátoři: šulda, Moderátoři

radek300
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 25 pro 2006, 19:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

P 807 2.2 HDI prasklý rozvod

Příspěvek od radek300 »

Mám pár otázek ohledně opravy.Motor je potkaný.Mám ho venku z auta a řeším co se všechno musí dát nové a jesltli se ohnou ventily když prasknou vahadla a co vačky?Vahadla jsou jasná.Hydronadzvedáky uvidím až sundám víko ventilu.Vstřiky jsou tři venku a jeden ne a ne. :(
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nechcem byť najaký protivný alebo aby si to nebral v zlom,ale to čo treba meniť uvidíš keď to rozoberieš :/ orientačne možno daktorý piest a hlava ak neni prasknutá tak kompletný repas,alebo druhú hlavu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Oni to hlavně odserou vahadla s hydroštely, popřípadě když odejde řetěz mezi vačkami může to být horší..Ventily většinou vydrží, doko.nce má motor někdy po potkání i "kompresi".. :)
nepropadat panice...
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0

Re: P 807 2.2 HDI prasklý rozvod

Příspěvek od toyota.kzj »

radek300 píše:Mám pár otázek ohledně opravy.Motor je potkaný.Mám ho venku z auta a řeším co se všechno musí dát nové a jesltli se ohnou ventily když prasknou vahadla a co vačky?Vahadla jsou jasná.Hydronadzvedáky uvidím až sundám víko ventilu.Vstřiky jsou tři venku a jeden ne a ne. :(
Ventil jde kolmo na pist vetsinou se neohne ale pro kontrolu hlava dolu a ventily VYNDAT ne zalejvat maji slaby drik a pero ho pritahne do sedla ze neprotejka ale je ohly. Pokud to ma jeste origo vacky tak jsou obe v hajzlu ! hupy jsou nalisovane a protoci se pri potkani motoru. Ted uz se vahadla s hydrostelem prodavaji v kuse take nemas co resit a davas komplet. docela draha sranda nedavno jsem ho dostal v krabici tenhle motor protoze to chlapci v Citroenu nebyly schopny nastavit protoze se vacky protoci i s hupy. a to prirucka nerika :D
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To jen materiál musí stát paletu :(

Nevíš co je příčinou selhání řemene? Co jsem koukal na mobile.de, hodně 2.2HDi je s napisem motorschaden- zahrnriemien defekt.

Nevěřím, že by všichni přejížděli interval.
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

podla mna tam striha kail raz som robil 2.0 hdi a tam malo kolecko na kluke volu do predu do zadu asi 1cm kukal som jak puk treeba to nastavit do zaberu a dat remen vsetko frcalo nechapem
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9218
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

co se tam děje nevím ale těchto motorů je na toto opravdu mrak mrtvejch a stojej raketu takže je lepší asi opravovat alespon pak víš co tam máš
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jurki888 píše:podla mna tam striha kail raz som robil 2.0 hdi a tam malo kolecko na kluke volu do predu do zadu asi 1cm kukal som jak puk treeba to nastavit do zaberu a dat remen vsetko frcalo nechapem
Ale to je na přesné nastavení časování, vačka je napevno, utáhneš napínací kladku a na zvěr utáhneš sporní řemenici a je hotovo. Maj to takhle i starší 1.9D řady DW8, nejen motory HDi.
Ale co jsem dělal 2.2HDi já, tak klika byla napevno a byl dělený kolo vačky, tohle řešení se mi teda líbí víc, než to stahovat vespod.
radek300
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 25 pro 2006, 19:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od radek300 »

Problém byl ve vodící kladce,nějak tam není. :( Mám možnost vyzkoušet těsnost ventilu podtlakem.V pondělí budu zjištovat cenu dílu a sám jsem zvědav kam se to vyšplhá.Vačky asi dám nové.Bude to ranec,ale lepší než řešit nějakou reklamaci. :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jak psal toyota. kjz , průser je v tom, že ty zjistíš , že ventily těsní, ale můžou být načlé a pak se to vymstí a zákazník Tě zabije. Já takhle zkusil 1,6 HDi 80.kw, nechal to být, varoval jsem majitele, ale vše dobře dopadlo.. Měl bych z toho vítr..,
nepropadat panice...
Duri999
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 05 úno 2006, 12:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Duri999 »

No ja teraz riesim 2.2 HDI v P807 a kupa druheho motoru je lacnejsia zalezitost :roll:
Vytahovat motor z toho auta sa musi nakolko tam nieje miesto na sundanie hlavy. Vstrekovace nesli von ani 10KG reverznym kladivom takze sa musela pouzit hydraulika a natiahlo ich takze 4x 350e vahadla 13ks zlomenych 1KS 19e a to urcite treba menit radsej 16KS a kde su tesnenia, zabrus. hlavy, vetilov a pod. Pri tychto cenach sa asi oplati kupit starsi motor (1000e-1500e) vyment na nom rozvody a sup tam s nim. A to vytiahnutie vstrekov hydraulikou stoji tiez 330e.
Autá sú nato aby slúžili nám a nie my im.
www.retromotor.sk
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, tak to je, jen mít štěst na dobrý motor. U tohohle zázraku chce rozvody zkontrolovat ještě mnohem dříve, než se mají měnit.. Je zde úplně jiná situace než u 2.0 HDI, kdy vyndané rozvody jsou téměř netknuté. Tenhle motor radši nevlastnit , je to zbytečné drahé hovado bez možnosti téměř jakékoliv údržby. Zvedne se kapota a člověk ví, že vstoupil na území idiotů.. :)
nepropadat panice...
radek300
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 25 pro 2006, 19:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od radek300 »

Dnes sundám hlavu a budu vědět jestli bude oprava nebo výměna,ale zatím to vypadá na opravu.Nejsem si jistej jestli druhý motor bude levnější než oprava.Motor stojí 20 tis.Oprava bude cenově asi dost podobná,ale vím co tam je. :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20358
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

určitě opravit, druhý motor to je jak se zajícem v pytli
pokud si to uděláš svépomocí nebo po kamarádech, není to taková trága
s těma vačkama je to bohužel pravda jak psáno výše
nejhorší je že nepoznáš okem jestli je dobrá nebo ne
nová se dá sehnat do 5000,-
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

A nevíte kluci, jestli ty přiblblý vačky mají i 1.6 HDi ?.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“