prosím poradte...
jaký je teda rozdíl mezi 2.5TD 85kw 96kw a TDS 105kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jaký je teda rozdíl mezi 2.5TD 85kw 96kw a TDS 105kw
čaute,mám dotas mám e36 1994 rok 2.5tds 105kw a umřel,tak jsem ho vytáhl a byl uplně na kašu,tak ted hledám 1O5kw motor ale nikde nic za pár peněz,ale prej TDčko je stejné jak TDS..ale mám strach z toho aby to mělo ve finále stejný výkon jak předtím a ne 85kw...(na TD 85kw prej často praskaly hlavy)je to pravda?
prosím poradte...
prosím poradte...
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
můžu mít dvě bmw..jedno má prej 96 kw 95 rok to má plastové sání a druhou kombi 97 rok 1O5 kw jeden kus za 10tisíc akorát kombik je na kašu ale v pohodě jde nastartovat a druhej je v pohodě ale zas nemá k tomu klíče (prej je ztratil) tak přemýšlím jak to udělat abych to mohl nastartovat když bych se na to dojel podívat,pomůže kdybych vzal můj klíč se spínačkou a jednotku?
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
těžko říct,když jsem se ptal tak každý chce za komplet motor kolem 8000 tisíc,tak to radši vezmu celé auto a slyším ten motor.můžu mít dvě bmw..jedno má prej 96 kw 95 rok to má plastové sání a druhou kombi 97 rok 1O5 kw jeden kus za 10tisíc akorát kombik je na kašu ale v pohodě jde nastartovat a druhej je v pohodě ale zas nemá k tomu klíče (prej je ztratil) tak přemýšlím jak to udělat abych to mohl nastartovat když bych se na to dojel podívat,pomůže kdybych vzal můj klíč se spínačkou a jednotku?
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Teoreticky bych mohl pomoct. Jestli jde se dostat aspoň dovnitř do auta, tak bych měl být na 99% schopný to nastartovat (ale neodemknu volant, jen to nadlábnout - udělal bych čip imobilizéru podle jednotky a pak to našťouchl třeba šroubovákem).kramar04 píše:můžu mít dvě bmw..jedno má prej 96 kw 95 rok to má plastové sání a druhou kombi 97 rok 1O5 kw jeden kus za 10tisíc akorát kombik je na kašu ale v pohodě jde nastartovat a druhej je v pohodě ale zas nemá k tomu klíče (prej je ztratil) tak přemýšlím jak to udělat abych to mohl nastartovat když bych se na to dojel podívat,pomůže kdybych vzal můj klíč se spínačkou a jednotku?
Klíč a spínačka ti moc nepomůže, pokud ti nedovolí odvrtat zámek spínačky v tom autě, co prodává. Od 1/95 byl čipový imobilizér, leda si vzít s sebou jednotku motoru, imobilizéru a klíč od tvého auta, pokud je po 1/95 a jednotky jsou záměnné. Jednotka imobilizéru je záměnná určitě, ale nevím jak jednotka motoru. Byly tam nějaké rozdíly...
ty motory TD85kw, omega TD96kw a TDS 105kw jsou defakto schodne, konstrukcí, liší se v příslušenství jako čerpadlo, turbo, a hlava, jak už tady někdo i psal je rozdíl ještě na bloku kde se dává čerpadlo, byly tam 2 pruměry děr starší měl hliníkovou přírubu a novější byl usazen přímo na blok, dale rozdíly v hlavách jsou defakto jen jestli je hliníkové nebo plastové sání maji jine příruby na to sání takže sání nejsou záměnná, ale co se výkonu týče je to uplně jedno, nejdůležitější faktor je vstřikovací čerpadlo, pokud maš svoje dobré tak se dívej jen na blok a na průměr otvoru pro čerpadlo, a poslední věc jsou rozdílný turba, vykon u omegy 96kw a bmw 105kw je dan pouze softem kvuli marketingu, ale 85kw td a 105kw tds se liší ještě i tím, že 105kw ma trochu jiné turbo, vypadají skoro stejně, ale 105kw natlačí větší tlak... proto ti na 85kw motor nepomůže pouze změnit řídící jednotku a přidat intercooler musíš zvednout i tlak na turbu, nevím ale kolik TD turbo snese, nebo dat turbo TDS, ale i tak je TDS turbo oničem, pokud chceš aby to jelo a mělo lepší naběh než serie dal bych turbo GT2056v z 525d s dobrým chipem si na 180-200koních
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
ty motory TD85kw, omega TD96kw a TDS 105kw jsou defakto schodne, konstrukcí, liší se v příslušenství jako čerpadlo, turbo, a hlava, jak už tady někdo i psal je rozdíl ještě na bloku kde se dává čerpadlo, byly tam 2 pruměry děr starší měl hliníkovou přírubu a novější byl usazen přímo na blok, dale rozdíly v hlavách jsou defakto jen jestli je hliníkové nebo plastové sání maji jine příruby na to sání takže sání nejsou záměnná, ale co se výkonu týče je to uplně jedno, nejdůležitější faktor je vstřikovací čerpadlo, pokud maš svoje dobré tak se dívej jen na blok a na průměr otvoru pro čerpadlo, a poslední věc jsou rozdílný turba, vykon u omegy 96kw a bmw 105kw je dan pouze softem kvuli marketingu, ale 85kw td a 105kw tds se liší ještě i tím, že 105kw ma trochu jiné turbo, vypadají skoro stejně, ale 105kw natlačí větší tlak... proto ti na 85kw motor nepomůže pouze změnit řídící jednotku a přidat intercooler musíš zvednout i tlak na turbu, nevím ale kolik TD turbo snese, nebo dat turbo TDS, ale i tak je TDS turbo oničem, pokud chceš aby to jelo a mělo lepší naběh než serie dal bych turbo GT2056v z 525d s dobrým chipem si na 180-200koních
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Jen upřesnění...to turbo z 525d je GT2052Vmev1 píše:ty motory TD85kw, omega TD96kw a TDS 105kw jsou defakto schodne, konstrukcí, liší se v příslušenství jako čerpadlo, turbo, a hlava, jak už tady někdo i psal je rozdíl ještě na bloku kde se dává čerpadlo, byly tam 2 pruměry děr starší měl hliníkovou přírubu a novější byl usazen přímo na blok, dale rozdíly v hlavách jsou defakto jen jestli je hliníkové nebo plastové sání maji jine příruby na to sání takže sání nejsou záměnná, ale co se výkonu týče je to uplně jedno, nejdůležitější faktor je vstřikovací čerpadlo, pokud maš svoje dobré tak se dívej jen na blok a na průměr otvoru pro čerpadlo, a poslední věc jsou rozdílný turba, vykon u omegy 96kw a bmw 105kw je dan pouze softem kvuli marketingu, ale 85kw td a 105kw tds se liší ještě i tím, že 105kw ma trochu jiné turbo, vypadají skoro stejně, ale 105kw natlačí větší tlak... proto ti na 85kw motor nepomůže pouze změnit řídící jednotku a přidat intercooler musíš zvednout i tlak na turbu, nevím ale kolik TD turbo snese, nebo dat turbo TDS, ale i tak je TDS turbo oničem, pokud chceš aby to jelo a mělo lepší naběh než serie dal bych turbo GT2056v z 525d s dobrým chipem si na 180-200koních
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
