Po výmene celého bloku vyvažovákov neustále motor zahlási nízky tlak oleja pri otáčkach nad 1500. Po ubratí plynu hláška aj blikajúca kontrolka zmizne a motor beží normálne bez klepania. Motor BKP, nové vyvažováky z CR typ CBAB, ktoré origo servisi dávajú ako náhradu za staré.
Čo však je iné, tak ten nový blok je k motoru upevnený na 5 šroboch kdežto starý blok bol na 7 šroboch a sací kôš oleja s potrubím do zubového čerpadla je z plastu, starý bol zo železa.. Inak všetko rovnaké
Mysleli sme na čidlo tlaku oleja, po výmene čidla furt to isté. Staré čidlo bolo v poriadku - odskúšané.
Som z toho jeleň

Inak hneď sme sa pozreli na staré vyvažováky a v podstate boli už chytené - teda tá diera na šesťhran a najväčšia sranda je tá, že nový šesťhran origoš kúpený vo VW má v starom vyvažováku oveľa väčšiu vôľu ako starý, ktorý sme otočili na opačnú stranu. Takže tie staré vyvažováky by ešte čosi pochodili.
Ešte skúsim vymeniť filter oleja, ale ten má nabehané 4000 km od výmeny tak neviem.
Ešte doplním je to rok 2005 model 2006 a nabehané 149 000km.
Ďík za akýkoľvek postreh.
[/img]