po výmene vyvažovákov za nové furt hláška nízky tlak oleja

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marián1
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 24 črc 2012, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

po výmene vyvažovákov za nové furt hláška nízky tlak oleja

Příspěvek od marián1 »

Ahoj.
Po výmene celého bloku vyvažovákov neustále motor zahlási nízky tlak oleja pri otáčkach nad 1500. Po ubratí plynu hláška aj blikajúca kontrolka zmizne a motor beží normálne bez klepania. Motor BKP, nové vyvažováky z CR typ CBAB, ktoré origo servisi dávajú ako náhradu za staré.
Čo však je iné, tak ten nový blok je k motoru upevnený na 5 šroboch kdežto starý blok bol na 7 šroboch a sací kôš oleja s potrubím do zubového čerpadla je z plastu, starý bol zo železa.. Inak všetko rovnaké
Mysleli sme na čidlo tlaku oleja, po výmene čidla furt to isté. Staré čidlo bolo v poriadku - odskúšané.
Som z toho jeleň :(
Inak hneď sme sa pozreli na staré vyvažováky a v podstate boli už chytené - teda tá diera na šesťhran a najväčšia sranda je tá, že nový šesťhran origoš kúpený vo VW má v starom vyvažováku oveľa väčšiu vôľu ako starý, ktorý sme otočili na opačnú stranu. Takže tie staré vyvažováky by ešte čosi pochodili.
Ešte skúsim vymeniť filter oleja, ale ten má nabehané 4000 km od výmeny tak neviem.
Ešte doplním je to rok 2005 model 2006 a nabehané 149 000km.
Ďík za akýkoľvek postreh.


[/img]
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Já bych si s tim moc nehrál, pokud se ti rozsvítí kontrolka nad 1500ot, je dost možný, že tlak oleje je nula...
Vsadil bych na to, že pokud tam máš větší vůli, tak že se to čerpadlo neunáší...
***VAG,PSA,Renault***
marián1
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 24 črc 2012, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od marián1 »

Ešte raz.
Sú tam nové vyvažováky tj. celý blok spolu s novým čerpadlom komplet zmontované z výroby. Takže ak sa točí kľuka tak beží aj zubové čerpadlo.
Tam by nemal byť problém.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Aha...jen jsem chtěl říct, že u některých motorů pokud je tlak nula a běží ti to na volnoběh, kontrolka mlčí....až pokud zvedneš otáčky nad 1500, tak začne řvát mazání. Na to pozor. necháš ho klapat hoďku a motor pápá...

Při tomhle dávám radši hned tlakoměr, ať vim na čem jsem...
***VAG,PSA,Renault***
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, vypustit olej a nechat ho blafat tak je po něm, člověk sice slyší zvýšenou hlučnost stejnou jako po výměně oleje než motor namaže, ale to je tak všechno. Dát kontrolku oleje přes ŘJ může dát jen idiot, ale majitel je spokojen všechno je O.K. i když motor běží nasucho.
nepropadat panice...
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Kdyby si mi poslal ty starý vyvažováky tak ti je opravým a nemusel jsi tam dávat nový z CR.Vyhozený peníze a ještě problém,že ti tam asi utíká tlak,protože to má méně šroubů než PD.Nechápu ,kdo ti to poradil dát na PD vyvažováky z CR.Hlavně nechápu důvod záměny?I u CR se protočí tyčka,akorát déle než u PD,ale protočí.Takže to co se dalo vyřešit jednoduše ty si nevyřešil složitě.Už jsem opravil min.50ks vyvažováků,bez jediného problému.Jinak čidlo tlaku hlásí špatný tlak až od 1500otáček,takže volnoběh znamená smrt. :)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
PeSko
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 07 pro 2010, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od PeSko »

pánové,chci přetěsnit víko,páč mi tam lehce rosí olej, když to budu mít zhozený, může někdo postnout nějakou foto kde mam na ASZ (OI) hledat ty cervy ve vahadlech? abych to zkouknul když to bude dole...srry sem lama
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno :(
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Re: po výmene vyvažovákov za nové furt hláška nízky tlak ole

Příspěvek od eazy20 »

marián1 píše:Ahoj.
Po výmene celého bloku vyvažovákov neustále motor zahlási nízky tlak oleja pri otáčkach nad 1500. Po ubratí plynu hláška aj blikajúca kontrolka zmizne a motor beží normálne bez klepania. Motor BKP, nové vyvažováky z CR typ CBAB, ktoré origo servisi dávajú ako náhradu za staré.
Čo však je iné, tak ten nový blok je k motoru upevnený na 5 šroboch kdežto starý blok bol na 7 šroboch a sací kôš oleja s potrubím do zubového čerpadla je z plastu, starý bol zo železa.. Inak všetko rovnaké
Mysleli sme na čidlo tlaku oleja, po výmene čidla furt to isté. Staré čidlo bolo v poriadku - odskúšané.
Som z toho jeleň :(
Inak hneď sme sa pozreli na staré vyvažováky a v podstate boli už chytené - teda tá diera na šesťhran a najväčšia sranda je tá, že nový šesťhran origoš kúpený vo VW má v starom vyvažováku oveľa väčšiu vôľu ako starý, ktorý sme otočili na opačnú stranu. Takže tie staré vyvažováky by ešte čosi pochodili.
Ešte skúsim vymeniť filter oleja, ale ten má nabehané 4000 km od výmeny tak neviem.
Ešte doplním je to rok 2005 model 2006 a nabehané 149 000km.
Ďík za akýkoľvek postreh.


[/img]
uz to nestartuj bez tlakomera,zozen si tlakomer a uvidis aky je tlak,potom budes hladat zavadu,ak budes vediet na com si
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
marián1
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 24 črc 2012, 10:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od marián1 »

Vyriešené.
Tú výmenu za blok z CR poradil servisák z VW. S tými šroubami to je pravda je ich tam menej tj. 6 pričom pôvodný blok mal 8.
Nedalo mi to tak som to znova zhodil a skoro ma porazilo.
Chýbajúci šroub ktorý prechádza olejovým čerpadlom cez výtlak z čerpadla pričom zospodu zaslepuje dieru.
Olej tlačilo späť do vane (wallbash) .
Dúfam že so to neod.......
Tie vyvažováky shariku ti na opravu aj tak pošlem možno ešte niekto bude potrebovať.
Dík za rady a ochotu.
Napíšem ako som dopadol.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Je to tak,šroub na čerpadle těsní tlak oleje,pokud tam není,tlak oleje jde zpátky do vany a pak to nemaže.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

jen se blbě zeptám,to olejové čerpadlo s vyvažovací hřídelí se nedá zaměnit za obyčejné bez vyvažovaku třeba z Golfa 5?
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ne
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

Ladas píše:ne
dík za odpověd,stručná je,ale mužeš mě ktomu řict trochu víc?liší se to asi kolečkem na klice,že?nebo i na bloku jsou rozdíly?nebo sem uplně vedle?:)
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

montážně jiná koncepce ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Toncek
Přispěvovatel
Příspěvky: 501
Registrován: 27 zář 2007, 21:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Dolní Dunajovice

Příspěvek od Toncek »

tak to je škoda ale čekal sem že tam rozdil bude,jinak by to už předělaval asi kde,kdo.Tak se aspon zeptam kamarád má audi a4,typ motoru BLB měl by tam být ještě řetěz na olejové čerpadlo,takže ta starší koncepce,co sem někde vyčetl tak že prý vw už nedodavá na tento system díly je to tak?řetěz už je trochu slyšet zatím auto jezdí a maže,ale do budoucna by to chtěl pořešit,jsou nějaké možnosti?nebo skusit shánět řetěz se šponovákem a spodním kolečkem?
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“