Felicia MPI Simos - zvyseny volnobeh po vycisteni klapky

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Mně osobně se to taky moc nelíbilo, ale když tehdy jiné možnosti nebyly...?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Tady snad jde o to, že se všichni snaží o maximální odbornou úroveň tohoto fora. Alespň já to tak beru. Když radit, tak moudře. Chápu, že když nic není, tak se tonoucí stébla chytá, nepochybuji, že to v některém případě mohlo přinést dílčí zlepšení. Pokud ale je mezi námi odborník, který dá zdarma k disposici soft, nad kterým strávil mnoho hodin, tak by se slušelo poděkovat a zapomenout na "babské" recepty a nedoporučovat k použití. Chodí sem i lidé, kteří s diagnostikou nemají zkušenosti a vymrazení jednotky mohou brát jako jednoduché řešení. Úskalí, která popsal Vagus nemusí při tom překonat úspěšně. Přehrál jsem několikrát soft linuxovým programem, musím říci, že vždy úspěšně, ale ten od Vaguse je prostě jiná káva.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Stoupa
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:56
Bydliště: Louny

Příspěvek od Stoupa »

origoš píše:Tady snad jde o to, že se všichni snaží o maximální odbornou úroveň tohoto fora. Alespň já to tak beru. Když radit, tak moudře. Chápu, že když nic není, tak se tonoucí stébla chytá, nepochybuji, že to v některém případě mohlo přinést dílčí zlepšení. Pokud ale je mezi námi odborník, který dá zdarma k disposici soft, nad kterým strávil mnoho hodin, tak by se slušelo poděkovat a zapomenout na "babské" recepty a nedoporučovat k použití. Chodí sem i lidé, kteří s diagnostikou nemají zkušenosti a vymrazení jednotky mohou brát jako jednoduché řešení. Úskalí, která popsal Vagus nemusí při tom překonat úspěšně. Přehrál jsem několikrát soft linuxovým programem, musím říci, že vždy úspěšně, ale ten od Vaguse je prostě jiná káva.
:D :D :D někdo umí ..... a čumí :D :D :D a když něco nevím tak se zeptám
Učený z nebe nespad
slofo
Nováček
Příspěvky: 7
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2007, 11:30
Bydliště: ZC SVK

Příspěvek od slofo »

len ma tak napadlo, ked vagus spominal ten rozdiel teplot, nebolo by jednoduchsie a rychlejsie oblbnut tie cidla... pripojit namiesto nich odpory (predpokladam ze su to termistory)... :?
Pocitac nam pomoze vyriesit problemy, ktore by sme bez neho nemali.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To je ale zcela špatně, ta čidla jsou tam právě proto, aby ECU mohla vyhodnotit teplotu a množství vzduchu, teplotu vody, údaj z čidla klepání, lambda sondy a podle toho nastavit optimální dávkování paliva. Pokud je podezření na vadné čidlo, dá se proměřit ohmetrm, hodnoty jsou pro studený i teplý motor ve Workshopu. Jsou tam i grafy závislosti odporu na teplotě, závislost není úplně lineární. Odporem by se nastavila jedna teplota.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
adamx
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2007, 19:28
Bydliště: slovakia

Příspěvek od adamx »

Nechápem o čom treba ešte špekulovať, je na svete ZADARMO perfektný spôsob ako ten volnobeh vyriešiť .
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

slofo píše:len ma tak napadlo, ked vagus spominal ten rozdiel teplot, nebolo by jednoduchsie a rychlejsie oblbnut tie cidla... pripojit namiesto nich odpory (predpokladam ze su to termistory)... :?
toto som nepochopil. toto nie je riesenie (LOL)
tacho
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 23:59

Příspěvek od tacho »

kevino píše:
slofo píše:len ma tak napadlo, ked vagus spominal ten rozdiel teplot, nebolo by jednoduchsie a rychlejsie oblbnut tie cidla... pripojit namiesto nich odpory (predpokladam ze su to termistory)... :?
toto som nepochopil. toto nie je riesenie (LOL)
Adamx měl asi na mysli to, že stačí si stáhnout Motordiag Simos Manager zadarmo ze stránek ( http://www.motordiag.cz/motordiag/msm/ ) eventuálně si tam rovnou koupit kabel, pokud ho nemám a je po problému.
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Příspěvek od kevino »

tacho píše:
kevino píše:
slofo píše:len ma tak napadlo, ked vagus spominal ten rozdiel teplot, nebolo by jednoduchsie a rychlejsie oblbnut tie cidla... pripojit namiesto nich odpory (predpokladam ze su to termistory)... :?
toto som nepochopil. toto nie je riesenie (LOL)
Adamx měl asi na mysli to, že stačí si stáhnout Motordiag Simos Manager zadarmo ze stránek ( http://www.motordiag.cz/motordiag/msm/ ) eventuálně si tam rovnou koupit kabel, pokud ho nemám a je po problému.
ja so mreagoval na prispevok slofa !!!!
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“