Původní motor 8HX vyměněn za 8HZ, po výměně motoru nejde nastartovat.
Diagnostika píše tyto závady: Trvalá závada. Signál průtokoměru, zkrat na kostru. Obvod rélé žhavení, svíčky nejsou nikdy napájeny. Ovladač plnění vysokotlakého naftového čerpadla Regulační elmag. ventil je zkratován nebo nesprávně funguje akční člen
Regulátor při testu cvaká. Problém je v nízkém tlaku paliva diagnostika ukazuje stálý tlak 72barů, při zapojeném i odpojeném snímači tlaku na railově listě, vyzkoušeny 3 snímače. Za rady děkuji
1,4 hdi nejde nastartovat po výměně motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak motor už běží. Na novém motoru 8hz r.v.2004 byl jiný typ snímače, musela se vyměnit railova lišta, paliva ukazoval stále 72bar, po napojení snímače z 8hx r.v. 2001 ukazuje nulu! Motor běží i na nové vstřikovače. Teď řeším jestli bude vrčet i na nové čerpadlo CP1H, které má obrácenou funkci regulátoru.