1.9 TDI kod motora 1Z cukanie pri jazde

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2006, 23:38

Příspěvek od Paradoxx »

toefuk píše:4,9 je 2,9mg cez limit. asi by to chcelo zmerat tlaky.
Po vymene vstrekov ten isty problem hodnoty okolo 5mg vo valci 2 a vo valci 3 v prvom okolo 0,1 v poslednom bez hodnoty
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Měřil jsi tlaky?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

problem moze byt na ktoromkolvek vedlajsom valci, vstrek to moze kompenzovat na danom valci rovnako ako na vedlajsom.
Ale tak aspon vies, ze to nieje vstrekmi.
Odkial si?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2006, 23:38

Příspěvek od Paradoxx »

toefuk píše:problem moze byt na ktoromkolvek vedlajsom valci, vstrek to moze kompenzovat na danom valci rovnako ako na vedlajsom.
Ale tak aspon vies, ze to nieje vstrekmi.
Odkial si?
vychod slovenska snina
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ajaj, by som ti pozical kompresiometer s adapterom na zhavky, ale to je dobry kus...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
hardnemo
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2012, 17:56
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od hardnemo »

Já mám to samé a bylo mi řečeno, že je špatné vstřikovací čerpadlo. Příští týden jdu na opravu, tak uvidim, zda to bude OK. Prý je špatný vršek čerpadla. Dám vědět , jak dopadnu.
pellda
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 09 led 2011, 17:45

Příspěvek od pellda »

Hmm zkusil bych ještě jedu věc... Kamarád co dělá v autoservisu mi říkal, že tam měl pár aut s obdobnými příznaky a bylo vyhnité ukostření motoru. Zkusil bych vzít startovací kabel a nějak šikovně a opatrně ho někde šupnout. Možná je to blbost, ale není to nic náročného a za zkoušku to dle mě stojí :-)
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2006, 23:38

Příspěvek od Paradoxx »

Po vymene vstrekovacieho čerpadla konkretne hlavy čerpadla je všetko OK žiadne cukanie žiadne pazvuky ani trasenie prehodil som hlavu praca s nastavenim na 4mg cez VAG asi 10 minut auto ide ako hodinky takže konečne problem vyriešeny. V mojej hlave boli drobne železne piliny možno bolo toto príčínov trhania....neskušal to niekto opraviť či by sa to dalo len vyčistiť alebo už z toho nič? predtym mi to tu pisal jeden že daj dole hlavu a pozri či tam niesu piliny hlavu som dal dole držal ju v ruke a pozeral som do mechanickej časti čerpadla a žiadne piliny no neuvedomil som si že su v hlave ktoru držim v ruke už vtedy mohol byť problem vyriešeny...
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
OndraGTD
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Odpovědi: 0
Registrován: 26 úno 2010, 12:42

Příspěvek od OndraGTD »

ahoj, tohle téma jsem hledal. Mám G3 1Z 66kW, Motor startuje na drc teplý i studený, výkon dobrý, ale z volnoběhu při plynulých rozjezdech, do 2ooo ot. min cuká. Měnil jsem naftový filtr, čistil i sací koš v nádrží, silembloky na motorů nové a bez větší změny. Nemohl by jsi sem dát fotky, výměny hlavy čerpadla??? Možná by nebylo od věci, dát tohle do FAQ, protože na vw-clubu tam tohle řeš skoro každej kdo má 1Z. A poslední dotaz : Je hlava čerpadla identická i z jiných koncernových 66 kW motorů ?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Ja som vcera na 1Z menil 3 rozdelovacie hlavy a jednu elektronicku regulaciu cerpadla. Bol podobny problem a zda sa, ze je to lepsie len po vymene tej el. hlavy. Este neviem ako sa to chova na studenom motore.
Ked ziistim, dam vediet.
Inak ta el. regulacna by mohla byt na vsetkych rovnaka, nemal som vela moznosti ale na tych par cerpadlach co sa mi dostalo do ruky mali len ine konstrukcie hriadelky capika, ale z hladiska el. hlastnosti rovnake.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

A z čeho ty piliny podle Vás jsou? A co je příčinnou ?
nepropadat panice...
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

este som nemal rozhodene cerpadlo co malo piliny, ale neprekvapilo by ma keby boli z predsuvnika uhla vstreku.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No protože u mechaniky se tohle nevyskytovalo, takže to musí dělat něco, co je u el. čerpadla přidáno navíc..
nepropadat panice...
Paradoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 105
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2006, 23:38

Příspěvek od Paradoxx »

toefuk píše:Ja som vcera na 1Z menil 3 rozdelovacie hlavy a jednu elektronicku regulaciu cerpadla. Bol podobny problem a zda sa, ze je to lepsie len po vymene tej el. hlavy. Este neviem ako sa to chova na studenom motore.
Ked ziistim, dam vediet.
Inak ta el. regulacna by mohla byt na vsetkych rovnaka, nemal som vela moznosti ale na tych par cerpadlach co sa mi dostalo do ruky mali len ine konstrukcie hriadelky capika, ale z hladiska el. hlastnosti rovnake.
Hlava by mala pasovať aj z passata B5 66/81 kw asi aj čerpadlo,napr golfa 4 s kodom motora ALH 1,9 TDI 66KW nepasuje pretože je 10 pinova koncovka a na 1Z je 8 pinova jedine že sa to da nejako prerobiť
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

konektor sa da velmi lahko prepinovat na 8pin a naopak
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“