Po vymene vstrekov ten isty problem hodnoty okolo 5mg vo valci 2 a vo valci 3 v prvom okolo 0,1 v poslednom bez hodnotytoefuk píše:4,9 je 2,9mg cez limit. asi by to chcelo zmerat tlaky.
1.9 TDI kod motora 1Z cukanie pri jazde
Moderátoři: šulda, Moderátoři
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
vychod slovenska sninatoefuk píše:problem moze byt na ktoromkolvek vedlajsom valci, vstrek to moze kompenzovat na danom valci rovnako ako na vedlajsom.
Ale tak aspon vies, ze to nieje vstrekmi.
Odkial si?
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
Po vymene vstrekovacieho čerpadla konkretne hlavy čerpadla je všetko OK žiadne cukanie žiadne pazvuky ani trasenie prehodil som hlavu praca s nastavenim na 4mg cez VAG asi 10 minut auto ide ako hodinky takže konečne problem vyriešeny. V mojej hlave boli drobne železne piliny možno bolo toto príčínov trhania....neskušal to niekto opraviť či by sa to dalo len vyčistiť alebo už z toho nič? predtym mi to tu pisal jeden že daj dole hlavu a pozri či tam niesu piliny hlavu som dal dole držal ju v ruke a pozeral som do mechanickej časti čerpadla a žiadne piliny no neuvedomil som si že su v hlave ktoru držim v ruke už vtedy mohol byť problem vyriešeny...
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW
ahoj, tohle téma jsem hledal. Mám G3 1Z 66kW, Motor startuje na drc teplý i studený, výkon dobrý, ale z volnoběhu při plynulých rozjezdech, do 2ooo ot. min cuká. Měnil jsem naftový filtr, čistil i sací koš v nádrží, silembloky na motorů nové a bez větší změny. Nemohl by jsi sem dát fotky, výměny hlavy čerpadla??? Možná by nebylo od věci, dát tohle do FAQ, protože na vw-clubu tam tohle řeš skoro každej kdo má 1Z. A poslední dotaz : Je hlava čerpadla identická i z jiných koncernových 66 kW motorů ?
Ja som vcera na 1Z menil 3 rozdelovacie hlavy a jednu elektronicku regulaciu cerpadla. Bol podobny problem a zda sa, ze je to lepsie len po vymene tej el. hlavy. Este neviem ako sa to chova na studenom motore.
Ked ziistim, dam vediet.
Inak ta el. regulacna by mohla byt na vsetkych rovnaka, nemal som vela moznosti ale na tych par cerpadlach co sa mi dostalo do ruky mali len ine konstrukcie hriadelky capika, ale z hladiska el. hlastnosti rovnake.
Ked ziistim, dam vediet.
Inak ta el. regulacna by mohla byt na vsetkych rovnaka, nemal som vela moznosti ale na tych par cerpadlach co sa mi dostalo do ruky mali len ine konstrukcie hriadelky capika, ale z hladiska el. hlastnosti rovnake.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Hlava by mala pasovať aj z passata B5 66/81 kw asi aj čerpadlo,napr golfa 4 s kodom motora ALH 1,9 TDI 66KW nepasuje pretože je 10 pinova koncovka a na 1Z je 8 pinova jedine že sa to da nejako prerobiťtoefuk píše:Ja som vcera na 1Z menil 3 rozdelovacie hlavy a jednu elektronicku regulaciu cerpadla. Bol podobny problem a zda sa, ze je to lepsie len po vymene tej el. hlavy. Este neviem ako sa to chova na studenom motore.
Ked ziistim, dam vediet.
Inak ta el. regulacna by mohla byt na vsetkych rovnaka, nemal som vela moznosti ale na tych par cerpadlach co sa mi dostalo do ruky mali len ine konstrukcie hriadelky capika, ale z hladiska el. hlastnosti rovnake.
aktualny vozovy park : Passat B5 1,8T 110KW highline, Passat B5,5 1,9 TDI 96KW highline, Passat B5,5 variant 1,9 TDI 96KW, New Beetle 1,9 TDI 66KW, Rover 45 2,0IDT 74KW