Fabia 1.9 TDI PD 74 KW obcas nestartuje na prvy pokus
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Brácha má podobný problém na Golfu. Stejný motor i rok. Koupil ho minulý týden, původní majitel to prý nikdy nezažil. Projev je takový, že normálně nažhavý, zhasnou kontrolky a znovu se rozsvítí ESP. Pokud se tohle stane, tak startér točí, ale nenaskočí. Vypnou se klíčky a další start v pohodě. V diagnostice jsem našel toto (při koupi to tam určitě nebylo):
18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded
P1612 - 35-00 -
18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded
P1612 - 35-00 -
18048 - Internal Control Module
P1640 - 35-00 - EEPROM Error
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU
18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded
P1612 - 35-00 -
18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded
P1612 - 35-00 -
18048 - Internal Control Module
P1640 - 35-00 - EEPROM Error
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
tak ja se pridam taky. mam fabii 1.9 TDI 74 kw ATD. jednou za cas mi to udela uplne to same...proste se nazhavi zacne se tocit a nic..okamzite se vypne klicek zapne a chytne na prvni otoceni. kontrolky jsem sledoval a i na rele koukal a proste nic...zezacatku jsem to daval za vinu alarmu kterej tam je q obcas zablbne ze nespoji napajeni do budiku.. tim to ale taky nebylo..jinak vstriky jsou novy (vetsi) a i presto to dela 

VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 634
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Taky se jedná o ATD. Bráchovi ještě k tomu během víkendu 2x vyskočil problém s imobilizerem:
1 Fault Found:
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent
Což by taky nahrávalo baterce (vycházím z tohoto: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... a8555cc074 ). Kurňa ale to je k vzteku. Člověk koupí auto, původní majitel tvrdí, že s tím v životě problém neměl a neuplyne ani pár dní a začne to blbnout.
1 Fault Found:
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent
Což by taky nahrávalo baterce (vycházím z tohoto: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... a8555cc074 ). Kurňa ale to je k vzteku. Člověk koupí auto, původní majitel tvrdí, že s tím v životě problém neměl a neuplyne ani pár dní a začne to blbnout.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012