Fabia 1.9 TDI PD 74 KW obcas nestartuje na prvy pokus

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lukas1450
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 15 zář 2009, 09:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1450 »

presne startuje to toci toci a toci a nechytne ... a Tempomat nemam.. a to rele ma nieco spolocne aj s cerpadlom ?? pretoze mne to pripada tak ako keby nedostal motor palivo ..a vlastne nemal co zapalit a preto nenastartuje...
lukas1450
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 15 zář 2009, 09:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od lukas1450 »

napada este niekoho co by to este mohlo byt?? zatial auto startuje bez problemou ...
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 634
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Brácha má podobný problém na Golfu. Stejný motor i rok. Koupil ho minulý týden, původní majitel to prý nikdy nezažil. Projev je takový, že normálně nažhavý, zhasnou kontrolky a znovu se rozsvítí ESP. Pokud se tohle stane, tak startér točí, ale nenaskočí. Vypnou se klíčky a další start v pohodě. V diagnostice jsem našel toto (při koupi to tam určitě nebylo):

18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded
P1612 - 35-00 -
18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded
P1612 - 35-00 -
18048 - Internal Control Module
P1640 - 35-00 - EEPROM Error
18034 - Powertrain Data Bus
P1626 - 35-00 - Missing Message from TCU
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

tak ja se pridam taky. mam fabii 1.9 TDI 74 kw ATD. jednou za cas mi to udela uplne to same...proste se nazhavi zacne se tocit a nic..okamzite se vypne klicek zapne a chytne na prvni otoceni. kontrolky jsem sledoval a i na rele koukal a proste nic...zezacatku jsem to daval za vinu alarmu kterej tam je q obcas zablbne ze nespoji napajeni do budiku.. tim to ale taky nebylo..jinak vstriky jsou novy (vetsi) a i presto to dela :D
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 634
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Taky se jedná o ATD. Bráchovi ještě k tomu během víkendu 2x vyskočil problém s imobilizerem:

1 Fault Found:
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent


Což by taky nahrávalo baterce (vycházím z tohoto: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... a8555cc074 ). Kurňa ale to je k vzteku. Člověk koupí auto, původní majitel tvrdí, že s tím v životě problém neměl a neuplyne ani pár dní a začne to blbnout.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“