neměl jsem trabanta, vzduch dovnitř by bral nejspíš za podběhem a vybrace by se numuseli přenášet, dneska je spoustu zajímavých materiálů, z kterých se vyrábějí hadice, které vydrží vysokou teplotu....romanespana píše:tak do toho bych nesel, jak preneses vibrace na kastli, tak to bude fakt jak ten trabant, a jak prejedes kdektery hovno, tak mas smradu v aute, ty jsi mel trabanta? kdo ho mel, tak by tohle nikdy uz nechtel
úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše zkušenosti,nápady
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
právě o tom tohle téma je, taky slintám po bufíkoj, ale když si spočítám celkovou cenu instalace+ spotřebu nafty, která dneska není levná, tak si řeknu, že mám koule a něco vydržím..... tak radši udělám dodo úpravy bez velkých instic, které třeba něco málo zlepší, ale taky od toho něčekám zázraky.......
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Vraciam sa k diskusii po poznaní , že mne veru žhavky vo vodnom okruhu nefungujú . Budem musieť riešiť spínač na ovládanie relátiek , pretože žhavičky i relátka sú v poriadku . Alebo existuje aj iné riešenie ? Nie je to SW vypojené , keďže auto pochádza z Talianska ?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Při těchto teplých teplotách ještě nespínají.senioring1 píše:Vraciam sa k diskusii po poznaní , že mne veru žhavky vo vodnom okruhu nefungujú . Budem musieť riešiť spínač na ovládanie relátiek , pretože žhavičky i relátka sú v poriadku . Alebo existuje aj iné riešenie ? Nie je to SW vypojené , keďže auto pochádza z Talianska ?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Předpoklat pro zapnutí Webasta (přihřívač) u VW Touran.Carlos TDI píše:A jak je to s WEBASTEM? Koupil jsem TOURAN 1,9 BKC a má WEBASTO ale jen na ohřev motoru. Nevíte jak se to samo spíná a kdy? Nemá to žádný ovládání...Dnes ráno tedy při nule se hulilo z vejfucku webasta uprostřed auta, ale motor se stejně zahřál až po 10km!!! To je stejný jak u rotačky Golfa co mám
1. Nesmí být zatnuté ECO na klimě
2. dostatek paliva (ne rezerva)
3. teplota pod 5° nebo 10° (dle roku výroby)
Doporučuji prověřit VAGem. Nejčastější chyba (zkušenost ze tří TOURANů ) je špatné oběhové čerpadlo. Pokud řídící jednotka detekuje jeho chybu, vůbec nespustí topení. Pokud nedetekuje (dva ze tří případů), topení se spustí ale začne se přehřívat a vypíná se předčasně, případně se postupně, jako následek opakovaného přehřívání podělá něco jiného. Jeden případ - čerpadlo nešlo, topení hulilo a málo topilo, opakované starty, přehřatí, komora byla "zasraná" od sazí.
Proveď tedy kontrolu chyb + test akčních členů, čerpadlo musí vrčet! Pokud nevrčí, je mrtvé i když řídící jednotka tvrdí pravý opak. Čerpadlo se dá sehnat za 1600 Kč.
Příklad:
address 18: Aux. Heat
Takto VAG detekuje vadné čerpadlo, WEBAST0 vůbec netopilo:
1 Fault Found:
01415 - Recirculating Pump (V55)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Zde VAG vadné čerpadlo nedetekoval (ale bylo špatné)
01409 - Repeated Flame-Out
000 - - - Intermittent
01410 - Heater Over-Temp
000 - - - Intermittent
a nakonec se zablokovala řídící jednotka:
02251 - Heater Unit Locked
000 - - - Intermittent
Na obrázku je vidět umístění čerpadla.

Naposledy upravil(a) bendys dne 29 říj 2012, 15:31, celkem upraveno 4 x.
(2x) zánovní lidoVý Wůz - volant kulatý, pedály tři, blinkry šestery, pneu kaučuk, šaltrpáka uprostřed.
- Carlos TDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 119
- Registrován: 19 bře 2009, 20:20
- Bydliště: Plzeňsko
Díky, včera jsem měl ECO vypnuté a hulilo se a po vypnutí motru ještě něco vrčelo u pravého světla jak je webasto, dnes sem z neznalosti mačkal climatronic a chtěl jsem vypnout AUTO a aby svítilo jen ECON jako mam u GOLFA IV a to AUTO svítilo furt, sem si říkal co je to za blbost že nejde vypnout AUTO??? tak sem blbec zmáčknul navíc ECO k AUTO dohromady v domění že to bude lepší a prd. Tak uvidíme když pojedu bez ECO. Jinak původní majitel nechal ve VW před měsícem měnit něco na tom topení, něco říkal o klapce topení že to netopilo, tak snad to jinak fachá...dám vědět. dík 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Blok naměřených hodnot 16 (přídavné topení)
1. Zatížení alternátoru
(5...95 %)
2. Přídavné topení
X X X X X X X 1 teplota chladicí kapaliny vyšší než 70 °C...80 °C nebo teplota nasávaného
vzduchu vyšší než +5 °C
X X X X X X 1 X alternátor vadný
X X X X X 1 X X napětí akumulátoru nižší než 9 V
X X X X 1 X X X otáčky motoru nižší než 875/min
X X X 1 X X X X nastartování motoru během posledních 10 sekund
X X 1 X X X X X snímač teploty chladicí kapaliny -G62 nebo snímač teploty v sacím potrubí -G72
vadné
X 1 X X X X X X nevšímejte si
1 X X X X X X X nevšímejte si
3. Aktivace topných prvků
0 1 relé malého topného výkonu -J359 buzeno
1 0 relé velkého topného výkonu -J360 buzeno
4. Napájení řídicí jednotky
(13,5...14,5 V)
1. Zatížení alternátoru
(5...95 %)
2. Přídavné topení
X X X X X X X 1 teplota chladicí kapaliny vyšší než 70 °C...80 °C nebo teplota nasávaného
vzduchu vyšší než +5 °C
X X X X X X 1 X alternátor vadný
X X X X X 1 X X napětí akumulátoru nižší než 9 V
X X X X 1 X X X otáčky motoru nižší než 875/min
X X X 1 X X X X nastartování motoru během posledních 10 sekund
X X 1 X X X X X snímač teploty chladicí kapaliny -G62 nebo snímač teploty v sacím potrubí -G72
vadné
X 1 X X X X X X nevšímejte si
1 X X X X X X X nevšímejte si
3. Aktivace topných prvků
0 1 relé malého topného výkonu -J359 buzeno
1 0 relé velkého topného výkonu -J360 buzeno
4. Napájení řídicí jednotky
(13,5...14,5 V)