úprava vytápění tdi- úvaha a názory - vaše zkušenosti,nápady

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

romanespana píše:tak do toho bych nesel, jak preneses vibrace na kastli, tak to bude fakt jak ten trabant, a jak prejedes kdektery hovno, tak mas smradu v aute, ty jsi mel trabanta? kdo ho mel, tak by tohle nikdy uz nechtel (LOL)
neměl jsem trabanta, vzduch dovnitř by bral nejspíš za podběhem a vybrace by se numuseli přenášet, dneska je spoustu zajímavých materiálů, z kterých se vyrábějí hadice, které vydrží vysokou teplotu....
losmiros
Přispěvovatel
Příspěvky: 698
Registrován: 17 led 2007, 17:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov,Přerov

Příspěvek od losmiros »

změřit jejich odběr
a ohmicky zmerit nejdou? to by melo taky fungovat

odběr se mi merit nechce bo nemam poradnej ampermetr, kdyz rikate ze tam tece 14A nebo kolik... diky
serou me motorkari s dalkovema svetlama, bandit power
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9225
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ohmicky jdou ale to není směrodatný jelikož ona muže ohmicky být ok ale hřát bude už málo. Tak potom žhavky ven ana baterce mimo auto odskoušet.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Bizardné nápady sú spestrením diskusie , ale realita bude asi trochu iná .
Napriek tomu ma téma motivovala a preskúšam funkčnosť žhavičov.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

právě o tom tohle téma je, taky slintám po bufíkoj, ale když si spočítám celkovou cenu instalace+ spotřebu nafty, která dneska není levná, tak si řeknu, že mám koule a něco vydržím..... tak radši udělám dodo úpravy bez velkých instic, které třeba něco málo zlepší, ale taky od toho něčekám zázraky.......
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Vraciam sa k diskusii po poznaní , že mne veru žhavky vo vodnom okruhu nefungujú . Budem musieť riešiť spínač na ovládanie relátiek , pretože žhavičky i relátka sú v poriadku . Alebo existuje aj iné riešenie ? Nie je to SW vypojené , keďže auto pochádza z Talianska ?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
norok86
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Registrován: 13 led 2009, 15:09
Odpovědi: 0
Bydliště: usti nad labem

Příspěvek od norok86 »

Kde montují nezávislé topení za +-10000 ? zatím jsem našel vše kolem 20000
Díky
Škoda Octavia II face
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nikde, na takovu cenu se dostanes jedine kdyz si vse udelas sam
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

senioring1 píše:Vraciam sa k diskusii po poznaní , že mne veru žhavky vo vodnom okruhu nefungujú . Budem musieť riešiť spínač na ovládanie relátiek , pretože žhavičky i relátka sú v poriadku . Alebo existuje aj iné riešenie ? Nie je to SW vypojené , keďže auto pochádza z Talianska ?
Při těchto teplých teplotách ještě nespínají.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

A jak je to s WEBASTEM? Koupil jsem TOURAN 1,9 BKC a má WEBASTO ale jen na ohřev motoru. Nevíte jak se to samo spíná a kdy? Nemá to žádný ovládání...Dnes ráno tedy při nule se hulilo z vejfucku webasta uprostřed auta, ale motor se stejně zahřál až po 10km!!! To je stejný jak u rotačky Golfa co mám (wallbash)
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9225
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jestli se hulilo do bíla tak ti nehořelo a něco je na nm špatně. Spíná ho teplota.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
bendys
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 27 črc 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od bendys »

Carlos TDI píše:A jak je to s WEBASTEM? Koupil jsem TOURAN 1,9 BKC a má WEBASTO ale jen na ohřev motoru. Nevíte jak se to samo spíná a kdy? Nemá to žádný ovládání...Dnes ráno tedy při nule se hulilo z vejfucku webasta uprostřed auta, ale motor se stejně zahřál až po 10km!!! To je stejný jak u rotačky Golfa co mám (wallbash)
Předpoklat pro zapnutí Webasta (přihřívač) u VW Touran.
1. Nesmí být zatnuté ECO na klimě
2. dostatek paliva (ne rezerva)
3. teplota pod 5° nebo 10° (dle roku výroby)

Doporučuji prověřit VAGem. Nejčastější chyba (zkušenost ze tří TOURANů ) je špatné oběhové čerpadlo. Pokud řídící jednotka detekuje jeho chybu, vůbec nespustí topení. Pokud nedetekuje (dva ze tří případů), topení se spustí ale začne se přehřívat a vypíná se předčasně, případně se postupně, jako následek opakovaného přehřívání podělá něco jiného. Jeden případ - čerpadlo nešlo, topení hulilo a málo topilo, opakované starty, přehřatí, komora byla "zasraná" od sazí.
Proveď tedy kontrolu chyb + test akčních členů, čerpadlo musí vrčet! Pokud nevrčí, je mrtvé i když řídící jednotka tvrdí pravý opak. Čerpadlo se dá sehnat za 1600 Kč.

Příklad:
address 18: Aux. Heat

Takto VAG detekuje vadné čerpadlo, WEBAST0 vůbec netopilo:

1 Fault Found:
01415 - Recirculating Pump (V55)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent


Zde VAG vadné čerpadlo nedetekoval (ale bylo špatné)



01409 - Repeated Flame-Out
000 - - - Intermittent



01410 - Heater Over-Temp
000 - - - Intermittent


a nakonec se zablokovala řídící jednotka:

02251 - Heater Unit Locked
000 - - - Intermittent

Na obrázku je vidět umístění čerpadla.

Obrázek
Naposledy upravil(a) bendys dne 29 říj 2012, 15:31, celkem upraveno 4 x.
(2x) zánovní lidoVý Wůz - volant kulatý, pedály tři, blinkry šestery, pneu kaučuk, šaltrpáka uprostřed.
Uživatelský avatar
Carlos TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 119
Registrován: 19 bře 2009, 20:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Carlos TDI »

Díky, včera jsem měl ECO vypnuté a hulilo se a po vypnutí motru ještě něco vrčelo u pravého světla jak je webasto, dnes sem z neznalosti mačkal climatronic a chtěl jsem vypnout AUTO a aby svítilo jen ECON jako mam u GOLFA IV a to AUTO svítilo furt, sem si říkal co je to za blbost že nejde vypnout AUTO??? tak sem blbec zmáčknul navíc ECO k AUTO dohromady v domění že to bude lepší a prd. Tak uvidíme když pojedu bez ECO. Jinak původní majitel nechal ve VW před měsícem měnit něco na tom topení, něco říkal o klapce topení že to netopilo, tak snad to jinak fachá...dám vědět. dík :-D
GIV 81kW AHF EGR+KAToff+TOURAN 77KW BKC, Pérák 250/11,J250/590,J350/360, J250/559+Pav40,J175/356,J50/550,CZ475+Pav41Obrázek
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

to : Martinsidlo - pri akej teplote by mali fungovať žhavičky pre ohrev vody ? Včera bolo +1,5 .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
macek000
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 08 pro 2011, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek od macek000 »

Blok naměřených hodnot 16 (přídavné topení)
1. Zatížení alternátoru
(5...95 %)
2. Přídavné topení
X X X X X X X 1 teplota chladicí kapaliny vyšší než 70 °C...80 °C nebo teplota nasávaného
vzduchu vyšší než +5 °C
X X X X X X 1 X alternátor vadný
X X X X X 1 X X napětí akumulátoru nižší než 9 V
X X X X 1 X X X otáčky motoru nižší než 875/min
X X X 1 X X X X nastartování motoru během posledních 10 sekund
X X 1 X X X X X snímač teploty chladicí kapaliny -G62 nebo snímač teploty v sacím potrubí -G72
vadné
X 1 X X X X X X nevšímejte si
1 X X X X X X X nevšímejte si
3. Aktivace topných prvků
0 1 relé malého topného výkonu -J359 buzeno
1 0 relé velkého topného výkonu -J360 buzeno
4. Napájení řídicí jednotky
(13,5...14,5 V)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“