3.0 TDI 171 kw, huli jak dymovnice kolisaj volnobezne otacky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2009, 15:48

3.0 TDI 171 kw, huli jak dymovnice kolisaj volnobezne otacky

Příspěvek od Paja.su »

Zdravím všechny,
auto: Audi allroad 3.0 TDI 171 kw

Vcera jedu a z niceho nic se zamnou zaclo hulit jako z dymovnice, tak jsem zastavil dal N a auto se mlelo a otacky kolisaly jako kdyby to neslo na vsechny valce, tak jsem to chcipl a znovu nastartoval a bylo po kouri.
Dnes rano po 10km to zacalo znova a dela to pri pridani plynu a to tak do 3000otacek pak to prestane, jinak auto jede normalne.

Vag napsal jedinou chybu
008598
rada valcu 1 - sonda 1
P2196 - 002 - signal prilis vysoky

info
otacky 1932
kroutici moment: 39.0 nm
tlak 958.8 mbar


predem vsem dekuji za rady, pac nevim kde zacit jestli TURBO, VSTRIKY nebo EGR popripadne rail.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Odpovědi: 1
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

vstriky...
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2009, 15:48

Příspěvek od Paja.su »

Peete píše:vstriky...
taky jsem si to z prvu myslel ale priznaky vstriku to nema kdyz to bezi na volnobeh, tak zadna bila mlha a kdyz to davali na vag tak prej vstriky OK(ale vim ze vagem se to nezjisti ze se to musi dat na stolici).

kour je takovej modrej ale zas sice to na volnobeh nekouri ale smrdi to po nafte no.

prej to je spis turbo ale ptam se tu jestli nekdo pozna priznaky a rekne na 80% vstriky tak je jdu vymenit
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus tuhle blbost zajdi si do prodejny stihll kup si tam malou flaštičku červenéího oleje do dvoutaktů a nalej do nafty 1 ku 5O klidně i víc,

pokud se ti vstřiky přidírají a motor hulí tak to pomůže ;)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Vstriky, presne to same delala nedavno jedna co jsem mel tady, VAG nic moc neukazal, na stolici vstriky, vymen a spadne i spotreba a prestane hulit na bilo modro.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

slovacek.milos píše:zkus tuhle blbost zajdi si do prodejny stihll kup si tam malou flaštičku červenéího oleje do dvoutaktů a nalej do nafty 1 ku 5O klidně i víc,

pokud se ti vstřiky přidírají a motor hulí tak to pomůže ;)
když se to povede tak DPF na to řekne co?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2009, 15:48

Příspěvek od Paja.su »

TDIfun píše:Vstriky, presne to same delala nedavno jedna co jsem mel tady, VAG nic moc neukazal, na stolici vstriky, vymen a spadne i spotreba a prestane hulit na bilo modro.
ok vymenim ty vstriky a uvidi se dal, jinak nemate nekdo postup z elsy na vymenu vstriku, jestli to zvladnu sam predem dekuji
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Biimbo píše:
slovacek.milos píše:
když se to povede tak DPF na to řekne co?
nic, za pokus to stojí, občas se stane že někdo natočí naftu která začne palivová systém přirírat, a pokud ten efekt zmizne po pár kilometrech jízdy tak víš co do toho lít ;)
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2009, 15:48

Příspěvek od Paja.su »

jeste dva dotazy
1:) je to velkej problem vymenit vstriky nebo to zvladne stredne zrucnej mechanik

2:) slysel jsem, ze kdyz vymenim turbo na tomhle mnotoru tak se to musi nejak pres diagnostiku zkalibrovat nebo cosi
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

vstřiky jdou dobře musej se kodovat a na turbo je základní nastavení ale už nam to šlo i bez nastavení zaleží jak hodně to rozhoděj.
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2009, 15:48

Příspěvek od Paja.su »

a nemel byste nekdo postup na ty trysky a turbo z ELSY a poslat mi to na email: paja.sumava@seznam.cz

byl bych moc vdecny
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2009, 15:48

Příspěvek od Paja.su »

Vstriky jsou vyměněny a motor si přede jak kotě, teď už se vůbec nechvjeje ALE po zas cca 10km dýmovnice a ta vždy po pár km přestane a zas náhodně začne. Kouří ro jen od 1200 otáček do 2000 pak nic.
Napadá me turbo ale to by zas kouřilo furt a hlavně při vyšších otáček ne
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Paja.su píše:Vstriky jsou vyměněny a motor si přede jak kotě, teď už se vůbec nechvjeje ALE po zas cca 10km dýmovnice a ta vždy po pár km přestane a zas náhodně začne. Kouří ro jen od 1200 otáček do 2000 pak nic.
Napadá me turbo ale to by zas kouřilo furt a hlavně při vyšších otáček ne
nakodovali jste to???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

jen hloupej nápad a nesnaží se regenerovat DPF?? Ted jsem tady měl jednu žirafu a dělala totéž a byla chyba v čidle na DPF (diag bez závad v měř hodnotách jsem pak našel nesrovnalosti po konzultaci s člověkem co se oplu věnuje) a snažilo se to nějak furt regenerovat a jak to tam hrčelo víc nafty hulil ale jen v nízkejch otáčkách. vyměnilo se čidlo provedla se kompletní regenerace a pohoda.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Paja.su
Přispěvovatel
Příspěvky: 180
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2009, 15:48

Příspěvek od Paja.su »

Jo jo nakodovali, jen jsme nevěděli pořadí válců. Zadali jsme 1 2 3 kde první je na levo od rozvodu strana kde je filtr, pak práva 4 5 6 zas 4 první od rozvodu a strana kde je nádržka na kapalinu. Jinak výměna přesně podle elsy.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“