3.0 TDI 171 kw, huli jak dymovnice kolisaj volnobezne otacky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
3.0 TDI 171 kw, huli jak dymovnice kolisaj volnobezne otacky
Zdravím všechny,
auto: Audi allroad 3.0 TDI 171 kw
Vcera jedu a z niceho nic se zamnou zaclo hulit jako z dymovnice, tak jsem zastavil dal N a auto se mlelo a otacky kolisaly jako kdyby to neslo na vsechny valce, tak jsem to chcipl a znovu nastartoval a bylo po kouri.
Dnes rano po 10km to zacalo znova a dela to pri pridani plynu a to tak do 3000otacek pak to prestane, jinak auto jede normalne.
Vag napsal jedinou chybu
008598
rada valcu 1 - sonda 1
P2196 - 002 - signal prilis vysoky
info
otacky 1932
kroutici moment: 39.0 nm
tlak 958.8 mbar
predem vsem dekuji za rady, pac nevim kde zacit jestli TURBO, VSTRIKY nebo EGR popripadne rail.
auto: Audi allroad 3.0 TDI 171 kw
Vcera jedu a z niceho nic se zamnou zaclo hulit jako z dymovnice, tak jsem zastavil dal N a auto se mlelo a otacky kolisaly jako kdyby to neslo na vsechny valce, tak jsem to chcipl a znovu nastartoval a bylo po kouri.
Dnes rano po 10km to zacalo znova a dela to pri pridani plynu a to tak do 3000otacek pak to prestane, jinak auto jede normalne.
Vag napsal jedinou chybu
008598
rada valcu 1 - sonda 1
P2196 - 002 - signal prilis vysoky
info
otacky 1932
kroutici moment: 39.0 nm
tlak 958.8 mbar
predem vsem dekuji za rady, pac nevim kde zacit jestli TURBO, VSTRIKY nebo EGR popripadne rail.
taky jsem si to z prvu myslel ale priznaky vstriku to nema kdyz to bezi na volnobeh, tak zadna bila mlha a kdyz to davali na vag tak prej vstriky OK(ale vim ze vagem se to nezjisti ze se to musi dat na stolici).Peete píše:vstriky...
kour je takovej modrej ale zas sice to na volnobeh nekouri ale smrdi to po nafte no.
prej to je spis turbo ale ptam se tu jestli nekdo pozna priznaky a rekne na 80% vstriky tak je jdu vymenit
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33640
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Vstriky, presne to same delala nedavno jedna co jsem mel tady, VAG nic moc neukazal, na stolici vstriky, vymen a spadne i spotreba a prestane hulit na bilo modro.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
když se to povede tak DPF na to řekne co?slovacek.milos píše:zkus tuhle blbost zajdi si do prodejny stihll kup si tam malou flaštičku červenéího oleje do dvoutaktů a nalej do nafty 1 ku 5O klidně i víc,
pokud se ti vstřiky přidírají a motor hulí tak to pomůže
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
ok vymenim ty vstriky a uvidi se dal, jinak nemate nekdo postup z elsy na vymenu vstriku, jestli to zvladnu sam predem dekujiTDIfun píše:Vstriky, presne to same delala nedavno jedna co jsem mel tady, VAG nic moc neukazal, na stolici vstriky, vymen a spadne i spotreba a prestane hulit na bilo modro.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33640
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
a nemel byste nekdo postup na ty trysky a turbo z ELSY a poslat mi to na email: paja.sumava@seznam.cz
byl bych moc vdecny
byl bych moc vdecny
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
nakodovali jste to???Paja.su píše:Vstriky jsou vyměněny a motor si přede jak kotě, teď už se vůbec nechvjeje ALE po zas cca 10km dýmovnice a ta vždy po pár km přestane a zas náhodně začne. Kouří ro jen od 1200 otáček do 2000 pak nic.
Napadá me turbo ale to by zas kouřilo furt a hlavně při vyšších otáček ne
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9197
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
jen hloupej nápad a nesnaží se regenerovat DPF?? Ted jsem tady měl jednu žirafu a dělala totéž a byla chyba v čidle na DPF (diag bez závad v měř hodnotách jsem pak našel nesrovnalosti po konzultaci s člověkem co se oplu věnuje) a snažilo se to nějak furt regenerovat a jak to tam hrčelo víc nafty hulil ale jen v nízkejch otáčkách. vyměnilo se čidlo provedla se kompletní regenerace a pohoda.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K