O1 TDI AGR 66kW - zapojenie podtlakových hadičiek

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

O1 TDI AGR 66kW - zapojenie podtlakových hadičiek

Příspěvek od RuleZZzz »

Chlapi, chcem vymeniť všetky podtlakové hadičky na mojej Octavii TDI AGR 66kW, zohnal som si hadičky s vnútorným priemerom 4mm, nebude to moc voľné? Lebo pôvodné mali 3,5mm a aj podľa ETK-Y by tam mali ísť 3,5mm hadičky, len nikde som ich nevedel zohnať.

Na zapojenie som našiel návod, ktorý je aj tu na fóre, ale ja by som to chcel zapojiť podľa ETK-Y a moja otázka znie, či sú tie zapojenia rovnaké, teda hlavne či návod z ETK-Y je ten "najlepší".

Dôvod výmeny hadičiek je ich stav (viď foto) a tiež, že každý vraví, ako "dostáva" od 1800 ot. "výkonový kopanec", ale ja teda neviem, či ja to tak necítim, ale žiadny extra kopanec sa nekoná, preto chcem vymeniť tieto hadičky a hlavne ich správne zapojiť, len hľadám nejakú najideálnejšiu schému zapojenia.

Taktiež ma zaujíma ako je to s reguláciou na turbe, ako by sa mala správať pri vypnutom motore? Mala by byť voľná alebo nie? A ako sa má správať pri naštartovaní, resp. existuje nejaký univerzálny spôsob ako ju otestovať?



Obrázek



Obrázek

Obrázek

Ešte otázka - diel číslo 7 z tohto nákresu je ten diel, ktorý mám ja vyššie na fotke s "Made in USA" - magnetický ventil?

Obrázek


Ďakujem za všetky rady a tipy ;) (hm)Obrázek
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

vymienaj hadičky postupne,kus/kus nie všetky odpojiť naraz..regulácia pri vypnutom motore,nieje zatiahnutá malo by sa sňou dať hýbať prstom,po naštartovaní sa musí zaťiahnuť až na doraz.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

okej a teda 4mm hadičky budú v poriadku?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

UchoTD píše:vymienaj hadičky postupne,kus/kus nie všetky odpojiť naraz..regulácia pri vypnutom motore,nieje zatiahnutá malo by sa sňou dať hýbať prstom,po naštartovaní sa musí zaťiahnuť až na doraz.
Neni pravda! On ma AGR a tam se po nastartovani zatahne max ritni sverac ridice. (noteeth) to tahlo se pohne az kdyz turbo naplni
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

čožeee :D teda keď naštartujem, tak to tiahlo má byť stále pevné? A pri záťaži je voľné, či ako to ? (noteeth)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

na Obtokovym turbu musi byt predpeti tak,aby byla prisponovana klapka v turbu. Po dosazeni pozadovanyho tlaku pusti N75 tlak do plechovky a tahlo se z ni povysune,tim se poodevre klapka. Tim padem cast plynu nejde na turbinu ale obtika do vyfuku. To co napsal o tahlu UchoTd plati o VNT turbu
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

ďakujem za vysvetlenie, keď budem meniť tie hadičky, tak to skontrolujem a prípadne čo mi nebude jasné, tak odfotím.

A čo povieš na priemer 4mm na tých hadičkách? Bude to v pohode?
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

zkus je nasadit a uvidis,ale myslim ze budou ok. Nesmi se lehce stahnout aby pri tlaku nespadly samy.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3850
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Navic to co popisujes s turboefektem ti to nevyresi...Spis v plnem vykonu by to prestalo tahnout.Spadlo by to do nouzoveho rezimu.Ona AGR moc nenakopne.Pokud mas pocit ze to opravdu nejede tak bud to nalogovat a resit dal a nebo sverit nekomu kdo tomu rozumi.Nicmene vymenou hadicek nicemu neuskodis.Hadicka musi na natrubku opravdu drzet aby se nesvlekla dolu a tlak tudy neuchazel.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
RuleZZzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2010, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od RuleZZzz »

Okej, hadičky vymením a uvidíme čo to povie. Lebo keď som bol na diagnostike, tak vyhadzovalo chalanovi "chybu plniaceho tlaku" a povedal mi (keď videl stav hadičiek), že tam bude chyba, no naposledy to už nevyhadzovalo, tak ich vymením. Skôr som myslel ešte či nemôže byť chybný niektorý z tých ventilov - buď magnetický alebo ten druhý (N75?)
Škoda Octavia 1 1,9 TDI 66kW AGR
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ono i kdyz by byla praskla,tak to pojede stejne az do doby kdy to prefoukne a pak spadne do nouzaku. Taky bych udelal log jak je psano vejs. Ale fakt je ten,ze hojne odchazi u obtoku N75. Zkratka prestane zcela uzavirat a s rostoucim tlakem v sani otevira i klapku. Takze ve finale nedosahne plnyho tlaku v sani.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ono i kdyz by byla praskla,tak to pojede stejne az do doby kdy to prefoukne a pak spadne do nouzaku. Taky bych udelal log jak je psano vejs. Ale fakt je ten,ze hojne odchazi u obtoku N75. Zkratka prestane zcela uzavirat a s rostoucim tlakem v sani otevira i klapku. Takze ve finale nedosahne plnyho tlaku v sani.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3850
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

To by mel odhalit LOG.Ale naproti tomu ja paradoxne zazil jeden spatny N75 na obtoku oproti deseti na VNT systemu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

jáááááááááj (LOL) (LOL) zase som si nepozrel motor (LOL) ja automaticky reagujem na VNT turbá a a on má obtok (LOL) sorry,jasné na obtoku musí ostať tiahlo pevné a pohybuje sa len pri prekročení plniaceho tlaku.
diky za opravu sniper ;)
Naposledy upravil(a) UchoTD dne 04 říj 2012, 11:35, celkem upraveno 1 x.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

;)
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“