AUdi S3 8P 2,0 TFSI K04, RS4 inj. atd

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

ivane v poprade jsem byl a to dokonce pred mesicem ;)
jen jsem cetl info zde , popripade i jinde , asi vsechny weby to maji spatne tak promin , ale o tom , ze by maha merila spatne jsem nic nerikal a ani o tom nepochybuji , ze maha patri absolutni spicce v mereni....
http://www.ipocasi.com/slovensko-vychodni-poprad
http://pocasie.svetom.sk/europa/slovensko/poprad/
http://pocasie.aktuality.sk/poprad/[img ... prad_1.jpg[/img]
Drag Power
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

je třeba si o tom něco zjistit protože všechny weby i to co je třeba v počasí v televizi je uváděno na tlak u hladiny moře,takže pokud někdo měří koukne na aktuální tlak třeba na webu a přepočte si ke svojí nadmořské výšce.


Atmosférický tlak
Hmotnost vzduchu v atmosférě vytváří atmosféricý tlak, který se měří obvykle v hektopascalech (hPa). Průměrný atmosférický tlak u hladiny moře se nazývá normální atmosférický tlak a má hodnotu 1013,25 hPa. Atmosférický tlak klesá s přibývající výškou. Atmosférický tlak je velice důležitý pro předpověď počasí. Absolutní hodnota atmosférického tlaku není tak důležitá jako jeho změna a rychlost změny. Teplý vzduch má nižší hustotu, studený má naopak vyšší hustotu. Zvýšení tlaku signalizuje obvykle slunečné počasí, pokles spíše oblačno a deštivé počasí.

Rozdělení tlaku se na synoptických mapách znázorňuje pomocí izobar. Izobara je čára spojující na mapě místa se stejnou hodnotou tlaku vzduchu, přepočítanou na hladinu moře. Přístroj, který zaznamenává tlak se nazývá barometr.

Závislost tlaku na výšce vyjadřuje tzv. barický stupeň, jehož hodnota závisí na výšce a teplotě a činí přibližně 8 m na 1 hPa ve výškách okolo 1 000 mnm, 15m/hPa v 5 000 mnm a 30m/hPa v 10 000mnm. Pro běžnou potřebu v našich nadmořských výškách lze říci, že absolutní tlak (tj. tlak v místě měření) lze přepočítat na tlak na hladině moře tak, že na každých 8m nadmořské výšky ve které se nalézáme připočteme 1 hPa
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Presne koly tomuta sa zaviedla MSA (medzinarodna standardna atmosfera)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@chiptuning: od cloveka Tveho veku bych cekal, ze toto mu bude znamo, zvlaste majitele brzdy :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

peug píše:je třeba si o tom něco zjistit protože všechny weby i to co je třeba v počasí v televizi je uváděno na tlak u hladiny moře,takže pokud někdo měří koukne na aktuální tlak třeba na webu a přepočte si ke svojí nadmořské výšce.


Atmosférický tlak
Hmotnost vzduchu v atmosférě vytváří atmosféricý tlak, který se měří obvykle v hektopascalech (hPa). Průměrný atmosférický tlak u hladiny moře se nazývá normální atmosférický tlak a má hodnotu 1013,25 hPa. Atmosférický tlak klesá s přibývající výškou. Atmosférický tlak je velice důležitý pro předpověď počasí. Absolutní hodnota atmosférického tlaku není tak důležitá jako jeho změna a rychlost změny. Teplý vzduch má nižší hustotu, studený má naopak vyšší hustotu. Zvýšení tlaku signalizuje obvykle slunečné počasí, pokles spíše oblačno a deštivé počasí.

Rozdělení tlaku se na synoptických mapách znázorňuje pomocí izobar. Izobara je čára spojující na mapě místa se stejnou hodnotou tlaku vzduchu, přepočítanou na hladinu moře. Přístroj, který zaznamenává tlak se nazývá barometr.

Závislost tlaku na výšce vyjadřuje tzv. barický stupeň, jehož hodnota závisí na výšce a teplotě a činí přibližně 8 m na 1 hPa ve výškách okolo 1 000 mnm, 15m/hPa v 5 000 mnm a 30m/hPa v 10 000mnm. Pro běžnou potřebu v našich nadmořských výškách lze říci, že absolutní tlak (tj. tlak v místě měření) lze přepočítat na tlak na hladině moře tak, že na každých 8m nadmořské výšky ve které se nalézáme připočteme 1 hPa
Presne tak to sedi.. Neslo mi ani tak rozpoutat dohadovani ale casto se me lidi ptaji co to znamena ten vykon navysen v X% tak jim to pak vysvetluji jak to je s atm, teplotou atd... :) vubec na nikoho to nemelo hazet nake blbosti, jen kdysi tady jeden clen pindal na parametry hpa co mam na grafech.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

řešíte blbosti (offtopic) úprava moc pěkná ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vasekk
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Odpovědi: 0
Registrován: 13 říj 2006, 19:07

Příspěvek od Vasekk »

Jaká byla použita HPFP?
Octavia Combi RS TFSI 2009 powered by OEMplus.eu
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

TDIfun píše:
peug píše:je třeba si o tom něco zjistit protože všechny weby i to co je třeba v počasí v televizi je uváděno na tlak u hladiny moře,takže pokud někdo měří koukne na aktuální tlak třeba na webu a přepočte si ke svojí nadmořské výšce.


Atmosférický tlak
Hmotnost vzduchu v atmosférě vytváří atmosféricý tlak, který se měří obvykle v hektopascalech (hPa). Průměrný atmosférický tlak u hladiny moře se nazývá normální atmosférický tlak a má hodnotu 1013,25 hPa. Atmosférický tlak klesá s přibývající výškou. Atmosférický tlak je velice důležitý pro předpověď počasí. Absolutní hodnota atmosférického tlaku není tak důležitá jako jeho změna a rychlost změny. Teplý vzduch má nižší hustotu, studený má naopak vyšší hustotu. Zvýšení tlaku signalizuje obvykle slunečné počasí, pokles spíše oblačno a deštivé počasí.

Rozdělení tlaku se na synoptických mapách znázorňuje pomocí izobar. Izobara je čára spojující na mapě místa se stejnou hodnotou tlaku vzduchu, přepočítanou na hladinu moře. Přístroj, který zaznamenává tlak se nazývá barometr.

Závislost tlaku na výšce vyjadřuje tzv. barický stupeň, jehož hodnota závisí na výšce a teplotě a činí přibližně 8 m na 1 hPa ve výškách okolo 1 000 mnm, 15m/hPa v 5 000 mnm a 30m/hPa v 10 000mnm. Pro běžnou potřebu v našich nadmořských výškách lze říci, že absolutní tlak (tj. tlak v místě měření) lze přepočítat na tlak na hladině moře tak, že na každých 8m nadmořské výšky ve které se nalézáme připočteme 1 hPa
Presne tak to sedi.. Neslo mi ani tak rozpoutat dohadovani ale casto se me lidi ptaji co to znamena ten vykon navysen v X% tak jim to pak vysvetluji jak to je s atm, teplotou atd... :) vubec na nikoho to nemelo hazet nake blbosti, jen kdysi tady jeden clen pindal na parametry hpa co mam na grafech.

Já to sem dal jen protože se tohle téma tlaku pořád opakuje a někteří si nedají pokoj :)
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

Vasekk píše:Jaká byla použita HPFP?
HPFP je od APR . Nizky tlak benzinu mame porieseny po svojom.
Celkovo palivovy system je do cca 500PS
Vasekk
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Odpovědi: 0
Registrován: 13 říj 2006, 19:07

Příspěvek od Vasekk »

Pěkné a spojka jak?
Octavia Combi RS TFSI 2009 powered by OEMplus.eu
APR Stage 2+, APR HPFP, RS4 FPRV, Neuspeed intake, S3 IC, H&R coilovers, Porsche BBK, 19" BT, Milltek TBE, etc.
Petr .k
Přispěvovatel
Příspěvky: 646
Odpovědi: 0
Registrován: 16 pro 2008, 17:59
Bydliště: mlada bol

Příspěvek od Petr .k »

hmm pekne mam s k04 zatim 335 ps to mi na predek staci :)
swenak
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2009, 01:29

Příspěvek od swenak »

Sice už starší téma, ale sání bylo originální, nebo nějaké jiné? A co ten tlak paliva, originál by na těch 400k nestačil? Díky.
Golf VI GTI Edition 35, DSG
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“