Únik nafty P 106 1,4 D

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Únik nafty P 106 1,4 D

Příspěvek od Ruda 1 »

Ahoj.Sháním radu.Začal se mi zavzdušňovat P 106 D a našel jsem únik nafty z takového nějakého jako šroubu, umístěného v tělese filtru na bloku motoru v horní části.Je to zezadu, vidět pouze zrcátkem.Co je to za součástku? Jde s tím něco udělat? Nikde jsem k tomu nic nenašel.Díky.Ruda
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Optimálna by bola skica, fotky, niečo bližšie...aj so zrkadlom sa dá urobiť fotka..
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruda 1 »

Nojo skica fotka nejsem tak dobrej.Je to zahloubený otvor asi 20mm středem jde něco jako hřídelka - nemá to nic na uchopeni ani na pootočení.Pod tím je vějířovitá podložka s asi 6ti paprsky. Je to těsně pod hranou tělesa filtru od řidiče. Nevyčuhuje to ven, je to v úrovni bloku filtru potažmo motoru. Našel jsem tady ještě jeden příspěvek o tomhle, ale nebyla na něj odpověď. Jinak já jsem filtr vyřadil, propojil hadičky a jezdí to.Ten únik musel trvat dlouho a postupně se zvyšovat, protože přestalo houpání ve volnoběhu.A to houpalo asi 2 roky.Příležitostně koupím externí filtr a dám ho tam. Ale stejně by mne zajímalo CO TO JE A NA CO TO JE? Ruda
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Tu trubičku vyndej z tělesa filtru , očisti styčný plochy a zalep to tam zpátky . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruda 1 »

To není trubička to je plný materiál - alespoň na pohled od řidiče.Já seženu někoho z dětí ať mi to nafotí.Ruda
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

Takže záslepka . . . Takže vyndat tu vějířovou podložku a záslepku vyklepnout . Pravděpodobně tam bude " O " kroužek . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 01 črc 2009, 11:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ruda 1 »

Vyzkouším a napíši.R.
v4s1m4
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 06 říj 2010, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od v4s1m4 »

měl sem stejnej problém na saxu 1.5 bohužel se mě to nepodařilo na několikáté přetěsnit tak šel filtr z bloku ven a mám ho ted venku......

btw sem nepochopil funkci toho.....
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“