Spotreba (priemer/volnobeh) - Ok alebo problém?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A ešte zásadne na spotrebu (+-1l) majú aj kolesá a pneu. Ak brat jazdí na 15" a ty na 17" tak tam môže byť kľudne rozdiel až do 1l.
Ja mám na voľnobeh tiež 0,8l/h, priemernú mám 6,0l na 17" a to nejak na spotrebu nehladím.
Ja mám na voľnobeh tiež 0,8l/h, priemernú mám 6,0l na 17" a to nejak na spotrebu nehladím.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Já mám tuším 0,5-0,6 dle toho, jestli svítím. 0,8 s klimou. Spotřeba když jedu okresky od pěti a do pěti a půl. Podle toho, jestli jedu předpisově, nebo to ženu 130. Dálnice kolem šesti. V zimě 15, v létě 16" kola, rozdíl nepozoruji. Jestli tam je, tak se schová ve studeném motoru nebo naopak v přitápění Webastem... Pokud nemá někdo 17" kola na 1.4 motoru, tak ten rozdíl ve spotřebě nebude nijak zásadní.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
U mňa rozdiel medzi 17" a 18" je pol litra čo sa mi ani nechcelo veriť, ale je to väčší a širší disk viac lúčov a materiálu, šírka pneu je tá istá. Zásadné to nie je ale rozdiel tam je a tak isto 15 ver. 17", možno na rotačke tam až taký rozdiel nie je ale na pd tam rozdiel je.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
No pánové... díky všetkým za príspevky. Dnes cestou domov (35 km)rucicka teploty chladiacej kvap. nie a nie vyjst na 90 °.
Hned cestou domov som sa zastavil u mechanika, supli sme auto na VAG a výsledok je nasledovny:
Volnobezne otacky 908/min
Vstrek: 6,8 mg/vstrek - teplota chladiacej kvapaliny 38 °C !!!!
Pritom rucicka ukazovala uz skoro 90°C. Cize pokazene cidlo. Ono mi to furt davkuje ako pri nezohriatom motore.
Kukli sme aj trysky. Tam to bolo nejak takto:
Valec 1: -0,35
Valec 2: -0,2
Valec 3: 0,28
Valec 4: 0,48
Mechanik mi povedal, ze treba vybrat vstrekovace, ze ich posle na kontrolu, ci ich staci iba precistit, alebo vymena. Je to ozaj na zaklade tychto parametrov nutne alebo to je este v poho? Bo ja som v tomto moc neni doma.
Takze buduci tyzdenide auto spät k mechanikovi. Vymena cidla, kukne termostat, dufam, ze nastavi davkovanie paliva. Vstrekovace este uvidím...
Hned cestou domov som sa zastavil u mechanika, supli sme auto na VAG a výsledok je nasledovny:
Volnobezne otacky 908/min
Vstrek: 6,8 mg/vstrek - teplota chladiacej kvapaliny 38 °C !!!!
Pritom rucicka ukazovala uz skoro 90°C. Cize pokazene cidlo. Ono mi to furt davkuje ako pri nezohriatom motore.
Kukli sme aj trysky. Tam to bolo nejak takto:
Valec 1: -0,35
Valec 2: -0,2
Valec 3: 0,28
Valec 4: 0,48
Mechanik mi povedal, ze treba vybrat vstrekovace, ze ich posle na kontrolu, ci ich staci iba precistit, alebo vymena. Je to ozaj na zaklade tychto parametrov nutne alebo to je este v poho? Bo ja som v tomto moc neni doma.
Takze buduci tyzdenide auto spät k mechanikovi. Vymena cidla, kukne termostat, dufam, ze nastavi davkovanie paliva. Vstrekovace este uvidím...
Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
tak asi to mas tym cidlom... vstrekovacai davka pri zohraitom motore a vyp. spotrebicoch je od 3,5-4,2mg...beejay píše:Este jedna otazocka...
Aka hodnota davky paliva pri volnobehu je optimálna z hladiska spotreby a beproblémoveho startovania v zime? Aby som si to vedel skontrolovat, ze ako mi to nastavil mechanik...
inak riesil som nieco podobne ak pomoze...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Vstřiky máš dobré není tam mezi něma takový rozdíl,vubec bych to neřešil takové hodnoty nemají někdy i nové auta,jsou auta a ty mají rozdíl hodnot daleko věčí a jedou ještě dlouho bez problému.Chce s tebe akorát vytáhnout zbytečně prachy,poslal bych ho do prdele... dej druhé čidlo a mazej pryč. zralo ti to víc protože si myslela řídící jednotka,že je motor studený a dávala větší dávku paliva.Dáš druhé čidlo a bude to ok.Dávce jde přidat jenom na start o +5 mg nebo -5 mg. Nenech se ojebat
Vyborne... dobre vediet. Takze vstrekovacov sa ani nedotkneme! Usetrili ste mi prachy chlapi.slopal píše:Vstřiky máš dobré není tam mezi něma takový rozdíl,vubec bych to neřešil takové hodnoty nemají někdy i nové auta,jsou auta a ty mají rozdíl hodnot daleko věčí a jedou ještě dlouho bez problému.Chce s tebe akorát vytáhnout zbytečně prachy,poslal bych ho do prdele... dej druhé čidlo a mazej pryč. zralo ti to víc protože si myslela řídící jednotka,že je motor studený a dávala větší dávku paliva.Dáš druhé čidlo a bude to ok.Dávce jde přidat jenom na start o +5 mg nebo -5 mg. Nenech se ojebat
Takze vymena cidla, pak kukneme kolko to dava na volnobehu pri zohriatom motore, max dostelujeme a mozem merat a sledovat.
Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tam většinou radí od CIMBU a to teda nevím !rozprach píše:Stejny problem je ted reseny v prave vyslem Svete motoru Diesel special u OII. Za 39 ,- Kc docela dost zajimavych informaci.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené