Olejový filtr Liaz

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

radluk píše:Osobne bych filtrovat zasadne palivakem a ne olejakem, sice je to hezke, ze to pekne tece, rychle, ale budete menit palivaky v aute a nakonec prodelate. Lepsi menit vlozku Ph4 za 55,- nez nejaky palivak za 200,- a v aute se zadrbe pekne rychle, kdyz ojebete filtraci pred "nalitim". Ale zkousejte, experimentujte, mixujte. :)
Zas tak rychle to neteče apřefiltrovaný olej stejně nechávám pár dní odstát, než ho liju do nádrže. Je pravda že na dně zůstanou nějaké nečistoty.
Mercedes-Benz W210 300D
milda64
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 25 pro 2007, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od milda64 »

Našel jsem tam vzduchový filtr na tatru za necelých 400kč Konečně velikost pro mě :). K tomu dva vakové předfiltry po 150l,odkalení vody,ohřev a tlaková filtrace přez tatru,filtrace samospádem přez jemný filtr do zásobníku 400l.Snad jsen na nic nezapoměl a doufám,že to bude fungovat podle mých představ.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“