1,8 ADR po přidání za studena chcípne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,8 ADR po přidání za studena chcípne
Mám tady audi A4 1,8 kód ADR a když to nastartuju studený a přidám plyn tak chcípne a při opětovné zkoušce točí jak bez tlaků ale nakonec po dlouhém trápení znovu chytne a když se chvíli nechá bez přidávání tak potom už jde normálně. Nevíte někdo co by to mohlo dělat?? zkoušel jsem měřit tlak oleje a za studena je na volnoběh asi 9 bar je to normální?
není to moc nemůže moc napínat hydroštely? ale když nechám běžět s tlakoměrem tak pomalu klesá a za tepla je na volnoběh asi 1,5 barů tak nevím co s tím nebo nemůže to být třeba tím proměnným nastavováním vačky?
děkuju za každou radu
go go go diesel 
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33993
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
máš malý tlak paliva, vadný filtr, čerpadlo nebo sítko před čerpadlem,
palivák filtr ono ti to chytne, pak už to nedává palivo protože se přes palivák neprotlačí dostatečné množství a že to točí jak bez tlaků tak tam palivo jde ale nechytne prostě jen pohání motor
chce to vřadit před lištu tlakoměr a budeš vědět hned
palivák filtr ono ti to chytne, pak už to nedává palivo protože se přes palivák neprotlačí dostatečné množství a že to točí jak bez tlaků tak tam palivo jde ale nechytne prostě jen pohání motor
chce to vřadit před lištu tlakoměr a budeš vědět hned
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33993
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
že by se takto projevoval tlak oleje to bych neřešil
vytáhni vstřikovací lištu otoč a postartuj podle mě nepráší jen chčije a zachlastává motor,
mi se třeba párkrát stalo že auto dlouho stálo a lišta tekla netekla, startoval jsem a klepal na vstřiky až se rozprášili
nějaké vyvěšování hyder to přeci zjistíš točenéím s motorem nebo jerocho tam psal dát pětku a točit s kolem
vytáhni vstřikovací lištu otoč a postartuj podle mě nepráší jen chčije a zachlastává motor,
mi se třeba párkrát stalo že auto dlouho stálo a lišta tekla netekla, startoval jsem a klepal na vstřiky až se rozprášili
nějaké vyvěšování hyder to přeci zjistíš točenéím s motorem nebo jerocho tam psal dát pětku a točit s kolem
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33993
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já ti měl jednou jedničkového golfa 1,1 a prodal ho, borcovi časem sem tam někdy nenastartovaljericho-3 píše:Teda Vy jste rychlý...Nejde... šup a je tam nový motor..On asi nebyl žádný zázrak, že?
nakonec koupil zas motor 1,1 a stejný problém a že jestli nechci odkoupit auto zpátky dal mi ho za půlku
dva dny jsem si stím lámal hlavu a vcelku jednoduchý problém posilovač nemá do sání trysku minima a je tam díra jak kráva a když praskne hadička k posilovači brzd nenatočíš,
a ta prasklina se někdy rozevřela a problém na světě
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 33993
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Kdysi jsem měnil obdobný motor v Audi A 4 a když jsem přendaval na zánovní motor jeho držáky , v pravem držáku byl olejový zpěták , který byl z uložení vypadlý, takže při startu to chvilku trvalo než pumpa natlačila olej a zaplnila odpovídajícím tlakem natáčení vaček...Ale bylo to to první provedení 1,8 Turbo..
nepropadat panice...