BMW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW
Měl bych dotaz ohledně 330D E46 150kw
Jde mi o to auto jako celek. Jak je nákladnej seris a na co si dát při koupi pozor. Taky by mě zajímala spotřeba. Každej píše 6-7L. Je to reálný?
Další oco mi jde je to, že jsem nikdy neměl zadokolku a mám trochu obavy, jestli nevzít radši XD. Na co si dát při koupi pozor u XD?
Chtěl bych to určitě v manuálu.
Co chip? Na jaký hodnoty se dá dostat?
A jakej kilometrovej proběh? Je problém, když to bude mít 250000km..? Není to spojeno s nějakou drahou výměnou něčeho?
Děkuji moc za všechny rady a postřehy!
Jde mi o to auto jako celek. Jak je nákladnej seris a na co si dát při koupi pozor. Taky by mě zajímala spotřeba. Každej píše 6-7L. Je to reálný?
Další oco mi jde je to, že jsem nikdy neměl zadokolku a mám trochu obavy, jestli nevzít radši XD. Na co si dát při koupi pozor u XD?
Chtěl bych to určitě v manuálu.
Co chip? Na jaký hodnoty se dá dostat?
A jakej kilometrovej proběh? Je problém, když to bude mít 250000km..? Není to spojeno s nějakou drahou výměnou něčeho?
Děkuji moc za všechny rady a postřehy!
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS

OII BKC DSG
spotřeba na žbrdlačky 7-8
klasika BMW v zimě pod něj flusneš a stojíš (a to mám z praxe na e36 )
pomuže jen druhej metrák písku v kufru a dobrý gumy
když X tak počítej o lit víc na spotřebě
jak je řešenej předek nevim
počítej s tim že 250 000km je reálná hodnota
co budou mít auta se kterejma se setkáš
ale spíš budou mít víc RV/KM
u tohodle bmw bych doporučoval výměnu (repas) vstřiků po 150 000km
pokud to uděláš máš klid
když to koupíš tak jedině s tim že opravdu víš že vstřiky byly dělaný
pokud ne tak je udělěj
u tohodle motoru v e46 počítej s tím že kdo si ho koupil tak ho honil
upadající výkon u bmw má hodně strmou křivku (aspoň já jsem se s tím setkal ) uhoní se hodně rychle
to je muj názor zatím se měj
klasika BMW v zimě pod něj flusneš a stojíš (a to mám z praxe na e36 )
pomuže jen druhej metrák písku v kufru a dobrý gumy
když X tak počítej o lit víc na spotřebě
jak je řešenej předek nevim
počítej s tim že 250 000km je reálná hodnota
co budou mít auta se kterejma se setkáš
ale spíš budou mít víc RV/KM
u tohodle bmw bych doporučoval výměnu (repas) vstřiků po 150 000km
pokud to uděláš máš klid
když to koupíš tak jedině s tim že opravdu víš že vstřiky byly dělaný
pokud ne tak je udělěj
u tohodle motoru v e46 počítej s tím že kdo si ho koupil tak ho honil
upadající výkon u bmw má hodně strmou křivku (aspoň já jsem se s tím setkal ) uhoní se hodně rychle
to je muj názor zatím se měj

--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

..tvoj nazor, za mna hodne skresleny..
..mam e36 diesel honeny cely zivot, motor ma tlaky 28bar, zadohrab s asc nikdy som nemal problem vist do kopcov, pokial tam neboli zodrate polarisky..tak isto otec na e39,a to iste plati u e46 motor vynikajuci priam sa natiska ho chipovat, repas jedneho vstreku cca 130e tam nevidim problem, investuje a ma pokoj, predna naprava podobna ako na e36 spodne rameno dva capy jeden silent, daju sa zohnat rozne nahrady aj lepsie ako origo polozka 250e sada, spojka silna ale to je spotrebak brzdy tak isto
..mam e36 diesel honeny cely zivot, motor ma tlaky 28bar, zadohrab s asc nikdy som nemal problem vist do kopcov, pokial tam neboli zodrate polarisky..tak isto otec na e39,a to iste plati u e46 motor vynikajuci priam sa natiska ho chipovat, repas jedneho vstreku cca 130e tam nevidim problem, investuje a ma pokoj, predna naprava podobna ako na e36 spodne rameno dva capy jeden silent, daju sa zohnat rozne nahrady aj lepsie ako origo polozka 250e sada, spojka silna ale to je spotrebak brzdy tak isto
Slyšel jsem ještě něco o nějakejch klapkách na sání a nějakym filtru, kůli kterýmu se po*ere celej motor...?
Bude to moje první BMW, tak nevím co to má za mouchy.
Každopádně chci 150kw ale pořád nevim jestli nevzít to XD...
A případnej chip na jaký hodnoty to je realný?
Bude to moje první BMW, tak nevím co to má za mouchy.
Každopádně chci 150kw ale pořád nevim jestli nevzít to XD...
A případnej chip na jaký hodnoty to je realný?
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS

OII BKC DSG
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
no chlapci, když tu rozebíráte bavoráky, chtěl bych od vásd radu. mám vyhlídnutý trojkový bávo http://www.ojeteauto.cz/inzeraty/bmw-ra ... uze-71766/
najeto něco přes 150 000, kombík, dobrá cena, příští týden na něj jedu kouknout, ale chci se zeptat vás, jestli víte nějaký neduhy těchto bavoráků, popřípdě na co si dát pozor, myslím skrytý a častý závady, atd. dík za rady
najeto něco přes 150 000, kombík, dobrá cena, příští týden na něj jedu kouknout, ale chci se zeptat vás, jestli víte nějaký neduhy těchto bavoráků, popřípdě na co si dát pozor, myslím skrytý a častý závady, atd. dík za rady
To zní hezky. A spojka to pobere? A co ten jakej si fitr? Ví otom někdo něco..?bjukemen píše:..ked budes mat motor v cajku tak nieje problem 300ps
škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS

OII BKC DSG
A neni to filtr odvetrani klikove skrine?
Pokud vim, tak se jeho vymena zanedbava.
Swirl klapky vyhazis a je klid, znamej udelal to same.
Origo nazev je tusim ze OIL SEPARATOR.
A ted nevim ale myslim, ze sme se nekde docetli ze by se mel menit kazdou 3 vymenu oleje.
Pokud vim, tak se jeho vymena zanedbava.
Swirl klapky vyhazis a je klid, znamej udelal to same.
Origo nazev je tusim ze OIL SEPARATOR.
A ted nevim ale myslim, ze sme se nekde docetli ze by se mel menit kazdou 3 vymenu oleje.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Predem se omlouvam za offtopic, ale batoo mi vnuknul myslenku.
Nedal by se ten oil separator pouzit i v nasich autech jako oil catch tank?
http://i1136.photobucket.com/albums/n49 ... rator3.jpg
Priznam se, ze si nejsem zcela uplne jist funkci, ale predpokladam, ze to je nejaky odlucovac oleje, nemam-li pravdu?

Nedal by se ten oil separator pouzit i v nasich autech jako oil catch tank?
http://i1136.photobucket.com/albums/n49 ... rator3.jpg
Priznam se, ze si nejsem zcela uplne jist funkci, ale predpokladam, ze to je nejaky odlucovac oleje, nemam-li pravdu?

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
..presne je to odlucovac oleja, casto sa upchava,a mam dojem ze niekde som to uz videl nabastlene

su taketo na bmw jeden strasi ma vymenitelnu vlzku da sa vyprat v benzine, ten novsi na lavo sa meni ked sa zaplni,neviem interval vymeny...
Odlučovač oleja ,alebo separator oleja je vo všetkých BMW dieselových motoroch.Jeho funkcia je separovať kvapky oleja z odvetrania kľukovej skrine,aby sa olej nedostával do sania..ale to viete aj vy

su taketo na bmw jeden strasi ma vymenitelnu vlzku da sa vyprat v benzine, ten novsi na lavo sa meni ked sa zaplni,neviem interval vymeny...
Odlučovač oleja ,alebo separator oleja je vo všetkých BMW dieselových motoroch.Jeho funkcia je separovať kvapky oleja z odvetrania kľukovej skrine,aby sa olej nedostával do sania..ale to viete aj vy
Přesně to jsem myslel... Takže stačí vyměnit a je pokoj? A se spojkou jsem počítal, ale stejně jsem se zaptal..bjukemen píše:..presne je to odlucovac oleja, casto sa upchava,a mam dojem ze niekde som to uz videl nabastlene
su taketo na bmw jeden strasi ma vymenitelnu vlzku da sa vyprat v benzine, ten novsi na lavo sa meni ked sa zaplni,neviem interval vymeny...
Odlučovač oleja ,alebo separator oleja je vo všetkých BMW dieselových motoroch.Jeho funkcia je separovať kvapky oleja z odvetrania kľukovej skrine,aby sa olej nedostával do sania..ale to viete aj vy

škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS

OII BKC DSG
Cože?? Jezdil jsi někdy vůbec s baworákem? Jezdím denně cestu ze Svoru na Šébr , přes Jiřetín pod Jedlovou, přes Krásnou Lípu až do Mikulášovic, kdo to tam zná tak ví jak to tam v zimě vypadá, po ránu jsem většinou první kdo tam dorazí, kromě pár čtyřkolek. Kolikrát tam jedu stylem že předním nárazníkem hrnu před sebou sníh, v každým kopci tam po ránu stojej zahrabaný samý předokolky. Třeba v posledním kopci před Mikulášovicema auta s předním náhonem se otáčej a vyjížděj to na zpátečku protože jinak jsou v řiti. Už několikrát bylo dokázáno že zadokolka je v zimě lepší. Pokud někdo se zadokolkou neumí v zimě jezdit tak jsou jen dvě příčiny, řidič a špatný gumy.bombastiq píše:spotřeba na žbrdlačky 7-8
klasika BMW v zimě pod něj flusneš a stojíš (a to mám z praxe na e36 )
pomuže jen druhej metrák písku v kufru a dobrý gumy
když X tak počítej o lit víc na spotřebě
jak je řešenej předek nevim
počítej s tim že 250 000km je reálná hodnota
co budou mít auta se kterejma se setkáš
ale spíš budou mít víc RV/KM
u tohodle bmw bych doporučoval výměnu (repas) vstřiků po 150 000km
pokud to uděláš máš klid
když to koupíš tak jedině s tim že opravdu víš že vstřiky byly dělaný
pokud ne tak je udělěj
u tohodle motoru v e46 počítej s tím že kdo si ho koupil tak ho honil
upadající výkon u bmw má hodně strmou křivku (aspoň já jsem se s tím setkal ) uhoní se hodně rychle
to je muj názor zatím se měj
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,