G5 GT

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Toth Otto píše:No dakujem pani za info a chcem sa opytat tie vstreky sa daju dako odmerat ci su ko alebo sa rovno vymienaju alebo repasuju.Auto inak jazdi v pohode.
jo daji na brzde se zmeri vykon.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

TDIfun píše:
skoda píše:Repase
Piezo se sere.
repase jednoho vstřiku myslím 6tis
tim to rozhodne neni. ;)
Jo jo to by šlo špatně víc.Třeba špatné starty nepravidelný chod atd..
Tohle jede,jen trošku mín.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Toth Otto
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 06 led 2012, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: sk

Příspěvek od Toth Otto »

Ved to auto ide v pohode startuje bez najmensich problemov tankujem schell v power diesel a uz asi rok pridavam pravidelne vif do nafty. No zda sa mi ze po zmene sw sice necitim daky velky rozdiel vo vykone a rozhodne motor ide tichsie a kludnejsie ako pred tym.Nemoze to byt ten filter pevnych castic?
GT.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“