VIF a slunečnice

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

jak budu jezdit v zim??

jen nafta original
4
11%
jen olej (m??o, sm?sn?)
0
Žádná hlasování
sm?s oleje (m??a, sm?sn?) a nafty
2
6%
jen nafta original + aditivium typu VIF
13
36%
jen olej (m??o, sm?sn?) + aditivium typu VIF
0
Žádná hlasování
sm?s oleje (m??a, sm?sn?) a nafty + aditivium typu VIF
14
39%
nebudu jezdit v?bec
3
8%
 
Celkem hlasů: 36

Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

nogis píše:Jak píšou na obalu VIFu - "Přísada do motorové nafty". Je logické, že v čemkoliv jiném nebude svoji funkci plnit na 100%. Již před časem jsem kontaktoval výrobce s tím, zda a jak ovlivňuje VIF 100% bionaftu.

tady je odpověď:

...máte pravdu, že SDA je nastaven na klasickou motorovou naftu, ale v současné době se bere v úvahu i 7% obsažené biosložky. Úkolem aditiva je stabilizovat přítomné MEŘO proti polymeraci a hlavně udržovat čistotu palivového systému, zejména vstřikovacích trysek. Tuto funkci plní SDA i v čistém MEŘO, ovšem jen do určitého limitu. Naše firma připravuje speciální aditiv pro čistou biosložku pod názvem BIO DIESEL ADITIVUM. V tento moment Vám však nedokáži říci datum, odkdy bude v prodeji.
ŠUP ŠUP už ať je u nás na trhu!! tohle hned kupuju!
Mercedes-Benz W210 300D
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

To jo existují už i od jiných firem, vystačí tak na jednu nádrž
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

To aditivum bude JETa v drahym baleni, ta se mi smisila i s olejem a ten pak netuhnul.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Stewa píše:
radluk píše:kdo vi, VIF je vyvinuty pro ropne palivo, je to mozne, ze to reaguje s RO uplne jinak.
Na popud zakladatele vlákna provádím obdobný pokus. Flašky se zatím chladí..

Ano, VIF není určen pro olej ;-)
Test s 6ti 1L láhvemi oleje - 3x Slunečnice, 3x řepka.
Zkouška s přidáním VIFu a benzínu a porovnání s čistým olejem.
Předběžné výsledky jsou takové, že VIF nemá vliv na tekutost ve slunečnici, ani v řepce. Vzduchová bublina v obou olejích se pohybuje stejně pomalu. Láhve s přidaným VIFem nejsou jednoznačně ztuhlejší ani zakalenější než ty původní.
Dle očekávání podává nejlepší výsledek olej:benzín 9:1, kdy je olej velice pěkně tekutý a bublina vzduchu se pohybuje svižně, jako u oleje v pokojové teplotě. Opět není patrný rozdíl mezi řepkovým a slunečnicovým.

Závěry jsou předběžné, po cca 6ti hodinách v mrazáku.
Podrobnější výsledky, včetně teploty dodám později.
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Stewa píše:
Stewa píše:
radluk píše:kdo vi, VIF je vyvinuty pro ropne palivo, je to mozne, ze to reaguje s RO uplne jinak.
Na popud zakladatele vlákna provádím obdobný pokus. Flašky se zatím chladí..

Ano, VIF není určen pro olej ;-)
Test s 6ti 1L láhvemi oleje - 3x Slunečnice, 3x řepka.
Zkouška s přidáním VIFu a benzínu a porovnání s čistým olejem.
Předběžné výsledky jsou takové, že VIF nemá vliv na tekutost ve slunečnici, ani v řepce. Vzduchová bublina v obou olejích se pohybuje stejně pomalu. Láhve s přidaným VIFem nejsou jednoznačně ztuhlejší ani zakalenější než ty původní.
Dle očekávání podává nejlepší výsledek olej:benzín 9:1, kdy je olej velice pěkně tekutý a bublina vzduchu se pohybuje svižně, jako u oleje v pokojové teplotě. Opět není patrný rozdíl mezi řepkovým a slunečnicovým.

Závěry jsou předběžné, po cca 6ti hodinách v mrazáku.
Podrobnější výsledky, včetně teploty dodám později.
Teplota v mrazáku: -20°C
Doba chlazení: 20h
Tekutost olejů s VIFem a bez něj mizerná, slunečnicový dokonce zamrzl
Tekutost olejů s 10% benzínu: dobrá

Takze ani jedna z anketnich odpovedi pro me neni ta spravna (LOL)
Mercedes-Benz W210 300D
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

Stewa píše:
Takze ani jedna z anketnich odpovedi pro me neni ta spravna (LOL)
sak sem to pisal (LOL)
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Uživatelský avatar
HNLW453
Přispěvovatel
Příspěvky: 534
Registrován: 15 srp 2012, 15:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Prdel

Příspěvek od HNLW453 »

stewo a fakt jsi to dáfkoval správně? a daval zimni vif ?
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

HNLW453 píše:stewo a fakt jsi to dáfkoval správně? a daval zimni vif ?
Přesně podle návodu ;-)
Mercedes-Benz W210 300D
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“