ŠUP ŠUP už ať je u nás na trhu!! tohle hned kupuju!nogis píše:Jak píšou na obalu VIFu - "Přísada do motorové nafty". Je logické, že v čemkoliv jiném nebude svoji funkci plnit na 100%. Již před časem jsem kontaktoval výrobce s tím, zda a jak ovlivňuje VIF 100% bionaftu.
tady je odpověď:
...máte pravdu, že SDA je nastaven na klasickou motorovou naftu, ale v současné době se bere v úvahu i 7% obsažené biosložky. Úkolem aditiva je stabilizovat přítomné MEŘO proti polymeraci a hlavně udržovat čistotu palivového systému, zejména vstřikovacích trysek. Tuto funkci plní SDA i v čistém MEŘO, ovšem jen do určitého limitu. Naše firma připravuje speciální aditiv pro čistou biosložku pod názvem BIO DIESEL ADITIVUM. V tento moment Vám však nedokáži říci datum, odkdy bude v prodeji.
VIF a slunečnice
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Mercedes-Benz W210 300D
To aditivum bude JETa v drahym baleni, ta se mi smisila i s olejem a ten pak netuhnul.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Test s 6ti 1L láhvemi oleje - 3x Slunečnice, 3x řepka.Stewa píše:Na popud zakladatele vlákna provádím obdobný pokus. Flašky se zatím chladí..radluk píše:kdo vi, VIF je vyvinuty pro ropne palivo, je to mozne, ze to reaguje s RO uplne jinak.
Ano, VIF není určen pro olej
Zkouška s přidáním VIFu a benzínu a porovnání s čistým olejem.
Předběžné výsledky jsou takové, že VIF nemá vliv na tekutost ve slunečnici, ani v řepce. Vzduchová bublina v obou olejích se pohybuje stejně pomalu. Láhve s přidaným VIFem nejsou jednoznačně ztuhlejší ani zakalenější než ty původní.
Dle očekávání podává nejlepší výsledek olej:benzín 9:1, kdy je olej velice pěkně tekutý a bublina vzduchu se pohybuje svižně, jako u oleje v pokojové teplotě. Opět není patrný rozdíl mezi řepkovým a slunečnicovým.
Závěry jsou předběžné, po cca 6ti hodinách v mrazáku.
Podrobnější výsledky, včetně teploty dodám později.
Mercedes-Benz W210 300D
Teplota v mrazáku: -20°CStewa píše:Test s 6ti 1L láhvemi oleje - 3x Slunečnice, 3x řepka.Stewa píše:Na popud zakladatele vlákna provádím obdobný pokus. Flašky se zatím chladí..radluk píše:kdo vi, VIF je vyvinuty pro ropne palivo, je to mozne, ze to reaguje s RO uplne jinak.
Ano, VIF není určen pro olej
Zkouška s přidáním VIFu a benzínu a porovnání s čistým olejem.
Předběžné výsledky jsou takové, že VIF nemá vliv na tekutost ve slunečnici, ani v řepce. Vzduchová bublina v obou olejích se pohybuje stejně pomalu. Láhve s přidaným VIFem nejsou jednoznačně ztuhlejší ani zakalenější než ty původní.
Dle očekávání podává nejlepší výsledek olej:benzín 9:1, kdy je olej velice pěkně tekutý a bublina vzduchu se pohybuje svižně, jako u oleje v pokojové teplotě. Opět není patrný rozdíl mezi řepkovým a slunečnicovým.
Závěry jsou předběžné, po cca 6ti hodinách v mrazáku.
Podrobnější výsledky, včetně teploty dodám později.
Doba chlazení: 20h
Tekutost olejů s VIFem a bez něj mizerná, slunečnicový dokonce zamrzl
Tekutost olejů s 10% benzínu: dobrá
Takze ani jedna z anketnich odpovedi pro me neni ta spravna

Mercedes-Benz W210 300D