mechanický regulátor plnícího tlaku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
xmandezo
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 06 pro 2007, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

mechanický regulátor plnícího tlaku

Příspěvek od xmandezo »

nevíte někdo jak tohle zapojit? nechápu proč tam jsou tři vstupy či vývody měli by snad stačit dva :roll: Obrázek
G2 1.6TD tlak 1,3 přidano na naftě :-) turbo z octavia 66kw mazl auto , seat toledo 1l tdi AFN makačenkn auto
Uživatelský avatar
Octava
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 15 srp 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od Octava »

ta 3. je treba na budicek ;)
Octavia TDi PD 4x4
Golf II 1,6TD 59KW SB
trncakk
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 13 lis 2008, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Moraveč

Příspěvek od trncakk »

ten třetí je vzduchovej přepad
Golf III Tdi Rally car, Golf IV-ASZ, +80%, obtok,FMIC...
xmandezo
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 06 pro 2007, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od xmandezo »

taky jsem si myslel že to je nějakej přepad ale kterej to je ? ty dva proti sobě jsou pruchozí a ten spodní s tim jedním je regulovatelnej
G2 1.6TD tlak 1,3 přidano na naftě :-) turbo z octavia 66kw mazl auto , seat toledo 1l tdi AFN makačenkn auto
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“