brzdove kotouce a desky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Měl jsem origo kotouče sjetý na žiletky a nikdy žádný problém.
Po výměně za originál sadu se nakonec ukázalo, že v zalepený krabici přišel jeden kotouč Německý, druhý Španělský a destičky z Itálie.
Němec-Ital v pohodě, Španěl-Ital nekonečný problém s brzděním. Vyřešily to trochu až destičky Bosch.
Teď dávám komplet TRW a nemám žádný problém přes 100k km.

Je ale nutné si uvědomit, že při učitém stáří a ujetých kilometrech už ty brzdiče resp. čepy, nechodí tak dobře jak by měly a špatně se vrací.
Neustále přibržďují, žerou destičky, přehřívají kotouč a jistě budou mít i vliv na kroucení kotoučů.
Tady neustále někdo dumá nad kotouči a házivostí náboje, ale brzdiče po 300k km (samozřejmě v závislosti na jízdním režimua používání) už nový prostě nejsou a můžou ty problémy být klidně i od nich.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Odpovědi: 0
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

Obrázek
Obrázek
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

ahoj, řešim nyni na VW CADDY 1,9 TDi r.v. 08 přední brzdy. Mam najeto 101tis km mam puvodni kotouce a puvodni desky ( tak 50%) ale zacinaji kopat do volantu.

uvazuju zdali origo, a nebo neco dražkovaneho. Semotamo jedu docela naloženy (treba 700 kg) a pak jsou uz i origo brzdy kratke.

jaky je vaš nazor? drazkovane bremba vypadaji dobre,ale jak ctu tak piskaji apod.
vzadu mam uz menene desky,ten resit nechci.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Richi píše:Měl jsem origo kotouče sjetý na žiletky a nikdy žádný problém.
Po výměně za originál sadu se nakonec ukázalo, že v zalepený krabici přišel jeden kotouč Německý, druhý Španělský a destičky z Itálie.
Němec-Ital v pohodě, Španěl-Ital nekonečný problém s brzděním. Vyřešily to trochu až destičky Bosch.
Teď dávám komplet TRW a nemám žádný problém přes 100k km.

Je ale nutné si uvědomit, že při učitém stáří a ujetých kilometrech už ty brzdiče resp. čepy, nechodí tak dobře jak by měly a špatně se vrací.
Neustále přibržďují, žerou destičky, přehřívají kotouč a jistě budou mít i vliv na kroucení kotoučů.
Tady neustále někdo dumá nad kotouči a házivostí náboje, ale brzdiče po 300k km (samozřejmě v závislosti na jízdním režimua používání) už nový prostě nejsou a můžou ty problémy být klidně i od nich.
Originál kotouče nechodí v krabici a destičky italie jsou podvrh.Origoš kotouče jsou ve slídě po 1 ks a mají loga koncernu atd a destičky v origo krabici, ne jen přelepené bílou páskou ale musí tam být dva štítky. Ty italské jsem viděl jako origo ale falšované.Originál jsou PAGID. Tady se podivej na originál zakoupeny přímo od škodovky http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 4&start=15

Obrázek
Tohle je origo kotouč
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Ja sa chysram tiez menit brzdy nakolko uz dosluhuju a zadne kotuce su nepravidelne zodrate a brzdi to dost slabo .Mam fabiu Combi 1,9 tdi + chip..Aka je najlepsia volba ?Moze byt obycajny, vrtany alebo dierovany kotuc je to jedno .Moze byt aj obycajny ak bude dobre brzdit.Na cene nezalezi..Poradte dik..Hlavne nech to nie su nejake fake :D..Ja dlho nakupujem cez cc-autodily,cz je to v pohode eshop?

Dakujem..
pkovacovic
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 12 črc 2011, 16:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od pkovacovic »

Nedávno mi prišli kotúče 280 z CC-autodíly a majú dáke čudné rozmery.Celková hrúbka je 22 mm,čo sedí,ale vnútorná doska má 8 mm,medzera-rebrovanie 8 mm a vonkajšia 6 mm.Ešte som takú kombináciu nevidel-je to tak naschvál,alebo je to zmetok.Značka Ferodo.
Octavia Tour 1,9 PD-TDI 74kw AXR
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

To tak bývá,už jsem si toho na octavkách všiml. Ale myslím,že to mají jen 280. Taky jsem před nějakým časem koupil z cc dílů originály kotouče a desky a začaly pískat. Až mi zas to auto přijede tak je porovnám s origošema ze škodovky
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“