Měl jsem origo kotouče sjetý na žiletky a nikdy žádný problém.
Po výměně za originál sadu se nakonec ukázalo, že v zalepený krabici přišel jeden kotouč Německý, druhý Španělský a destičky z Itálie.
Němec-Ital v pohodě, Španěl-Ital nekonečný problém s brzděním. Vyřešily to trochu až destičky Bosch.
Teď dávám komplet TRW a nemám žádný problém přes 100k km.
Je ale nutné si uvědomit, že při učitém stáří a ujetých kilometrech už ty brzdiče resp. čepy, nechodí tak dobře jak by měly a špatně se vrací.
Neustále přibržďují, žerou destičky, přehřívají kotouč a jistě budou mít i vliv na kroucení kotoučů.
Tady neustále někdo dumá nad kotouči a házivostí náboje, ale brzdiče po 300k km (samozřejmě v závislosti na jízdním režimua používání) už nový prostě nejsou a můžou ty problémy být klidně i od nich.
brzdove kotouce a desky
Moderátoři: šulda, Moderátoři


NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
ahoj, řešim nyni na VW CADDY 1,9 TDi r.v. 08 přední brzdy. Mam najeto 101tis km mam puvodni kotouce a puvodni desky ( tak 50%) ale zacinaji kopat do volantu.
uvazuju zdali origo, a nebo neco dražkovaneho. Semotamo jedu docela naloženy (treba 700 kg) a pak jsou uz i origo brzdy kratke.
jaky je vaš nazor? drazkovane bremba vypadaji dobre,ale jak ctu tak piskaji apod.
vzadu mam uz menene desky,ten resit nechci.
uvazuju zdali origo, a nebo neco dražkovaneho. Semotamo jedu docela naloženy (treba 700 kg) a pak jsou uz i origo brzdy kratke.
jaky je vaš nazor? drazkovane bremba vypadaji dobre,ale jak ctu tak piskaji apod.
vzadu mam uz menene desky,ten resit nechci.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Originál kotouče nechodí v krabici a destičky italie jsou podvrh.Origoš kotouče jsou ve slídě po 1 ks a mají loga koncernu atd a destičky v origo krabici, ne jen přelepené bílou páskou ale musí tam být dva štítky. Ty italské jsem viděl jako origo ale falšované.Originál jsou PAGID. Tady se podivej na originál zakoupeny přímo od škodovky http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 4&start=15Richi píše:Měl jsem origo kotouče sjetý na žiletky a nikdy žádný problém.
Po výměně za originál sadu se nakonec ukázalo, že v zalepený krabici přišel jeden kotouč Německý, druhý Španělský a destičky z Itálie.
Němec-Ital v pohodě, Španěl-Ital nekonečný problém s brzděním. Vyřešily to trochu až destičky Bosch.
Teď dávám komplet TRW a nemám žádný problém přes 100k km.
Je ale nutné si uvědomit, že při učitém stáří a ujetých kilometrech už ty brzdiče resp. čepy, nechodí tak dobře jak by měly a špatně se vrací.
Neustále přibržďují, žerou destičky, přehřívají kotouč a jistě budou mít i vliv na kroucení kotoučů.
Tady neustále někdo dumá nad kotouči a házivostí náboje, ale brzdiče po 300k km (samozřejmě v závislosti na jízdním režimua používání) už nový prostě nejsou a můžou ty problémy být klidně i od nich.

Tohle je origo kotouč
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Ja sa chysram tiez menit brzdy nakolko uz dosluhuju a zadne kotuce su nepravidelne zodrate a brzdi to dost slabo .Mam fabiu Combi 1,9 tdi + chip..Aka je najlepsia volba ?Moze byt obycajny, vrtany alebo dierovany kotuc je to jedno .Moze byt aj obycajny ak bude dobre brzdit.Na cene nezalezi..Poradte dik..Hlavne nech to nie su nejake fake
..Ja dlho nakupujem cez cc-autodily,cz je to v pohode eshop?
Dakujem..

Dakujem..
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 12 črc 2011, 16:37