Jaký rázový utahovák na práci ohledně podvozku?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Máš pochopitelně pravdu, ale jsou situace, kdy řvoucí kompresor a vše, co ruší okolí je preventivně nutno omezovat...Takže velká výhoda bezhlučné elektřiny je na místě..Než zapnu kompresor, budu ho nějakou chvíli poslouchat , a pak teprve využívat, tak mám povolená všechna kola a nová utažená...
Ticho léčí, to je dávno známo..

Ticho léčí, to je dávno známo..
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
¨Tomas6 píše:Nevím no...Ta elektrika a kor aku může být fajn,hlavně ta mobilita,ale vzduch je vzduch.A myslím že každý kdo se živí opravami aut by se bez stlačeného vzduchu neměl obejít...
Souhlasím, máme s tátou dílnu malou na 3 auta a máme jeden zvedák!Opravy děláme až po tátově pracovní době,protože dělá v servisu!Ročně děláme +- 60 stk,podle toho jak to kdy vyjde a jako kdybych měl k práci vzduch,tak nekupuju tady ty hrkače elektrický a akumulátorový!Jelikož je dílna v baráku,ve kterým bydlí majitel domu a problémy se sousedy jsou vždy po 10h večer

používáme v práci toto (už bylo zmíněno na začátku)
http://www.forsteel.eu/milwaukee-hd18-h ... ranem-1-2-
a je to super věc. povoluji s tím hlavy dotažené na velké momenty (pro zajímavost: při montáži 2x moment a 2x úhel s 1,5m trubkou) na větších motorech a v klidu zmákne 12hlav po 6ti šroubech na 1/4 baterky. mezitím další se nabíjí, takže nikdy jsem nečekal. výhoda je, že síla nemizí postupně s vybitím baterky, ale povoluje/utahuje skoro až do nuly, pak to jde rychle do kopru
http://www.forsteel.eu/milwaukee-hd18-h ... ranem-1-2-
a je to super věc. povoluji s tím hlavy dotažené na velké momenty (pro zajímavost: při montáži 2x moment a 2x úhel s 1,5m trubkou) na větších motorech a v klidu zmákne 12hlav po 6ti šroubech na 1/4 baterky. mezitím další se nabíjí, takže nikdy jsem nečekal. výhoda je, že síla nemizí postupně s vybitím baterky, ale povoluje/utahuje skoro až do nuly, pak to jde rychle do kopru
A nebo ho hodit ven...V praci mame orlika trivalec,ten nadela kraval a je v dilne.Uz nam to ani nevadi.A moderni kompresory nejsou tak hlucne.Sroubak je jina liga,ale i financne.Nevim jak je ta elektro utahovacka tezka,ale myslim ze vyrazne vic nez pneumaticka a nedovedu si predstavit s tim makat cely den.Jednou jsem mel pujcenou elektro na snuru a oproti vzduchu mela polovicni silu a byla dvakrat tezsi...Ale byla to stara mrcha,takze ted uz to muze byt jinak no.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 03 úno 2006, 20:38
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Mám osobně tuto akku ale to si beru jen na výjezdy. Je to celkem velké nedokážu si stím představit práci na nápravě kde je málo místa. http://www.dewalt.cz/powertools/product ... fications/
Tomasi 6- to máš pravdu, ten můj buchar je těžký min. 2-3 krát tolik jako vzduch. pistole a mé "chrastící zápěstí " s ním má co dělat.Dělat s tím celý den je vyloučeno..Ale mne to ušetří kompresor a to chvilkové rachocení než povolím kola přežiji..Je to o možnostech a zvyku.Dělal jsem vždy se vzduchem, ale orlíci a podobná řvoucí monstra už mne lekají a se.ou.. 

nepropadat panice...
Podle mě je naprosto ideální rázový utahovák tohle - http://www.shop-naradi.cz/razovy-utahov ... 0/d-73240/, poměr cena/výkon mi přijde naprosto perfektní.
tak potvrzuji, pořídil jsem taky tento, je to sice přebarvené do modré (Berner), ale výrobce pořád ten stejný. Kdo to nezkusil, nepochopí. Otázka je, jak dlouho vydrží baterky, ale my děláme většinou v cizích prostorách nebo venku a tak nemá smysl řešit třeba vzduch. Při utahování to chce opravdu pozor, těch 600Nm bude asi pravda.boobika píše:používáme v práci toto (už bylo zmíněno na začátku)
http://www.forsteel.eu/milwaukee-hd18-h ... ranem-1-2-
a je to super věc. povoluji s tím hlavy dotažené na velké momenty (pro zajímavost: při montáži 2x moment a 2x úhel s 1,5m trubkou) na větších motorech a v klidu zmákne 12hlav po 6ti šroubech na 1/4 baterky. mezitím další se nabíjí, takže nikdy jsem nečekal. výhoda je, že síla nemizí postupně s vybitím baterky, ale povoluje/utahuje skoro až do nuly, pak to jde rychle do kopru

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

