poskozene turbo octavia 2.0tdi + fota

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Duke
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 23 led 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste + Praha

poskozene turbo octavia 2.0tdi + fota

Příspěvek od Duke »

mohlo dojit k poskozeni lopatek pouze vlivem vetsi vule,kterou turbo melo ? ...a nejakou radu,pokud to mohlo byt necim jinym,co pred osazenim jinym turbem udelat ?
Dik
Obrázek
Obrázek
Obrázek
OI 66kW >> BMW E60 525D
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

koľko bolo na tom turbe nabehané? napíš okolnosti a stav motora,to vyzerá ako keby to zožralo kilo piesku.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4297
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

možný je všechno
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Bych rekl ze chcije vstrik, to turbo je upalene.Pokud motor nebere nejake vetsi mnozstvi oleje, kazdopadne neco horelo na regulaci kde se skrti
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Duke
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 23 led 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste + Praha

Příspěvek od Duke »

najeto 155 tis., stalo se to týden po chipu (cca 125kW,ujeto asi 300km,normální jízda), 100km po výměně oleje, začalo to hvízdat jak meluzína v komíně (cituju bráchu)
OI 66kW >> BMW E60 525D
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5116
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

To spíš,jako když tam něco spadlo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

martinsidlo píše:To spíš,jako když tam něco spadlo.
to si nemyslim.. Do saci vrtule dejme tomu ale to vyfukove kde jdou jen plyny z motoru, pokud to nejsou kousky pistu, ale hlinik nevidim.
Dle toho jak vidim ru regulaci vyzhvenou a svetlou ale taky proste mohla prasknou hridel nebo se vysrat lozisko a pak to koliduje s regulaci.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

to vypadá,že tam asi bylo pořádně teplo a uhořely lopatky. Nehulilo to?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od toyota.kzj »

To jsem taky už viděl,turbo jsem vyměnil za nějaké co si zákazník přinesl a za měsíc to samé,tak mu povídám "nemáte tam chip?" a on že jo a asi tak tři týdny než schořelo to první turbo, takže jsem ho poslal ať mu nahrají zpět původní soft pokud to dokáží ti co mu to chipovaly je to divné,ale neuměly to vrátit zpět,takže ke známemu co chipuje nahrát puvodní soft a bylo po problému a pak u známého znova nachipovat tak jak se MÁ a jezdí ted u plne v poho.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9230
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

toto mi dělalo jedno BKD a v pytli vstřiky
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Duke
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 23 led 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste + Praha

Příspěvek od Duke »

auto nekouřilo, jen začalo hvízdat a snížil se výkon, tak se rovnou odstavilo, otázka je, jestli se nemohla uvolnit nějaká usazenina, která by tohle způsobila, resp. jestli je bezpečné tam zítra dát nové turbo (moc nevěřím,že by tohle způsobil chip po 300km)...co radši před osazením novým turbem ještě zkontrolovat ?
OI 66kW >> BMW E60 525D
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Určitě bych nechal prověřit ty vstřikovače jak ti tu psali ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

čip je od koho
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

bordelem to nebude, tam se nemá kde vzít, to by musel projít motorem. Podle mě jsou napálený i regulační lopatky. Buď vstřiky nebo soft.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“