bionafta-kto na tom jazdi?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
V práci dělám nákladáky jedné značky. jezdí tam firma,která tankuje jen nějaký takovýhle levný bio sračky do common railů. čerpadlo i trysky vydrží max. jeden rok. ale prej se jim to vyplatí.... mimochodem 60tis čerpadlo, a 9tis za jednu trysku,plus práce. takže každý rok "ušetří" okolo 120 tis. za tyhle SUPER paliva...

octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
Ahoj,
Octávia 66Kw na to najela statisíce už a je to fur O.K, v létě v zimě, do Tirů značky Scania to řežeme s naftou B100 a Nafta 1:1 a taky super, taky to najelo statisíce, jeden dokonce už přes milion. Když tankujete každej týden 5000 litrů nafty, tak je pěkně poznat jestli je to nafta za 35,90 anebo za 30,90.. rozdíl když to berem půl na půl je 12 500 CZK týdně, měsíčně 50 000 CZK, ročně 600 000 CZK, a to už je nový auto a dovolená pro rodinu. Spotřeba je furt stejná, řidiči mají normy, takže je mě to jedno, musejí se snažit.
Octávia 66Kw na to najela statisíce už a je to fur O.K, v létě v zimě, do Tirů značky Scania to řežeme s naftou B100 a Nafta 1:1 a taky super, taky to najelo statisíce, jeden dokonce už přes milion. Když tankujete každej týden 5000 litrů nafty, tak je pěkně poznat jestli je to nafta za 35,90 anebo za 30,90.. rozdíl když to berem půl na půl je 12 500 CZK týdně, měsíčně 50 000 CZK, ročně 600 000 CZK, a to už je nový auto a dovolená pro rodinu. Spotřeba je furt stejná, řidiči mají normy, takže je mě to jedno, musejí se snažit.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34004
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
aspon máš práci, dělat dopravu to je v hajzlu tak se nediv že se hledají prachy kde se dájirkastrachota píše:V práci dělám nákladáky jedné značky. jezdí tam firma,která tankuje jen nějaký takovýhle levný bio sračky do common railů. čerpadlo i trysky vydrží max. jeden rok. ale prej se jim to vyplatí.... mimochodem 60tis čerpadlo, a 9tis za jednu trysku,plus práce. takže každý rok "ušetří" okolo 120 tis. za tyhle SUPER paliva...![]()
![]()
![]()
musíš platit dph, soc.zdrav.platy, lízačku, profesáky. známky, mítné. pokuty,servis,stk.tacháky, pojistky,havarijko,
bionaftu taky málo lidí krade. Znám pár firem, co přešly na bionaftu a to vždycky zaměstnance málem trefilo....takže výsledek může být značná úspora... 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 