kotouče TRW po 10t zvlněné

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

roman1648 píše:já mám s výměnou zadních silentbloků taky 100% úspěšnost, měním preventivně s kotoučema
tady mi to ale většina vyvrací ale já si za tím musím stát
pomohlo to vyřešit problém i u jiných aut ( Peug 307, E46 )
právě u E46 to mám potvrzený na několka kusech aut
Někde už jsem psal, že mám vpředu komplet TRW a nemám problém. Mám tam tedy taky puky z TT, to je pravda.
Ale, že by silenbloky v ramenech měly způsobovat házení kotoučů, tomu se mi dvakrát taky nechce moc věřit.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

každej kotouč má svojí házivost která je v normě, a když se to sejde s utrhanýma nebo unavenýma silentblokama, začne to mlátit s celým ramenem a tím pádem se to přenese i na řízení..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Richi píše:
roman1648 píše:já mám s výměnou zadních silentbloků taky 100% úspěšnost, měním preventivně s kotoučema
tady mi to ale většina vyvrací ale já si za tím musím stát
pomohlo to vyřešit problém i u jiných aut ( Peug 307, E46 )
právě u E46 to mám potvrzený na několka kusech aut
Někde už jsem psal, že mám vpředu komplet TRW a nemám problém. Mám tam tedy taky puky z TT, to je pravda.
Ale, že by silenbloky v ramenech měly způsobovat házení kotoučů, tomu se mi dvakrát taky nechce moc věřit.
Něco pravdy na tom bude,plné puky dokážou hodně zpevnit řízení ale na nerovnostech je to trakař
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
gonzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 06 lis 2007, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Napajedla

Příspěvek od gonzo »

Někdy cca před rokem vyšel ve Světě motorů článek snad přes čtyři strany o tomhle problému. Bylo tam dopodrobna rozebráno co všechno způsobuje házení kotoučů. Co si jen tak vybavuju mmj.,tak s qalitou kotoučů to až tak nesouvisí,to už je jen následek. Příčina je tam rozebrána a zmiňované silentbloky s tím hodně souvisí.
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

nejhorší je že výrobci se díky tomuto fenoménu rozhodli od reklamací distancovat a u ATE nebo TRW nevyreklamuješ většinou ani prd...( co se týká Octavie I, Golf IV appod. )
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3783
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Kluci ja tem povidacka a tim spis tomu co psali vsude po netu a ve svete motoru stejne neverim.Znam mraky oktavek ktere s tim problem mely a ted nemaji a s podvozkem se nic nedelalo.Tim spis ze se kotouce zvlnily na aute co melo najeto 50 tis.km.Dotycny sjel na novem aute desky na plech tak se daly atecka a po par stovkach km se to trepalo.A at mi nikdo netvrdi ze po pul stu tisic jsou hazive naboje a pasla v pizdu podvozek kdyz auto vonelo novotou.Tim spis kdyz se lizly na soustruhu a bez problemu odjezdily dvoje desky.A dalsi proti opak okta ktera mela pul mega na hrbe,bez udrzby,podvozek vymlaceny a kotouce zimmerman a nic netrepalo.Posledni dva roky jsem namontoval spostu ruznych desek a kotoucu a nic netrepe.Tak pak nevim kde je chyba.Ale rek bych ze v podvozku to moc nebude.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20360
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

každý má svoji zkušenost, já se držím té své ;)
ty silentbloky ( popř čep/y) měním preventivně, abych předešel právě pozdějším diskuzím že jsem někomu namontoval čínský šmejd...
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4923
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

tak kotouče vyžíhány v peci,stočeny na soustruhu (všechny 4) a destičky fungl nové ATE (všechny 4 kola) a je po vibracích....teď jen aby to vydrželo :D
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

A co tady tohle http://www.cryo-centrum.cz/ už to někdo vyzkoušel????
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
TomB
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 14:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomB »

pánové, přidám praktickou zkušenost se stejným problémem.
Golf IV, najeto nějakých 115 tkm, osazeny nové kotouče Brembo Max + desky Textar. Ježděno manželkou, žádná divočina. Po 5 tis. km začal vibrovat předek při lehkém brždění, po dalších asi 3 tkm začal i při ostrém sešlápnutí pedálu.
Reklamace Brembo neuznána, namontoval jsem Zimmermany Sport (vrtané), které mám odzkoušené na minimálně 3 jiných autech s podstatně vyšším zatížením.
Po cca 10 tkm opět vibrace. To už mě dostalo, protože Zimm Sport vydrží leccos. Poslal jsem Zimm na reklamaci, opět neuznáno, vše v tolerancích.

Nechal jsem změřit házivost přednách nábojů a ejhle...jeden 0,035mm druhý 0,038mm. Dal jsem nové náboje (origo FAG) a házivost 0,01 a 0,005 mm. Vzhledem k tomu, jak má náboj malý průměr tak si spočístejte, co tyhle rozměry udělají na průměru 28 cm...

Koupil jsem třetí sadu kotoučů, opět Zimm Sport a od té doby je klid.

Jen tak pro zajímavost, jsem ty "zvlněné" Zimmermany dal kámošovi, že si je dá na Octu, ale předtím ej jeho známý zkontroluje na soustruhu.
Prý házivost větší jak 1 mm !!!
Blbost. Upnul to za vnější plochu a to nejde.

Vrátil mi je, dali jsme je na zkoušku kolegovu tatíkovi na O1 4x4. Dokonale očištěné náboje a je klid, pohoda. Jen po pár km zjistil, že při ostrém brždění letí do skla mnohem rychleji, než se seriovkou :D

Takže reklamace z Zimmermanu neuznána oprávněně, kotouče byly OK. Problém je v nábojích. 8)
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Na Zimm nedam dopustit..brzdi paradne v kombinaci s Textar.:)A nereznou jak plechovka..Dobra ocel..
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..:)
TomB
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 23 led 2006, 14:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od TomB »

najmis píše:Na Zimm nedam dopustit..brzdi paradne v kombinaci s Textar.:)A nereznou jak plechovka..Dobra ocel..
Já taky ne, ale dávám k dispozici info o tom, že vibrující předek nemusí být nutně způsoben zvlněnými kotouči, přestože to tak na první pohled vypadá.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“