pánové, přidám praktickou zkušenost se stejným problémem.
Golf IV, najeto nějakých 115 tkm, osazeny nové kotouče Brembo Max + desky Textar. Ježděno manželkou, žádná divočina. Po 5 tis. km začal vibrovat předek při lehkém brždění, po dalších asi 3 tkm začal i při ostrém sešlápnutí pedálu.
Reklamace Brembo neuznána, namontoval jsem Zimmermany Sport (vrtané), které mám odzkoušené na minimálně 3 jiných autech s podstatně vyšším zatížením.
Po cca 10 tkm opět vibrace. To už mě dostalo, protože Zimm Sport vydrží leccos. Poslal jsem Zimm na reklamaci, opět neuznáno, vše v tolerancích.
Nechal jsem změřit házivost přednách nábojů a ejhle...jeden 0,035mm druhý 0,038mm. Dal jsem nové náboje (origo FAG) a házivost 0,01 a 0,005 mm. Vzhledem k tomu, jak má náboj malý průměr tak si spočístejte, co tyhle rozměry udělají na průměru 28 cm...
Koupil jsem třetí sadu kotoučů, opět Zimm Sport a od té doby je klid.
Jen tak pro zajímavost, jsem ty "zvlněné" Zimmermany dal kámošovi, že si je dá na Octu, ale předtím ej jeho známý zkontroluje na soustruhu.
Prý házivost větší jak 1 mm !!!
Blbost. Upnul to za vnější plochu a to nejde.
Vrátil mi je, dali jsme je na zkoušku kolegovu tatíkovi na O1 4x4. Dokonale očištěné náboje a je klid, pohoda. Jen po pár km zjistil, že při ostrém brždění letí do skla mnohem rychleji, než se seriovkou
Takže reklamace z Zimmermanu neuznána oprávněně, kotouče byly OK. Problém je v nábojích.
