trysky SPRINT 764

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Wena píše:takže at je jasno :) PP764 do 200 PS ...RACE 520 230PS??
ja veděl že mám dát rovnou tu 12 HLAVU :D :D
ty PP na 20ékoni to bych rekl s rezervou radeji, pac 175-180je jejich strop na bezne pumpe s podavackou pak zalezi kdo jak zakouzli s pumpou (tlakem paliva)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

TDIfun píše:
Wena píše:takže at je jasno :) PP764 do 200 PS ...RACE 520 230PS??
ja veděl že mám dát rovnou tu 12 HLAVU :D :D
ty PP na 20ékoni to bych rekl s rezervou radeji, pac 175-180je jejich strop na bezne pumpe s podavackou pak zalezi kdo jak zakouzli s pumpou (tlakem paliva)
180 jsem měl na 1O hlavě bez porávačky..Ted mám 12 a ta už musí přeci jen něco natlačit :-)chtěl bych aby tam šla efektivně to co je potřeba a ne ji tam kropit..
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

mirauh píše:
r.martinec píše:
mirauh píše:má nekdo zkušenost s těmito??
http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... 4/d-71867/
dík
zkus a uvidíš.
já je zkusil zatím kamarádovi a uvidíme.už na ně najel asi 5tis a v poho
je FIRDS dobrá značka?
to nevím,ale zatím fungují a řekl bych že bez problémů.uvidíme po více KM
na 10tis je vyndáme schválně zkusíme.
cirkas
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 dub 2010, 20:25
Odpovědi: 0

trysky

Příspěvek od cirkas »

zdravim vas kupim Sprinty 764 ponuknite s pozdravom cirkas
Gombi
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 říj 2012, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiráskova 262 Třebenice 41113

Příspěvek od Gombi »

zdravím, chtěl jsem se zeptat mám octavii 66 kw ALH 2004 a dal jsem do ní turbo s 96 kw fabia RS slyšlel jsem že mám jít na soft že ´prý´je větší tlak v hadicích a můžou prasknout.... nevím o je na to pravdy alemusím se na to optat co mi poradíte ? chci ještě pak dávat cooler sprinty a hlavu čerpadla ale to až časem jsem student tak se mi to šetří hůř :D ale pokud budu muset na čip tak hold budu muset jít bez vstřiku atd... tak co poradíte ? :)
mirauh
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 28 bře 2011, 11:57
Odpovědi: 0
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)

Příspěvek od mirauh »

cus. Je hodně znát když dám na G4 AHF trysky sprint764 ? Jsem je tam ted dal. Jede to lehce líp ale nic moc, a možná to mín kouří.. dík
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764

vw-club.cz....DurexElite
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Gombi píše:zdravím, chtěl jsem se zeptat mám octavii 66 kw ALH 2004 a dal jsem do ní turbo s 96 kw fabia RS slyšlel jsem že mám jít na soft že ´prý´je větší tlak v hadicích a můžou prasknout.... nevím o je na to pravdy alemusím se na to optat co mi poradíte ? chci ještě pak dávat cooler sprinty a hlavu čerpadla ale to až časem jsem student tak se mi to šetří hůř :D ale pokud budu muset na čip tak hold budu muset jít bez vstřiku atd... tak co poradíte ? :)
picovina... bez upravy softu bude to 130ps turbo tlacit tolko isto ako seriove... to si sa s akymi odbornikmi radil?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Netopier ma sice pravdu, ale VA bude nabehovat podstane neskor, takze bez upravi SW ta to dlho bavit nebude. Trebalo zacat opacne, tymy Sprintami.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak tak, u ALH jsou největší brzda vstřiky, ne turbo...
Gombi
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 říj 2012, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiráskova 262 Třebenice 41113

Příspěvek od Gombi »

tak nevím já to slyšel i když auto jede o poznání lépe na suchu to hrabe i na dvojku což s turbem co tam blo nešlo.... jinak já začal s turbem protože byo za dobré peníze po repasu nepoužité jinak trysky budou a dlší věci :) a to turbo musí tlačit ví protože auto jede líp jak 81kw
Gombi
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 říj 2012, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiráskova 262 Třebenice 41113

Příspěvek od Gombi »

a jinak vím že lepší je začít tryskama
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

tak potom je to turbo nastavene zle mechanicky
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

netopier píše:tak potom je to turbo nastavene zle mechanicky
nebo je to zase ona vyborna repas :-) at mi jeste nekdo rekne ze repas je lepsi jak nove turbo.. (LOL)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Gombi
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 20 říj 2012, 19:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiráskova 262 Třebenice 41113

Příspěvek od Gombi »

a já snad tvrdil že repas turbo je lepší jak nové ? :)
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Ahoj.

Je zde někdo kdo tyhle trysky dávál do ALH 66kW (nebo klidně i jiných typů motoru ) při najetých cca 230 000 km? Přemýšlím že bych je tam nahodil na jaře ale bojím se aby to nebylo pro motor tak už nějak smrtící. Pravidelně se mění olej,nešlapu tomu na krk. Turbo stále původní,moc slyšet neni. Spojka neklouže,ale mlátí setrvák,takže společně s tím nejspís budu dávát jednohmotu Valeo. Máte zkušenost?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“