Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Zdar Hoši.
Octavia 2 rv2008 kód motora BXE najazdených 138 000km.
Počas jazdy sa v ňom rozpadla ojnica na 4 valci.
Na fóre sa to už preberalo ale aj tak neviem pochopiť čím to je lebo chalani tu písali že väčšinou to spraví medzi prvým a druhým valcom niekto že na treťom a tu sa rozpadla na 4 valci.
Auto krásne šľapalo ,,,neklepalo a nič nenasvedčovalo tomu že motor končí a z ničoho nič len rana a bolo po motore.
Po rozobratí zistené že to najprv muselo utrhnúť čap od piestu a následne došlo k zlomeniu ojnice.
A ja sa pýtam čím to je? ...žeby nekvalita materiálu? (piestu)
alebo nejaká konštrukčná chyba? alebo nedostatočné mazanie?
podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP, ale od renomovanej firmy, ale to stým asi nemá nič spoločné keďže som čítal že sa to stalo poniektorým aj bez čipu.
A ešte jedna otázočka čo za motor by ste tam doporučili namiesto BXE aj keď si myslím že spodok motora je u týchto 1,9 rovnaký.
Octavia 2 rv2008 kód motora BXE najazdených 138 000km.
Počas jazdy sa v ňom rozpadla ojnica na 4 valci.
Na fóre sa to už preberalo ale aj tak neviem pochopiť čím to je lebo chalani tu písali že väčšinou to spraví medzi prvým a druhým valcom niekto že na treťom a tu sa rozpadla na 4 valci.
Auto krásne šľapalo ,,,neklepalo a nič nenasvedčovalo tomu že motor končí a z ničoho nič len rana a bolo po motore.
Po rozobratí zistené že to najprv muselo utrhnúť čap od piestu a následne došlo k zlomeniu ojnice.
A ja sa pýtam čím to je? ...žeby nekvalita materiálu? (piestu)
alebo nejaká konštrukčná chyba? alebo nedostatočné mazanie?
podotýkam že tam bol aj čip na 140 HP, ale od renomovanej firmy, ale to stým asi nemá nič spoločné keďže som čítal že sa to stalo poniektorým aj bez čipu.
A ešte jedna otázočka čo za motor by ste tam doporučili namiesto BXE aj keď si myslím že spodok motora je u týchto 1,9 rovnaký.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
neco podobnyho mame ted na dilne, focus 1.8, asi se protocilo futro v ojnici na pistnim cepu a tim se hryzlo az se pak oko roztrhlo a nez auto zastavilo, tak to nadelalo docela pekny bongo, samozrejme ze majitel nam rekl, ze se mu zdalo, ze auto nejak nejede a neco tam rachotilo, tak dojel na pumpu
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Jelikož to neklepalo a stalo se to "najednou", patrně se zadřel píst, což by bylo vidět na válci..Kdyby odešly šrouby nebo se začala přidírat ojnice na klice, bude to nejdříve klepat.Takováto destrukce se musela stát ve velkém kalupu a moc nevěřím, že nic předtím nevarovalo..A chip od kohokoliv, kdy se pouze zvýší tlak turba a přidá nafta a například zůstane olejové hospodářství na LL, je píčovina.Je to důsledek úpravců od čistých montérek, kteří motor viděli jen pod kapotou..
nepropadat panice...
Marek 320 -a ty nové šrouby již budou lepší..? Viděl jsem několik ojničních šroubů/asi ne z BXE / které díky velkým svalům mechánů byly až o 1/3 delší..Byly zeslabeny tak, že je to až neuvěřitelné , ale byly vcelku. Samozřejmě nezřízená moda úpravců a touha majitelů o nesmyslných výkonech má své důsledky...Když přijede borec v Audi na inzerát k chipování motoru, sedne do auta a zeptá se, tak kolik ? A podle peněz majitele zvedne výkon.Majitel zaplatí, natočí a dá mu kládu...Toho úpravce nezajímá, v jakém stavu je motor, na jakém oleji jezdí apod...Co mu je vlastně do toho , když je blb majitel..Panu Abarthovi a podobným mistrům by se z toho přivodil nervový záchvat...
nepropadat panice...