Motor K.O ?ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20497
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

"Nemůže to být propálený píst od kapajícího ventilu ?"

myslíš jako vstřiku?? nebo ?

jak píšou kluci, pokud to tahalo olej přes turbo, nemusel sis toho ani všimnout
chytlo to kalup na plnej ceres než to zdechlo ?? mohl se dostat olej nad píst a ohnout ojnice, logicky pak nenastaruješ
mohly "jen" skočit rozvody na čerpadle
omrknout rozvody,turbo,změřit tlaky a pak se uvidí
Granad
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 lis 2012, 15:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Granad »

Nene. Motor běžel na volnoběh naprosto rovnoměrně a pak i na volnoběhu sám zdechnul. Jen to fest dýmilo .
mirauh
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 28 bře 2011, 11:57
Odpovědi: 0
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)

Příspěvek od mirauh »

davemo píše:http://www.youtube.com/watch?v=bZRhlzB0 ... re=related
taky bych nevěděl co dělat ted´ už vím zdechnout přes 5
čím to je že se tohle stane?? malo vzduchu?
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764

vw-club.cz....DurexElite
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9262
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

mirauh píše:
davemo píše:http://www.youtube.com/watch?v=bZRhlzB0 ... re=related
taky bych nevěděl co dělat ted´ už vím zdechnout přes 5
čím to je že se tohle stane?? malo vzduchu?

Ne umře turbo tím se to stane a turbo umře bud opotřebováním z provozu nebo špatným zacházením.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
mirauh
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 28 bře 2011, 11:57
Odpovědi: 0
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)

Příspěvek od mirauh »

hansdob píše:
mirauh píše:
davemo píše:http://www.youtube.com/watch?v=bZRhlzB0 ... re=related
taky bych nevěděl co dělat ted´ už vím zdechnout přes 5
čím to je že se tohle stane?? malo vzduchu?

Ne umře turbo tím se to stane a turbo umře bud opotřebováním z provozu nebo špatným zacházením.
no to je mi jasny, ale proč to beží na samozápal a proč to nejde chcípnout a tolik to točí samo..
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764

vw-club.cz....DurexElite
Rudas
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 28 led 2006, 14:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rudas »

Protože to běží na olej,kterej předtím turbo šouplo do sání.
mirauh
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 28 bře 2011, 11:57
Odpovědi: 0
Bydliště: protivín- Plzen(kolej)

Příspěvek od mirauh »

Rudas píše:Protože to běží na olej,kterej předtím turbo šouplo do sání.
hm husty, a proc to nechcípne chcípací klapka?
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764

vw-club.cz....DurexElite
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Třeba proto, že lidi rádi vylepšujou svoje auta, např. vyhodí egr se chcípací klapkou a nahradí ho trubkou....
....320cd
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

rehak6co píše:Třeba proto, že lidi rádi vylepšujou svoje auta, např. vyhodí egr se chcípací klapkou a nahradí ho trubkou....
..ale ako to vysvetlit ze je to bludne riesenie??? (wallbash) (wallbash)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Granad
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 lis 2012, 15:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Granad »

Tak novinky ze světa : Turbo je na kaši , motor to přežil bez problému. Otevřel jsem jej - tesnění pod hlavou uplně krásné, všechno OK. Vačka krásná bez zubů, Válce uplně krásné , šlo s nima hýbat hladce, byly bez jediné oděrky . Takže pravděpodobně dle mechoše - turbo rublo ( sání bylo kompletně naplněno olejem) motor si cucnul oleje a zhasnul . Na baterce mám přehořelou 50A pojistku (kabel jde asi ke starteru) jinač olej byl i ve svodech, takže počítám že bude i Kat v hajzlu že?
Mechoš říkal že vyčistit celý motor, koupit nebo zrepasovat turbo a jede se dál ..plus teda nové rozvody
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A měřil jsi písty, zda jsou stejně ke hraně válce? Pro jistotu...
nepropadat panice...
Granad
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 18 lis 2012, 15:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Granad »

To ještě ne . Respektivě, nebyl k tomu přímo důvod. ALe když už se bude dělat GO motoru tak to nechám zprubnout. Ale na 99% je tedy příčina mého problému ohnutá osas u turba. Moc teda nevydrželo. najeto mám 269 000 , s tímž e si myslím že je tak cca 100 000 skočeno. A turbo bude ještě origo. Nevíte kdo by prodával nějakého slušného garetta? Případně nějaký tip kde jsou dobří na repasy ?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9262
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

myslím že pokud sosl motor olej a zdechl tak myslím že je přiohlá ojnica jelikož ten olej se nevejde a nestlačí.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1431
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Nebo vybrani v pistu plne oleje.Pak to neprotocis.Moc velka komprese.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9262
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

to ano ale když je nastartovanej tak se protočí ale ohne ojnici
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“