AWX a chvění 1500 až 1900 ot.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Komouš_
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 22 bře 2012, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: K.H.

AWX a chvění 1500 až 1900 ot.

Příspěvek od Komouš_ »

Zdravím. Po chipu a ujetí cca 200km mě začalo auto na 4. rychlostní stupeň v otáčkách mezi 1500 až 1900 při plným plynu vibrovat. Moje otázka zní: Je moc ostrej chip od spoda že i dobrá dvouhmota to nezvládá nebo už je K.O.? Ale že je to dvouhmota je pouze můj dojem z toho co sem se tady na foru dočetl. Ale je tu i dost názorů na to že to tím není a tak. Má s tím někdo zkušenosti? Dělá to pouze na tu čtyřku na ostatní rychlosti vůbec nic a ani na volnoběh.
Superb 3U AWX 96KW+soft. EGR-off. Supersport podvozek
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kdo ho delal? Zjevne je to odspodu nakrmeny odspodu bez kouska citu (na ohromeni zakaznika?).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Komouš_
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 22 bře 2012, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: K.H.

Příspěvek od Komouš_ »

No ono je to docela těžký auto a tak sem mu řekl když to dělal že se mě to zdá od spodu ze serie lenivé. Tak řikal že tomu trochu na spodu přidá. Takže si za to můžu docela i sám :x Jen je moje otázka taková že kdyby trochu ubral tak to dělat nebude protože je dvouhmota dobrá nebo i tak kdyby tam bylo méně by to dělalo prorože už to má za sebou?
Superb 3U AWX 96KW+soft. EGR-off. Supersport podvozek
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Pak Ti zbyva jedine - nezrychlovat z nizkych otacek a zvyknout si podrazovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Komouš_
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 22 bře 2012, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: K.H.

Příspěvek od Komouš_ »

A je to teda tím že to nezvládá dvouhmota? Ničím jiným to nemůže být? Protože je divný že to dělá jen na tu čtyřku.. Zajedu teda za ním ať to předělá. Domluva je s ním super takže to vyřeším asi tak.. Jen sem myslel že zjistím nějaký informace abych se nezbavoval výkonu kvuli nějaké blbosti co na autě nefunguje za pár korun. jinak díky za pomoc :) Nechci auto odrovnat přece jenom je to moje pravá ruka, bez něj sem v pr.... :-D
Superb 3U AWX 96KW+soft. EGR-off. Supersport podvozek
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Na awx jsem to mel po cipu a jednohmote to samy.
Proste dole velkej kroutak, zvykni si nakladat tomu od 2000 ot a je to.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

plny plyn v 1500?.. vyborne :D
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Spectre868 »

AWX má malú spojku, 228mm je málo na prekrmovanie odspodu, pre tento motor treba skôr niečo točivejšieho hore, ako kopance odspodu. Hlavne sa toho softu rýchlo zbav, lebo to odserú ložiská, a bude to drnčať aj v sérii.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Je fakt ze pri takovyhlech otackach jsem vzdy plyn jen solichal :)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Spectre868 píše:AWX má malú spojku, 228mm je málo na prekrmovanie odspodu, pre tento motor treba skôr niečo točivejšieho hore, ako kopance odspodu. Hlavne sa toho softu rýchlo zbav, lebo to odserú ložiská, a bude to drnčať aj v sérii.
Zajimave!

Myslis, ze by to mohlo delat toto?

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ght=chveni
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ono neni az takovy problem vytaceni od 1700, paklize je na to vyladeny soft. U Supa AWX jsem mel chip od Richarda z DP a ten to rovnou ladil s ohledem na to uskali v podobe 228ky spojky, takze nebyl problem s tim, kdyz to clovek zaslapnul v 1700. Pravda je ovsem takova, ze jsem to nedelal a proste si podrazoval nebo seslapaval razantneji plyn az tak od 2000RPM.

... proste receno, zakaznikovi se da vyhovet je do te miry, jake jsou limity HW a chiptuner by mel vedet, co si muze k autu dovolit - to je ten rozdil mezi chiptunery (tzn. ladici obsahu chipu/pameti v RJ) a flashery (nalejvaci).

Jinak kdybyste chteli videt, jak vypada vyladene auto, u ktereho se nemusite bat seslapnout ve 1400RPM plnej, tak si reknete MirkoviX aby vam udelal videjko. Zadne drnceni oken ani jine pazvuky, ktere by naznacovaly, ktere by naznacovaly, ze s tim ma auto problem - kdybych to sam nevidel, neuverim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“