Motor K.O ?ASV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
"Nemůže to být propálený píst od kapajícího ventilu ?"
myslíš jako vstřiku?? nebo ?
jak píšou kluci, pokud to tahalo olej přes turbo, nemusel sis toho ani všimnout
chytlo to kalup na plnej ceres než to zdechlo ?? mohl se dostat olej nad píst a ohnout ojnice, logicky pak nenastaruješ
mohly "jen" skočit rozvody na čerpadle
omrknout rozvody,turbo,změřit tlaky a pak se uvidí
myslíš jako vstřiku?? nebo ?
jak píšou kluci, pokud to tahalo olej přes turbo, nemusel sis toho ani všimnout
chytlo to kalup na plnej ceres než to zdechlo ?? mohl se dostat olej nad píst a ohnout ojnice, logicky pak nenastaruješ
mohly "jen" skočit rozvody na čerpadle
omrknout rozvody,turbo,změřit tlaky a pak se uvidí
-
mirauh
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 28 bře 2011, 11:57
- Bydliště: protivín- Plzen(kolej)
čím to je že se tohle stane?? malo vzduchu?davemo píše:http://www.youtube.com/watch?v=bZRhlzB0 ... re=related
taky bych nevěděl co dělat ted´ už vím zdechnout přes 5
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764
vw-club.cz....DurexElite
vw-club.cz....DurexElite
mirauh píše:čím to je že se tohle stane?? malo vzduchu?davemo píše:http://www.youtube.com/watch?v=bZRhlzB0 ... re=related
taky bych nevěděl co dělat ted´ už vím zdechnout přes 5
Ne umře turbo tím se to stane a turbo umře bud opotřebováním z provozu nebo špatným zacházením.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
mirauh
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 28 bře 2011, 11:57
- Bydliště: protivín- Plzen(kolej)
no to je mi jasny, ale proč to beží na samozápal a proč to nejde chcípnout a tolik to točí samo..hansdob píše:mirauh píše:čím to je že se tohle stane?? malo vzduchu?davemo píše:http://www.youtube.com/watch?v=bZRhlzB0 ... re=related
taky bych nevěděl co dělat ted´ už vím zdechnout přes 5
Ne umře turbo tím se to stane a turbo umře bud opotřebováním z provozu nebo špatným zacházením.
G4 1,9 TDI AHF 81 KW (Recaro BBS, GTI Exclusive) EGR OFF, -30/-30, Jednohmota (AXR, Ferodo Sport), Sprint764
vw-club.cz....DurexElite
vw-club.cz....DurexElite
Tak novinky ze světa : Turbo je na kaši , motor to přežil bez problému. Otevřel jsem jej - tesnění pod hlavou uplně krásné, všechno OK. Vačka krásná bez zubů, Válce uplně krásné , šlo s nima hýbat hladce, byly bez jediné oděrky . Takže pravděpodobně dle mechoše - turbo rublo ( sání bylo kompletně naplněno olejem) motor si cucnul oleje a zhasnul . Na baterce mám přehořelou 50A pojistku (kabel jde asi ke starteru) jinač olej byl i ve svodech, takže počítám že bude i Kat v hajzlu že?
Mechoš říkal že vyčistit celý motor, koupit nebo zrepasovat turbo a jede se dál ..plus teda nové rozvody
Mechoš říkal že vyčistit celý motor, koupit nebo zrepasovat turbo a jede se dál ..plus teda nové rozvody
To ještě ne . Respektivě, nebyl k tomu přímo důvod. ALe když už se bude dělat GO motoru tak to nechám zprubnout. Ale na 99% je tedy příčina mého problému ohnutá osas u turba. Moc teda nevydrželo. najeto mám 269 000 , s tímž e si myslím že je tak cca 100 000 skočeno. A turbo bude ještě origo. Nevíte kdo by prodával nějakého slušného garetta? Případně nějaký tip kde jsou dobří na repasy ?