
BMW 530D MY2004 160KW light mod + DPF OFF
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- jipi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 476
- Registrován: 23 led 2006, 14:30
- Bydliště: Slovensko-Bratislava
Odpovědi: 0
BMW 530D MY2004 160KW light mod + DPF OFF

VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
- jipi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 476
- Registrován: 23 led 2006, 14:30
- Bydliště: Slovensko-Bratislava
Odpovědi: 0
seria sa nemerala, ani toto meranie nebolo v pláne, lebo sa tam musia poriešiť ešte technické veci.
Toto auto si kúpil kamarát a pri rýchlosti 200km mu drblo turbo, takže olej bol všade v motore, turbo KO, KAT upchatý, DPF upchaté.
Kat vyčistený, DPF vyčistené, nové turbo, vyčistený motor, vyčistené vstreky, bohužiaľ po pár tisíc km DPF sa upchalo a muselo isť von.
Takže DPF OFF + jemne doladený priebeh.
Na tomto aute nieje štandartný chiptuning ! ale iba jemné zmeny.
Ostal problém ešte s dvoma vstrekovačmi, ktoré spôsobujú jemné chvenie do 2000ot. Všetky vstreky pôjdu na test a uvidíme potom čo dalej.
Toto auto si kúpil kamarát a pri rýchlosti 200km mu drblo turbo, takže olej bol všade v motore, turbo KO, KAT upchatý, DPF upchaté.
Kat vyčistený, DPF vyčistené, nové turbo, vyčistený motor, vyčistené vstreky, bohužiaľ po pár tisíc km DPF sa upchalo a muselo isť von.
Takže DPF OFF + jemne doladený priebeh.
Na tomto aute nieje štandartný chiptuning ! ale iba jemné zmeny.
Ostal problém ešte s dvoma vstrekovačmi, ktoré spôsobujú jemné chvenie do 2000ot. Všetky vstreky pôjdu na test a uvidíme potom čo dalej.
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok