Corsa 1.5 TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Corsa 1.5 TD
Zdravím,
mám problém, ted když se začaly pohybovat teplota okolo 0°C, tak obtížněji startuje. Většinou až po několika převaleních a bojím se, že to při mrazech nechytne. Palivový filtr jsem vyměnil, svíčky berou všechny stejně, každá okolo 18A. Kostra je v pořádku, baterka asi taky, při žhavení na ní klesne napětí o 1,2 V. Při dvojím nažhavení chytne parádně. Vstřiky jsou natočeny na značku. Je to můj první nafťák a už začínám být v koncích. Čím by to mohlo být?
Díky za rady.
Jirka
mám problém, ted když se začaly pohybovat teplota okolo 0°C, tak obtížněji startuje. Většinou až po několika převaleních a bojím se, že to při mrazech nechytne. Palivový filtr jsem vyměnil, svíčky berou všechny stejně, každá okolo 18A. Kostra je v pořádku, baterka asi taky, při žhavení na ní klesne napětí o 1,2 V. Při dvojím nažhavení chytne parádně. Vstřiky jsou natočeny na značku. Je to můj první nafťák a už začínám být v koncích. Čím by to mohlo být?
Díky za rady.
Jirka
Zdravím,
baterkou to asi nakonec nebude, stejně to chytá až na několikáté otočení. Přešel jsem všechny hadice, tu od přepadů jsem vyměnil, pořádně jsem dotáhl svorky, profoukal potrubí, zajímavý je, že v sacím koši asi není zpětný ventil, protože přívod jde pěkně profouknout. Tak jsem mezi čerpadlo a palivový filtr osadil zpětný ventil, žádná změna. Taky jsem zkoušel start z kopce přes kvalt(obdoba lana) a stejně se to nejdřív párkrát převalí. Když startuji, tak to několikrát škytne, pak to chytne a chcípne. Na druhý pokus to už jde na brnk. Během startování to hulí bíle. Ještě mě napadá, že by bylo dobré zkontrolovat předvstřik, neví někdo jaké rozměry má mít ten bazmek pro montáž měřících hodinek (úchylkoměr) na čerpadlo? Tomu by odpovídala i vyšší spotřeba.
Nakonec asi budu muset změřit tlaky, a pak nějak zjistit tu tloušťku toho těsnění. To auto má najeto tachometrových 177 tkm, v reálu tak 215 ( na paliváku byla poznamenaná výměna 196 000 a nemyslím si, že by víc jak 20 000 vydržel, celkově je to auto zachovalé)
Předem díky za Vaše rady.
baterkou to asi nakonec nebude, stejně to chytá až na několikáté otočení. Přešel jsem všechny hadice, tu od přepadů jsem vyměnil, pořádně jsem dotáhl svorky, profoukal potrubí, zajímavý je, že v sacím koši asi není zpětný ventil, protože přívod jde pěkně profouknout. Tak jsem mezi čerpadlo a palivový filtr osadil zpětný ventil, žádná změna. Taky jsem zkoušel start z kopce přes kvalt(obdoba lana) a stejně se to nejdřív párkrát převalí. Když startuji, tak to několikrát škytne, pak to chytne a chcípne. Na druhý pokus to už jde na brnk. Během startování to hulí bíle. Ještě mě napadá, že by bylo dobré zkontrolovat předvstřik, neví někdo jaké rozměry má mít ten bazmek pro montáž měřících hodinek (úchylkoměr) na čerpadlo? Tomu by odpovídala i vyšší spotřeba.
Nakonec asi budu muset změřit tlaky, a pak nějak zjistit tu tloušťku toho těsnění. To auto má najeto tachometrových 177 tkm, v reálu tak 215 ( na paliváku byla poznamenaná výměna 196 000 a nemyslím si, že by víc jak 20 000 vydržel, celkově je to auto zachovalé)
Předem díky za Vaše rady.