Corsa 1.5 TD

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ebyd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 zář 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Corsa 1.5 TD

Příspěvek od ebyd »

Zdravím,
mám problém, ted když se začaly pohybovat teplota okolo 0°C, tak obtížněji startuje. Většinou až po několika převaleních a bojím se, že to při mrazech nechytne. Palivový filtr jsem vyměnil, svíčky berou všechny stejně, každá okolo 18A. Kostra je v pořádku, baterka asi taky, při žhavení na ní klesne napětí o 1,2 V. Při dvojím nažhavení chytne parádně. Vstřiky jsou natočeny na značku. Je to můj první nafťák a už začínám být v koncích. Čím by to mohlo být?
Díky za rady.
Jirka
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Asi máš špatné tlaky nebo malý švunk při startu..Zkus to opatrně na lanu, jak to čapne na škub,je asi problém s tlaky v motoru..
nepropadat panice...
ebyd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 zář 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od ebyd »

Dneska to už bohužel neudělám, ale vyzkouším.
A v případě, že by to bylo je špatným švunkem, na co se mám zaměřit? Startér, přechodové odpory, baterka? A když to budou tlaky tak jsem asi v prdeli, protože výbrus neudělám.. jak byste to resili?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Takhle se to chová, pokud tam dá někdo silnější těsnění. Pro tenhle motor se dodává v tlouštkách od 1,3 do 1,5 mm. Když chytí, tak jede celkem dobře, ale v mrazech je to nenachrchlatelné. Pokud to někdo takhle "vylepší", tak to v létě prodává, protože si s tím neví rady..
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
ebyd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 zář 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od ebyd »

Tak to je super, protože minulý majitel ho měnil..
Dal jsem nabít baterku, uvidím zítra. Ještě je možné že mi padá nafta, dneska to startovalo fakt dlouho, okamžitě po startu jsem to chcípnul a po 5 minutách to chytlo hned. to vysoké těsnění by pravdpodobně bylo poznat při měření tlaků, že?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Dost lidí neví jaká síla tam má být, když se na to prodavač zeptá a tak mu dá to nejsilnější co má, aby nepřišel, že mu klepou písty do hlavy.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
ebyd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 zář 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od ebyd »

Tak zatím to vypadá nakonec na baterku (klepu na dřevo), když ji mám na nabíječce, tak to chytne hned, bez nabíječky až po několika otočeních. ještě by mohla padat nafta.
ebyd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 zář 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od ebyd »

Zdravím,
baterkou to asi nakonec nebude, stejně to chytá až na několikáté otočení. Přešel jsem všechny hadice, tu od přepadů jsem vyměnil, pořádně jsem dotáhl svorky, profoukal potrubí, zajímavý je, že v sacím koši asi není zpětný ventil, protože přívod jde pěkně profouknout. Tak jsem mezi čerpadlo a palivový filtr osadil zpětný ventil, žádná změna. Taky jsem zkoušel start z kopce přes kvalt(obdoba lana) a stejně se to nejdřív párkrát převalí. Když startuji, tak to několikrát škytne, pak to chytne a chcípne. Na druhý pokus to už jde na brnk. Během startování to hulí bíle. Ještě mě napadá, že by bylo dobré zkontrolovat předvstřik, neví někdo jaké rozměry má mít ten bazmek pro montáž měřících hodinek (úchylkoměr) na čerpadlo? Tomu by odpovídala i vyšší spotřeba.
Nakonec asi budu muset změřit tlaky, a pak nějak zjistit tu tloušťku toho těsnění. To auto má najeto tachometrových 177 tkm, v reálu tak 215 ( na paliváku byla poznamenaná výměna 196 000 a nemyslím si, že by víc jak 20 000 vydržel, celkově je to auto zachovalé)
Předem díky za Vaše rady.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Zkontroluj pořadně to žhavení jestli to opravdu žhaví a jak dlouho.
ebyd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 zář 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od ebyd »

Jen co to vychladne
ebyd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 zář 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od ebyd »

Kontrolka zhasne po 2,7s, napětí na zhavkách je 7,92s. Napětí na baterce je na 11.98 V a na žhavičích na 9.96V. motor měl cca 25-30°C.
Je to v pohodě??
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Musíš je vytahnout a zkontrolovat jestli všechny žahaví stejně a hezky od špičky.
ebyd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 zář 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od ebyd »

Až zítra, ale byly údajně měněné a lesknou se , tak se uvidí.
ebyd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 zář 2012, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od ebyd »

Tak svíčky to nejsou, zato 2 sací ventily nemaj žádnou vůli. nevíte někdo kde se nechají koupit ty seřizovací podložky? p¨¨Případně kolik si mám připravit za seřízení v servisu?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14453
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Šly by ty podložky nechat zbrousit?
Odpovědět

Zpět na „Opel“