Typy motorů 2,0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
za mě taky BKD po 08 s číslem hlavy s B na konci myslím nebo je tam nějaký jiný označení který rozlišuje pšonskou nebo germánskou hlavu
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 26 pro 2012, 19:24
Vůbec bych se nebál BMM, máme doma dva a absolutní spokojenost
1. Scout rv. 2007 BMM, služební vůz, najeto. 235tkm, závady byly, ale všechno okolo pohonu 4x4; co se týče motoru nic, turbo původní, vstřiky taktéž, s autem se rozhodně nejezdí jako v peřince, v práci si ho pučují kolegové a nedělá jim problém tomu za studena naložit (zmetci), jezdí krátké (10 krát denně trasa do 2km) i dlouhé trasy a s DPF nebyl jediný problém, kontrolka se nikdy nerožla.
2. Golf V BMM, koupeno se 148tkm, momentálně najeto 157tkm turbo původní, vstřiky taktéž, jezdím hlavně po měste a zase se DPF nikdy neozvalo.
Udělej si názor sám
Jen takový poznatek, moc se mi nezdá že by motor rv.2008 nebyl bez DPF, ale je to možné.
1. Scout rv. 2007 BMM, služební vůz, najeto. 235tkm, závady byly, ale všechno okolo pohonu 4x4; co se týče motoru nic, turbo původní, vstřiky taktéž, s autem se rozhodně nejezdí jako v peřince, v práci si ho pučují kolegové a nedělá jim problém tomu za studena naložit (zmetci), jezdí krátké (10 krát denně trasa do 2km) i dlouhé trasy a s DPF nebyl jediný problém, kontrolka se nikdy nerožla.
2. Golf V BMM, koupeno se 148tkm, momentálně najeto 157tkm turbo původní, vstřiky taktéž, jezdím hlavně po měste a zase se DPF nikdy neozvalo.
Udělej si názor sám

Jen takový poznatek, moc se mi nezdá že by motor rv.2008 nebyl bez DPF, ale je to možné.