Typy motorů 2,0 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Hans86C
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 29 lis 2010, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od Hans86C »

Však souhlas...
VW Bora Variant TDI
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Hans86C píše:Myslíš CR,to jo,ale zase má problematický pohon olej čerpadla..
Ne, myslel jsem BKD.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

za mě taky BKD po 08 s číslem hlavy s B na konci myslím nebo je tam nějaký jiný označení který rozlišuje pšonskou nebo germánskou hlavu
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

asi jo.. to BKD z pozdější výroby bude nejmenší zlo.. nevymelou se vstřiky v hlavě, neojede se vačka.. nemá blbej DPF...

BMM 8v s DPF raděj ne, rád páchá sebevraždu...
Uživatelský avatar
Hans86C
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 29 lis 2010, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Sokolov

Příspěvek od Hans86C »

Biimbo píše:za mě taky BKD po 08 s číslem hlavy s B na konci myslím nebo je tam nějaký jiný označení který rozlišuje pšonskou nebo germánskou hlavu
Slyšel jsem o hlavě C ale to bylo u roku myslím 06,takže je to asi různý,nebo si to pletu.. :?
VW Bora Variant TDI
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

C na konci je 8V, B na konci je pro 16V ale nějak nemůžu dohledat co jí předcházelo..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
bedrich007
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 26 pro 2012, 19:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od bedrich007 »

Vůbec bych se nebál BMM, máme doma dva a absolutní spokojenost

1. Scout rv. 2007 BMM, služební vůz, najeto. 235tkm, závady byly, ale všechno okolo pohonu 4x4; co se týče motoru nic, turbo původní, vstřiky taktéž, s autem se rozhodně nejezdí jako v peřince, v práci si ho pučují kolegové a nedělá jim problém tomu za studena naložit (zmetci), jezdí krátké (10 krát denně trasa do 2km) i dlouhé trasy a s DPF nebyl jediný problém, kontrolka se nikdy nerožla.

2. Golf V BMM, koupeno se 148tkm, momentálně najeto 157tkm turbo původní, vstřiky taktéž, jezdím hlavně po měste a zase se DPF nikdy neozvalo.

Udělej si názor sám ;)

Jen takový poznatek, moc se mi nezdá že by motor rv.2008 nebyl bez DPF, ale je to možné.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“