vymena zamku nebo mikrospinac?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vymena zamku nebo mikrospinac?
byl jsem u mechanika s tim ze kdys odemknu a otevru spolujezdcovy dvere tak pochvili se zamknou a nesviti me svetylko ve dverich tak sem mu rikal jestli to neni mikrospinac v zamku a on ze to je na vymenu celyho zamku za 3500kc ze ten mikrospinac nejde vymenit a to sami mam v kuvrovejch dveri ze otevru kufr nesviti svetylko a zachvli se to zamkne nevite o nekom z pardubic kraje kdo to opravuje ? díky vw golf 1.9tdi 81kw r.v. 2001
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Za mě, chce to na diagnostiku, zkontrolovat jak chodí mikrospínače a na 90% to bude mikrospínač u spolujezdce když to nepozná vstup přes spolujezdce a možná i u šofera bude KO. Ovšem nikde není napsany, že to je jen mikrospínačem, prvně zkontroluj komplet svazky do dveří(průchodky) a to samý i u pátých dveří. Mně to dělá na dvou golfech ty pátý dveře a jediný co je možný řešení,je vyměnit zámek,stojí kolem litru.Pokud ti někdo tady poradí jak na ty pátý dveře,tak se to naučíme oba!
Ve předu ty mikrospínače vyměníš,na TME.cz stojí asi 50kč +- a jedeš dál!Vzadu bych dal nový zámek a jedeš jak za mlada
Děkuji za korekci a případné opravy postupu
Ve předu ty mikrospínače vyměníš,na TME.cz stojí asi 50kč +- a jedeš dál!Vzadu bych dal nový zámek a jedeš jak za mlada

Děkuji za korekci a případné opravy postupu

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
nema zmysel menit zamok pokial to neni uplne KO.. bud tam bude mikrospinac alebo studenak.. popripade polamane kable v prechodke z dveri...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
je na ten mikrospinač napichla i kontrolka otevření dveří v palubovce ,dvoje dveře mi kontrolku nerozsvití při otevřenírehak6co píše:Problém s mikrospínači zaviní problém s osvětlením, pokud se to samo zamiká, buď zmíněné poškozené kabely v průchodkách, nebo v mém případě to byly studené spoje konektoru k desce v zámku řidiče.
Oprava nic nestojí, ale musíš si dát práci najít ten drát, mikrospínač či studenej spoj...
ano je to na to napojenépavelexc píše:je na ten mikrospinač napichla i kontrolka otevření dveří v palubovce ,dvoje dveře mi kontrolku nerozsvití při otevřenírehak6co píše:Problém s mikrospínači zaviní problém s osvětlením, pokud se to samo zamiká, buď zmíněné poškozené kabely v průchodkách, nebo v mém případě to byly studené spoje konektoru k desce v zámku řidiče.
Oprava nic nestojí, ale musíš si dát práci najít ten drát, mikrospínač či studenej spoj...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Já řešil problém kdy nešla dioda na seatu ibiza cordoba 2002 a nešel bzučák,ale mikrospínač co je venku tak byl OK!Po demontáži zámku a znovuzapojení stačilo jen šroubovákem klepat po zámku a ten začal skákat jak postiženej,zamykal,odemykal dokola,po rozdělání byl problém v plošáku kam vede těch 8 káblů ze svorkovnice, která se do něj zapojuje! Po proletování vše OK!Ale rozdělat ten zámek a složit je fakt umění!
na co si dat při tom rozdelavaní zamku pozor?má snahu z toho neco povyskakovatThrashTheTrash píše:Já řešil problém kdy nešla dioda na seatu ibiza cordoba 2002 a nešel bzučák,ale mikrospínač co je venku tak byl OK!Po demontáži zámku a znovuzapojení stačilo jen šroubovákem klepat po zámku a ten začal skákat jak postiženej,zamykal,odemykal dokola,po rozdělání byl problém v plošáku kam vede těch 8 káblů ze svorkovnice, která se do něj zapojuje! Po proletování vše OK!Ale rozdělat ten zámek a složit je fakt umění!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Pokud to rozděláš, tak už to nedáš asi dohromady pokud to neznáš!Já tak posral několik zámků než sem se to naučil.Jak to rozděláš,tak je dá se říct ámen,ale chce to jen trénink a čas na to.Na skodaoctavia.cz je návod na to!Mrkni tam!pavelexc píše:na co si dat při tom rozdelavaní zamku pozor?má snahu z toho neco povyskakovatThrashTheTrash píše:Já řešil problém kdy nešla dioda na seatu ibiza cordoba 2002 a nešel bzučák,ale mikrospínač co je venku tak byl OK!Po demontáži zámku a znovuzapojení stačilo jen šroubovákem klepat po zámku a ten začal skákat jak postiženej,zamykal,odemykal dokola,po rozdělání byl problém v plošáku kam vede těch 8 káblů ze svorkovnice, která se do něj zapojuje! Po proletování vše OK!Ale rozdělat ten zámek a složit je fakt umění!
ThrashTheTrash píše:Za mě, chce to na diagnostiku, zkontrolovat jak chodí mikrospínače a na 90% to bude mikrospínač u spolujezdce když to nepozná vstup přes spolujezdce a možná i u šofera bude KO. Ovšem nikde není napsany, že to je jen mikrospínačem, prvně zkontroluj komplet svazky do dveří(průchodky) a to samý i u pátých dveří. Mně to dělá na dvou golfech ty pátý dveře a jediný co je možný řešení,je vyměnit zámek,stojí kolem litru.Pokud ti někdo tady poradí jak na ty pátý dveře,tak se to naučíme oba!
Ve předu ty mikrospínače vyměníš,na TME.cz stojí asi 50kč +- a jedeš dál!Vzadu bych dal nový zámek a jedeš jak za mlada
Děkuji za korekci a případné opravy postupu
Přes diagnostiku lze zjistit funkčnost mikrospínače?
Pri otvorených dverách su kontakty mikrospínača zopnuté. Keď otvoríš dvere a nerozsieti sa ti interierové svetlo a za 30 sec. sa ti auto zamkne, tak buď mikrospínač alebo studený spoj v zámku. Už som to robil x krát a vždy jedna z týchto dvoch vecí. Je to robota tak na cca dve hodinky. Samozrejme ak si to ešte nerobil tak možno aj dlhšie, ale dá sa to a nič to nestojí (pár centov za mikrospínač). Návod nájdeš na internete, prípadne napíš.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)