Jan Sejček Peugeot 1,6 HDI - studentský pažout

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Jan Sejček Peugeot 1,6 HDI - studentský pažout

Příspěvek od Forest »

Obrázek

... aby se nemusel starat o DPFko a měl lepší spotřebu spolu s dynamikou jízdy. Dle sdělení provozovatele cesta do DP za 6,2 a cesta zpět 4,3. Nevím, do jaké míry je to směrodatné, ale rozhodně je spokojen. Dle sdělení úpravce (a požadavku zákazníka) se jednalo o optimalizační chip a kdyby šlo o výkon, ještě tam prostor byl.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Spoteny peugeot....
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

no na to že ten motor už v serii nic moc nevydrží... osobně bych do toho ani nešel.
mio.
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 09 črc 2011, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od mio. »

pokornasek.pepan píše:no na to že ten motor už v serii nic moc nevydrží... osobně bych do toho ani nešel.
Souhlasím s tebou. Soused ho měl ve Focusu a jezdilo mu to 2 měsíce bez závad :D Pak přišlo turbo, dvouhmota a na vstřiky už nečekal (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Paklize by se melo jednat o toto turbo:
http://en.turbolader.net/Turbocharger-C ... 5005S.aspx
... pak se jedna o jedno z nejlepsich turbodmychadel. Problem je, ze ti volove z PSA ho dle sdeleni Olega z Turbopoweru tak nestastne konstrukcne zaclenili do systemu, ze ho tim vicemene predurcili k zahube a repas ani nove turbo nepomuze.

Priznam se, ze ted si presne nevzpominam, o co konkretne slo ale tusim neco s mazanim/chlazenim. To same turbo ovsem se zesilenou hridelkou by melo pouzivat BMW/Mini a drzi jako dive.

Osobne bych si presne tohle turbo umel predstavit jako skvely zaklad spodku dobreho twina - male, vykonne a pritom drzak, ktery se roztoci fouknutim.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
jipi
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 23 led 2006, 14:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko-Bratislava

Příspěvek od jipi »

chip u tohoto motora nieje problem.

Problem je koncepcia motora, mazanie ( zanesenie sitka, dalej štifty na vstrekoch a iné sračky) , užil som si s nimi dosť :D
VW Passat B5 TDI xxxPS , EGR off, Kat off, Turbo by BH, FMIC custom,exhaust custom ,330x30 4 piest predné brzdy, 312x22mm zadok
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Re: Jan Sejček Peugeot 1,6 HDI - studentský pažout

Příspěvek od nemo »

Kolik měl najeto ?
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..sito z pred turba ja vzdy vyberam, ale olejove hospodarstvo je zle navrhnute..a tiez interval vymeny oleja 20 000km neviem kde to nabrali zabozruti.. inak muselo to ozit pekne na taku velku kravu, v serii je to dost bieda
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
pechy-turbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 říj 2010, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: JBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pechy-turbo »

Priznam se, ze ted si presne nevzpominam, o co konkretne slo ale tusim neco s mazanim/chlazenim. To same turbo ovsem se zesilenou hridelkou by melo pouzivat BMW/Mini a drzi jako dive.

Ve vozech Mini nemá turbodmychadlo zesílenou hřídelku ;) je tam použitá ta samá co v PSA atd..
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

pechy-turbo píše:Ve vozech Mini nemá turbodmychadlo zesílenou hřídelku ;) je tam použitá ta samá co v PSA atd..
Nevim, zda Mini (ikdyz je pod BMW) ale BMW by melo mit hridelku cca 7,8 mm, pricemz u PSA by to melo byt neco kolem 6 mm.

zdroj info: Oleg ... kdepak bych se ja k temto turbodmychadlum dostal :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
pechy-turbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 říj 2010, 17:43
Odpovědi: 0
Bydliště: JBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pechy-turbo »

Já teda zatim kromě Mini Cooper D (1.6d) = BMW , nikde jinde to turbo neviděl a tam je použitá 6.5mm pokud ja vim. Ale třeba má Oleg nějaky lepší info... ;)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

jipi píše:chip u tohoto motora nieje problem.

Problem je koncepcia motora, mazanie ( zanesenie sitka, dalej štifty na vstrekoch a iné sračky) , užil som si s nimi dosť :D
a spojky nektere nevydrzi ani 30Nm a ma to treba 20.000 km ja nevim co tam davaji :(
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

Brouk píše:
jipi píše:chip u tohoto motora nieje problem.

Problem je koncepcia motora, mazanie ( zanesenie sitka, dalej štifty na vstrekoch a iné sračky) , užil som si s nimi dosť :D
a spojky nektere nevydrzi ani 30Nm a ma to treba 20.000 km ja nevim co tam davaji :(


dělá to VALEO tak se nediv :)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

S tímhle motorem jsem jezdil půl roku v Mazdě 3, a je to strašnej motor, je to tupé jako skoro každý CR motor, a naložené se zapnutou klimou je to opravdu slabé až běda, dlouhá převodovka tomu moc nepomáhá. Kdyby to bylo alespoň úsporné, ale ani to nic moc, žralo to o trochu víc, než můj Golf AFN 81kw. Na druhou stranu je to pěkně tichý motor s příjemným tahem ve středním pásmu otáček.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

prevodovka je dlha to mas pravdu ale mali sme to v 307 a spotreba dlhodoba bola max 4.6 v lete a to nieje zle..
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“