Ford Transit 04" 2,0TDDi hlučný studený start a lenivos

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53
Odpovědi: 0

Ford Transit 04" 2,0TDDi hlučný studený start a lenivos

Příspěvek od JiRaY »

Ahoj,před měsícem jsme si pořídili Transita 04" 2,0TDDi,63kw,najeto 288 000km,doloženo serviskou,auto šlape celkem v pořádku,ale má pár nectností.

Teď jak se ochladilo,tak po ránu když je teplota pod nulou,sednu do toho,vezmu za startér,motor se tak 7x převalí a pak chytne,na všechny,ale houpe,takové to chrachrchracht,drží si zvýšené otáčky,a je cítit v sedačce jak se klepe,po 4-5 vteřinách to přestane a vzádu je vidět jak to bílomodře zahulí a hned to přestane,v tu chvíli i klesně volnoběh na normál,když je lehce nad nulou,tak chytí pravidelně a bez jakéhokoliv zakouření.

Když je motor ohřátý delší jízdou,třeba po dálnici,nechám doběhnout,zdechnu a příjdu třeba za 15-20 minut nastartovat,tak motor při startu zarachotí,takový kovový rachtavý zvuk jako když si natahuje olej těsně po výměně,nebo jako kdyby visel startér-kovové rachtání,to trvá dvě vteřinky a je ticho,mazání zhasíná okamžitě,olej je vyměněný,10W40 a tahle kovářina se ozve jen při startu horkého motoru,když je motor studený nebo teplý,tak je ticho.
Rozvody jsou původní,mně napadlo jedině rozvody a nebo hydroštel(pokud je tenhle motor má)

A poslední věc ohledně výkonu,není to žádný závodník,to bych neřešil,po městě v pohodě,turbo je slyšet,hadice jsou těsné,všechny filtry nové,víceméně od jedničky do čtyřky to jede docela normálně,ale dostanu se na dálnici,vytočím 4ku na 3000 ot.,dám tam pětku,na otáčkoměru 2000ot. a je to mrtvola,přestane jet, a než dosáhne nějakých 2700 ot. tak je to neskutečně líný,foukne vítr nebo mírné stoupání,a musím zas na 4ku a vytočit,po rovině jede fajn,ale bojí se kopce a často řadím 4ku když se objeví kopeček,sice vím že je to jen 63kw,ale myslím že by si s malým krátkým transitem mohl poradit lépe :)
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Podle mě ti nejde žhavení, máme s tátou 2.0TDDi 55kw, najeto 535 000km a má ještě původní žhaviče a ani jeden nejde, v létě v pohodě a teď jak jsou teploty kolem nuly tak sice chytne jakoby hned, ale prvních tak 15 sekund se motor mele a z výfuku jde modrobílý dým, ono je teda možný že i vstřiky budou ko na ty kilometry, ale pak se otřepe a běží v pohodě.
JiRaY
Přispěvovatel
Příspěvky: 272
Registrován: 17 kvě 2008, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od JiRaY »

Tak dneska bylo venku -6,zkusil jsem po ránu 3x po sobě nažhavit,a čaplo to hned a bez kuckání a hulení,jen to jednou zhouplo otáčky a pak už pravidelně,to jsem blázen,možná to bylo tím že tam auto stálo od osmi večera do pěti do rána,ale i tak chytlo líp :)
Renault Master 2,5dCi 100k 09" "Lenochod"

Bývalý zapřísáhlý Citroenář a řidič náklaďáku,teď už jen Pražský dodávkář
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já dneska zkoušel toho našeho, -10 a na druhý pokus s obtížema, ono to žhavení tam asi nebude pro srandu králíkům.
Odpovědět

Zpět na „Ford“