Teď jak se ochladilo,tak po ránu když je teplota pod nulou,sednu do toho,vezmu za startér,motor se tak 7x převalí a pak chytne,na všechny,ale houpe,takové to chrachrchracht,drží si zvýšené otáčky,a je cítit v sedačce jak se klepe,po 4-5 vteřinách to přestane a vzádu je vidět jak to bílomodře zahulí a hned to přestane,v tu chvíli i klesně volnoběh na normál,když je lehce nad nulou,tak chytí pravidelně a bez jakéhokoliv zakouření.
Když je motor ohřátý delší jízdou,třeba po dálnici,nechám doběhnout,zdechnu a příjdu třeba za 15-20 minut nastartovat,tak motor při startu zarachotí,takový kovový rachtavý zvuk jako když si natahuje olej těsně po výměně,nebo jako kdyby visel startér-kovové rachtání,to trvá dvě vteřinky a je ticho,mazání zhasíná okamžitě,olej je vyměněný,10W40 a tahle kovářina se ozve jen při startu horkého motoru,když je motor studený nebo teplý,tak je ticho.
Rozvody jsou původní,mně napadlo jedině rozvody a nebo hydroštel(pokud je tenhle motor má)
A poslední věc ohledně výkonu,není to žádný závodník,to bych neřešil,po městě v pohodě,turbo je slyšet,hadice jsou těsné,všechny filtry nové,víceméně od jedničky do čtyřky to jede docela normálně,ale dostanu se na dálnici,vytočím 4ku na 3000 ot.,dám tam pětku,na otáčkoměru 2000ot. a je to mrtvola,přestane jet, a než dosáhne nějakých 2700 ot. tak je to neskutečně líný,foukne vítr nebo mírné stoupání,a musím zas na 4ku a vytočit,po rovině jede fajn,ale bojí se kopce a často řadím 4ku když se objeví kopeček,sice vím že je to jen 63kw,ale myslím že by si s malým krátkým transitem mohl poradit lépe
