Boxer 2.0 HDi neplynuly chod
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Boxer 2.0 HDi neplynuly chod
Zdravim pani!
Minuly rok som kupil Peugeot Boxer 2.0 HDi RHV s pokazenym motorom.Kupil som motor druhy,prehadzali sa vsetky pridavne komponenty z povodneho ako turbo,palivova sustava,alternator.... Auto uz od zaciatku vynechavalo pri istych otackach. Nabehal som asi 1500 km a pocas jazdy mi odislo turbo tak,ze sa mi zlomila hriadelka. Odpalilo mi to ajd ruhy motor.Zohnal som dalsi,kupil nove turbo,vsetko sa poskladalo,jedine co na tom aute ostalo povodne je palivova sustava. Auto stale pri istych otackach akoby vynechavalo chod.Najskor som si myslel,ze je to chyba regulacie turba,ale ked je tam nove turbo a robi to stale,tak uz vazne neviem co to moze byt.Ked nastartujem auto,tak mu asi pol minuty trosku kolisu otacky. NIekedy si pocas jazdy zadymi na bielo-sivo. Bolo mi poradene,ze to kolisanie otacok moze sposobovat regulator v cerpadle. Vie mi niekto poradit co s tym?Moze to byt cerpadlo? Trisky?
Dakujem
Minuly rok som kupil Peugeot Boxer 2.0 HDi RHV s pokazenym motorom.Kupil som motor druhy,prehadzali sa vsetky pridavne komponenty z povodneho ako turbo,palivova sustava,alternator.... Auto uz od zaciatku vynechavalo pri istych otackach. Nabehal som asi 1500 km a pocas jazdy mi odislo turbo tak,ze sa mi zlomila hriadelka. Odpalilo mi to ajd ruhy motor.Zohnal som dalsi,kupil nove turbo,vsetko sa poskladalo,jedine co na tom aute ostalo povodne je palivova sustava. Auto stale pri istych otackach akoby vynechavalo chod.Najskor som si myslel,ze je to chyba regulacie turba,ale ked je tam nove turbo a robi to stale,tak uz vazne neviem co to moze byt.Ked nastartujem auto,tak mu asi pol minuty trosku kolisu otacky. NIekedy si pocas jazdy zadymi na bielo-sivo. Bolo mi poradene,ze to kolisanie otacok moze sposobovat regulator v cerpadle. Vie mi niekto poradit co s tym?Moze to byt cerpadlo? Trisky?
Dakujem
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 13 srp 2009, 09:08
žel šroubovákem a třináctkou klíčem neopravíš
nejprve zdiagnostikovat, musí na to být spešl vorrichtung, takže ne každej to umí
chce to zkusit postupně všechny syndromy HDi
regulátor na čerpadle / čerpadlo - kontrola
snímač na railu
vstřiky kontrola / výmena
snímač na vačce atd.
nejlíp zajet za někým kdo se vyzná a ne co řeknou kluci u piva ( tím se nechci nikoho dotknout )

nejprve zdiagnostikovat, musí na to být spešl vorrichtung, takže ne každej to umí
chce to zkusit postupně všechny syndromy HDi
regulátor na čerpadle / čerpadlo - kontrola
snímač na railu
vstřiky kontrola / výmena
snímač na vačce atd.
nejlíp zajet za někým kdo se vyzná a ne co řeknou kluci u piva ( tím se nechci nikoho dotknout )
a vedel by mi niekto poradit,ci je vstrekovacie cerpadlo na motore RHV co mam v Boxeri rovnake ako cerpadlo v motore RHY z citroeanu xantia ci takeho cohosik? Mam totiz este jedno cerpadlo,to vyzera byt v dobrom stave,len problem je,ze to moje povodne nema stitok,je odtrhnuty.Holt,boli to velki majstri co to opravovali tie dlhe roky nez sa to dostalo ku mne.
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
RHY je 90 k motornieto píše:a vedel by mi niekto poradit,ci je vstrekovacie cerpadlo na motore RHV co mam v Boxeri rovnake ako cerpadlo v motore RHY z citroeanu xantia ci takeho cohosik? Mam totiz este jedno cerpadlo,to vyzera byt v dobrom stave,len problem je,ze to moje povodne nema stitok,je odtrhnuty.Holt,boli to velki majstri co to opravovali tie dlhe roky nez sa to dostalo ku mne.
RHV je 109 k motor.....
vysokotlake cerpadlo, trysky, spojka, turbo, atd.... se nedaji zamenit.....
to celkokm nieje pravda,bud si sa pomylil v kodoch...v Boxeri mam RHV a ten ma 62 kW. To ze tam je ina riadiaca jednotka mi je jasne. V com sa lisia trisky pri tychto motoroch? V triskach,ci elektronike vstrekovaca? Lebo motory su identicke konstrukcne,cize pocet dier a sklon by mal byt na triskach rovnaky,kedze su tam rovnake piesty
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02 led 2013, 01:43
Mne kolisaly otacky po nastartovani to i chcipalo. Po ohrati to same ale spise kdyz sem zastavil treba v krizovatce. Pri plynule jizde bylo slyset typicke vrneni dizlu ktere take kolisalo na intenzite. Vymnena DRV ventilu to zpravila. Ale taky sem cistil mechaniku RGV ventilu. To muze zpusobovat take kolisani ale nechcipe to. A v neposledni rade vstriky a vysokotlake cerpadlo. Nejlepsi je jet na dobrou diagnostiku. Ty vsechny dily jsou docela drahy a oprava pokus -omyl je docela nakladna. Preju uzpesnou opravu.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 02 led 2013, 01:43
Na vysokotlakem cerpadle je DRV ventyl ktery udrzuje stale stejny tlak k privodou vstrikovacu. Pri akceleraci je treba vyce paliva a samozrejmne by tlak klesl vetsim odberem. Tento ventyl to udrzuje aby byl staly. Na liste vstriku je cidlo tlaku paliva ktere to kontroluje vyhodnocuje a ridi. To muze byt take vhaji. Ale muze to byt take uplne necim jinym proto odkazuji na diagnostiku. RGV ventyl je propojeni mezi turbem a sanim. Pri urcitych otackach se otvira a vraci cast spalin spatky do sani aby se prepalili znovu. Je to kuli emisim. Delaji se podtlakove a nebo mechanicke rizene servem RJ jednotky motoru. Kdyz zustane RGV ventyl otevreny na volnobech tak kolisaji otacky protoze se vraci neco splodin do sani a jednotka vyhodnocuje spatne vahu vzduchu.