Octavia II 1.9 TDI PD na olej??

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Pinchel
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 10 říj 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pinchel »

hoši vy ste pitomci, ze zásady je třeba tvrdit že jízda na jakékoli jiné palivo než "čistou naftu" je nevhodná . . . :D jelikož čím dál tím víc začínají vysychat alternativní zdroje (LOL)

A4 tdi 81 kw najeto na ruzné olejové paliva 280tis km!! (momentálně 500 na tacho,origo trysky, jen čerpadlo a turbo bylo preventivně měněno před 50 tis.) :-)

nyní zatím OchcaviaII PD 15tis. na bio sračku u pump a friťák, jelikož už není co kde brát (ikdyž se něco od bagristů rýsuje) :-)

Audi akorát jednoduchý předehřev-vodní výměník , Škodofka bez úpraf (jezdím dlouhé trasy,v zimě míchám 50/50,velké mrazy=nafta) z upravami se mi nechce srať
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Pinchel"] ,¨¨

máš pavdu vole je to jak píšeš i já jsem pitomec který tvou zásadu nedodržoval

no dopracoval jsem se do stavu kdy nemám už děti odlétli a vatu nehoním v klidu si zajedu k pumpě ;)
Pinchel
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 10 říj 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pinchel »

slovacek.milos píše:
Pinchel píše: ,¨¨

máš pavdu vole je to jak píšeš i já jsem pitomec který tvou zásadu nedodržoval

no dopracoval jsem se do stavu kdy nemám už děti odlétli a vatu nehoním v klidu si zajedu k pumpě ;)
čéče ženě do auta leju naftu, jelikož najede ročné do 5tis. tak se to ani nevyplatí, já mám ale nájezdnost 70-90 tis. ročně a tam už je každá kačka znát a ušetřenky naskakují
:)
slopal
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 říj 2012, 10:42
Odpovědi: 0
Bydliště: bv

Příspěvek od slopal »

Chce to zdravi selsky rozum a hlavne gule a nenechat ze sebe dělat tupou ovci automobilek, politiku, eu a podobnych partaji, kteri ti budou porad něco zakazovat a prikazovat co maš a nemaš. Z čeho by asi zily kdyby si to doma polovina lidi presovala? To by Mira K. nerozdychal (LOL)
Martas255
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 19 říj 2011, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: kolín

Příspěvek od Martas255 »

S 1.9D berlingem jsem najel tak asi 200 tis na vsechny mozny mastny veci, na zimu trafo olej a jak se trochu otepli tak hydraulika, prevodak, rostlina, vyjeták atd. ze je neco spatne si auto tzn rekne, zacne kourit, vykon malej, staci nalejt zase cistej olej a ujedu tak 20 km a je vse v pohode a jede se dál, no doufám ze jsem to nezakřik.
Druhy auto mam superb 1.9 tdi 96 kw nevim konkretně typ motoru ale leju tam cisty trafo a mam najeto asi 40tis tak doufam ze snad dobry, je fakt ze kdyz jsou velky mrazy riznu to tak tretinou nafty.
berlingo chyta na cisty trafo i v minus 25 bez problemu
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ja ted zhanim nejakou slusnou rotacku a uz je to problem ani mi nevadi,ze to ma vse nad 400 tis,ale,ze to jsou hnusne dobite auta. jak to je s tim PDckem? kolik tak vydzi a jak se sere? to,ze tam nesmim lejt olej kvuli tesnicim krouzkum me varoval kamos jasny. zase to jde pekne chipnout
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Jestli chceš supr auto, přitahnul jsem si passata 99. 81kw tdi, motor AFN, vše ve 100% stavu,motor namotáno 240tis, auto bez škrábance a rezu! chci ho časem střelit, dám ho za 75 tis, páč je fakt pěknej, kdo bude rychlej za 70 tis. je jeho, páč dobrejch je jak šafránu, týpek v servisu řikal, že tak pěknýho dlouho neviděl.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

passata nechci chtel sem b5,5 driv,ale tam je jen PDcko
sice chci spolehlivy motor,ale zase zastarale auto ne
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

b5 a 5,5 je skoro to samé auto, s tím, že je na něm daleko více pičičandiček než na klasické b5, jestli hledáš spolehlivé auto, kup si nové, sere se všechno, mercedes i fiat, nevybereš si pak nic, na všechny auta se vesměs hází špína, je to přeci jen pouze spotřební materiál...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

to uplne neni pravda. nakonec asi budu jeste ejzdit s JTDckem prodat to nejde slusne a je skoda to vyhazovat kdyz,tam je 80% veci uplne novych.
ale auto samozrejme vybirma dal to je beh na dlouhou trat. vcera me zaujalo lupo 1,2 TDi,ale mrknul sem na mobile de a tam mely vetsinou 290 tis najeto coz mi pripada na takovy motorek fakt moc.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
maximumdany
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 26 zář 2011, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: anglicko

Příspěvek od maximumdany »

Cave chalani.tak som stravil 4 hod.na tomto fore a uz som z toho PAF !!!Mimo!!! Neberte ma za debila ale uz som celkom domotany!Mam 2 otazky Len prosim jednoduche a konkretne odpovede otazka:1 mam passat 1.9 afm a jazdim na cisty vyfrit pouzity slnecnicovy Olej uz druhy motor my zomrel v kratkej dobe co mu pomoze aby prezil? A aby turbo netrebalo cistit co chvila!predhrev paliva mu pomoze alebo zmena predvstreku? Alebo Miesat s niecim?/uz som uvazoval kupit ine tdi bez variabilneho turba Len neviem ktore modeli ho nemaju/. 2 :mam Alhambru 2.0 tdi brt velmi zachovalu a nerad by so ju znicil je bezpecne 50/50 liat fritak a naftu ci nie? VOPRED DAKUJEM
maximumdany
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 26 zář 2011, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: anglicko

Příspěvek od maximumdany »

Cave chalani.tak som stravil 4 hod.na tomto fore a uz som z toho PAF !!!Mimo!!! Neberte ma za debila ale uz som celkom domotany!Mam 2 otazky Len prosim jednoduche a konkretne odpovede otazka:1 mam passat 1.9 afm a jazdim na cisty vyfrit pouzity slnecnicovy Olej uz druhy motor my zomrel v kratkej dobe co mu pomoze aby prezil? A aby turbo netrebalo cistit co chvila!predhrev paliva mu pomoze alebo zmena predvstreku? Alebo Miesat s niecim?/uz som uvazoval kupit ine tdi bez variabilneho turba Len neviem ktore modeli ho nemaju/. 2 :mam Alhambru 2.0 tdi brt velmi zachovalu a nerad by so ju znicil je bezpecne 50/50 liat fritak a naftu ci nie? VOPRED DAKUJEM
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

musíš napsat jak ti umřwl motor na olej jen tak neumírá ;)
maximumdany
Přispěvovatel
Příspěvky: 77
Registrován: 26 zář 2011, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: anglicko

Příspěvek od maximumdany »

Urobil som asi 20000 km Stoho 10 000 na naftu ,vyjeti mot Olej a bio naftu a Potom 10 000na vyfrit a zacal tasko startovat /predtym som musel vycistit turbo -total zapecene ,/ velmi tasko startoval uz aj na teplo a pribudal Olej na mierke tak som vypustil Olej a nalial Len naftu do motora a nechal pobezat a Potom uz nenastartoval Len na sprej a ked som otvoril vyko na ventiloch tak asi metrovy dym jak locomotiva!tak som vymenil motor urobil asi 3000 km turbina zapecena znovu hladina oleja vysoka a auto poklepkavalo -hydro zdvihatka tak si hovorim vypustim Olej dam naftu trochu do motora nech prep lachne zdvihatka a auto zase stratilo kompresiu Lebo horsie startuje dymi nema vykon a uz na veku ventilov vydno ze fuci trosku a v nafte po vypusteni z motora som nasiel velku kopu karbonu az som sa zlakol!!! Este daka otazka? Zrejme zmilo karbon co tesnil a kompresia fuc!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33589
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

žádná chyba další motor ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“