BMW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Mongo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 949
- Registrován: 16 dub 2007, 16:43
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
pokial porovname seriove 2.0 PD 8V a 2.0d od BMW ja by som osobne radsej siel do PD lebo aj pri pripadnej poruche sa motor ako celok pohybuje okolo 700e pricom bmw pod 1500e nejde.mne osobne je jedno co ma auto vpredu... ako znak... pokial to chodi a netreba s tym stat kazdy mesiac v servise tak je to ok.... BMW si to posralo celohlinikovou stavbou motorov. odvod tepla a podobne veci niesu dostatocne.. a preto ani tie vlozky nevydrzia... a len mimochodom nieje zas uplne korektne porovnavat PD a CR.... v tomto pripade by sa mali porovnavat uz CR motory od VW.... a tie su co mam zatial skusenosti natom velmi dobre. najslabsi motor 81KW CR sa da neuveritelne chipnut a je to balada s tym chodit.
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Je vidět že tíhnež ke koncernu, já se občas v 3.0D 150kw svezu má to ke 300tis. od motoru po zadní kola je vše původní a ok, dělá se jen normální servis ramena, kladky, řemenice kliky, prasklý svody který se zavařili a ok... Nevim proč nechceš srovnávat CR a PD ty motory byly v nabídce ve stejném období a právě proto se koncernu do příchodu CR vyhnu. A nakonec kultivovanost bmw vs. chrochtání PD a vůbec kvalita zpracování všeho okolo.Mongo píše:ja by som osobne radsej siel do PD
Kdybych měl love připlatil bych špetku za servis bmw, než mít cokoliv novějšího od koncernu, což by mě nikdy tak netěšilo. Já mam zas blíž k bmw
....320cd
Moment - M57N2 mají vložky? A to od kdy? Pokud vím, tak žádné BMW vložky nemá a nikdy je ani nedělalo, pouze má válce potažené nikasilem pokud má blok z hliníku, nebo ne?Mongo píše:co sa tyka 2.0d 2007+ je to srac.... a velky... nieje nic vynimocne ze motor berie vodu.... ze rozvody dozivitne dozivaju pri 220tis km... a podobne sracky.... cim novsie bmw tym vacsi problem s motorom... a co sa tyka 2,5 3,0 a 3,5 d od 2008+ slabe vlozky vo valcoch ... praskaju tak pri cca 220-260 tis km... toto iste postihuje aj ten 2,0 nieje to pravidlo ale uz som videl za posledny polrok asi 15 roznych naftovych motorov od BMW s r.v 2007+ a seru sa ako naozaj... pripominam ze to vsetko bolo len u jedneho cloveka co robi BMW
Ale zajímavé je, že s touto "kosmickou směsí" jak jsi nikasil nazval, jezdí plno osmiválcových bavoráckých čtyřlitrových motorů naprosto bez problémů. A to jsou tyto motory r.v. tuším 93 a výš, takže dle tvé teorie už by měly být na spodku už dávno mrtvéjericho-3 píše:Motor, který nemá litinový blok i přes nové vyfikundace ve formě- nastříkáme do hliníku naší kosmickou směs a tuhost je na světě, je k ničemu. Váha je sice problém, ale tuhost má vždy přednost ...
Oni s tím pojeba... nikasilem zrovna bez problémů nejezděj. Ono i BMW uznalo že s tím nikasilem po podělaly a začaly to potahovat alusilem. 
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
- blacklight
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Ano to máš pravdu, tuším že v roce 96 nebo tak z důvodu kazů díky korozi na některých m60/62 mám ten dojem. Nicméně technologie je to v základu velmi podobná a o tom jsme se tu původně bavilioldaf píše:Oni s tím pojeba... nikasilem zrovna bez problémů nejezděj. Ono i BMW uznalo že s tím nikasilem po podělaly a začaly to potahovat alusilem.
Pokud je mi známo, tak u motorů, které neměly problémy s mazáním nebyl s trháním této vrstvy problém. Ano, je pravda, že k narušení došlo velice rychle pokud bylo nějakým způsobem mazání, byť i na chvíli, přerušeno. A pak už se začal tento film pomalu trhat celý, to je fakt. takže obecně tyto motory musely mít za každých okolností bezproblémové mazání (což je tak nějak předpoklad u všech motorů, nicméně u těch s tímto potahem je to ještě zásadnější). A co se renovace týče? Nějak nevidím problém. Je to určitě jistá komplikace navíc, nicméně vím o tom, že potahování válců nikasilem (alusilem) využívá mnoho běžných lidí, kteří třeba byť amatérsky jezdí motokros a nějak neshledávám problém v opětovném znovupotažení touto vrstvou. Jenom u nás v čr to dělá několik firem.
Nebo jsi to myslel jinak?
Nebo jsi to myslel jinak?
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Souhlasím se všema co tvrdí v neporazitelnosti jízdních vlastností BMW a hlavně v zimě :
(rofl)
http://www.youtube.com/watch?v=8W13M_hDCZs
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... MnR5vbIyNw
A právě proto začali dělat vlajkovou loď (7) v pohonu X drive-aby zkazili jízdní vlastnosti
http://www.youtube.com/watch?v=8W13M_hDCZs
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... MnR5vbIyNw
A právě proto začali dělat vlajkovou loď (7) v pohonu X drive-aby zkazili jízdní vlastnosti
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Nazuj si na tvojí oktávku jednadvacítky se sjetýma leťákama a přijeď se předvést.jear ewing píše:Souhlasím se všema co tvrdí v neporazitelnosti jízdních vlastností BMW a hlavně v zimě :
(rofl)
![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8W13M_hDCZs
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... MnR5vbIyNw
A právě proto začali dělat vlajkovou loď (7) v pohonu X drive-aby zkazili jízdní vlastnosti
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, nemam sanci hovorit zasvecene, nicmene aktualne je nase 535d v Tatrach a ikdyz se jedna pouze o zadokolku, tak udajne to smeklo jen jedinkrat a to tak nepatrne, ze se museli dohadovat, zda se to smeklo nebo ne.
Holt,dnesni elektronika zmuze nejspis vice, nezli by se dalo ocekavat. Pravdou je, ze je to obuto do kvalitnich zimnich pneu a otec neni zadny zavodnik, pouze svizny jezdec.
Holt,dnesni elektronika zmuze nejspis vice, nezli by se dalo ocekavat. Pravdou je, ze je to obuto do kvalitnich zimnich pneu a otec neni zadny zavodnik, pouze svizny jezdec.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
