bmw e36 2.5 tds NEDAVA NAFTU
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Teď už jsem do toho nějak zamotanej, ty máš v autě origo jednotku co tam patří, dal si tam jinej motor s jiným čerpadlem a protože ti to nejelo tak si tam dal i el. svazek kterej byl k tomu motoru co jsi tam dal? Chápu to dobře?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Podívej se do ETM a porovnej zapojení té motorové elektriky (konektory X20 a X6000) nové a staré. U auta od 1/95 je zapojení určitě jiné, jsou tam nějaké dráty od imobilizéru jinak, protože od 1/95 byl systém EWS s čipem v klíči, kdežto u starších bylo jen relé, které odblokovalo odemčení centrálem.
Ten konektor vzadu je pro auta s klimou. Je úplně jedno jestli je zapojenej, vliv na chod motoru to nemá. Čísla na čerpadlech jsou stejný?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Píšeš že čerpadla jsou stejné ale ty máš auto z 93 a dárce je 95 takže ty čerpadla bejt stejný nemůžou. Lámalo se to někdy koncem roku 94.kramar04 píše:jasně,čerpadla jsou stejné,,takže já to skusím a uvidím jestli to frčí...
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,