bmw e36 2.5 tds NEDAVA NAFTU

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

Příspěvek od kramar04 »

a nema to vliv na to že je tam jiné vstřikovací čerpadlo a el kolem motoru??jednotka atd zůstala stejná..díky
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Teď už jsem do toho nějak zamotanej, ty máš v autě origo jednotku co tam patří, dal si tam jinej motor s jiným čerpadlem a protože ti to nejelo tak si tam dal i el. svazek kterej byl k tomu motoru co jsi tam dal? Chápu to dobře?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

Příspěvek od kramar04 »

no bylo to tahle,umřel mě motor,tak se vytáhl dal druhý,ale i s el.co je u motoru,čidla,kabeláž na altík,startér atd..předtím fungovali normálně,dá se říct že vše je org.jednotka atd..
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

A čerpadla jsou stejný? Jakej máš rok výroby auta ty a z čeho a jakej rok je motor co jsi tam dal?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Fx323i
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 05 zář 2012, 14:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fx323i »

Podívej se do ETM a porovnej zapojení té motorové elektriky (konektory X20 a X6000) nové a staré. U auta od 1/95 je zapojení určitě jiné, jsou tam nějaké dráty od imobilizéru jinak, protože od 1/95 byl systém EWS s čipem v klíči, kdežto u starších bylo jen relé, které odblokovalo odemčení centrálem.
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

Příspěvek od kramar04 »

čerpadla a jednotka je stejná..ale je možné že bude problém v té elektrice...budu to muset asi přehodit,ale zas je problém že je tam navíc jeden konektor na motoru pod 6 žhavičem na hlavě,(na té el.z roku 93) tam není takže nevím jestli bude problém když nebude zapojený...
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Ten konektor vzadu je pro auta s klimou. Je úplně jedno jestli je zapojenej, vliv na chod motoru to nemá. Čísla na čerpadlech jsou stejný?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
kramar04
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 04 zář 2012, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: jihomoravský kraj

Příspěvek od kramar04 »

jasně,čerpadla jsou stejné,,takže já to skusím a uvidím jestli to frčí...
BMW e36 2.5 TDS 105 kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

kramar04 píše:jasně,čerpadla jsou stejné,,takže já to skusím a uvidím jestli to frčí...
Píšeš že čerpadla jsou stejné ale ty máš auto z 93 a dárce je 95 takže ty čerpadla bejt stejný nemůžou. Lámalo se to někdy koncem roku 94.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
k5ynd1
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 03 lis 2009, 22:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od k5ynd1 »

neznamena, kdyz cerpadla vypadaji stejne, tak jsou stejna.... vrchni vicko muze byt prehozene (umisteni prepadu z cerpadla), muze byt stejny i cislo na tele cerpadla. dulezite ale je cislo na te elektronicke hlave. u tech novejsich by melo byt HDK a nejaky cislo.
Odpovědět

Zpět na „BMW“