starty na RO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Kdyz pada u Lucase nafta, v zime, v lete je vse ok, co za tim muze byt? Zmena typu filtru moc nepomohla. Hadicky na vstriky pruhledne a nove... (wallbash)
nechápu jak spadla nafta a OK když ti spadne nafta nenatočíš až nasaješ naftu

průhledné hadičkymi vydržely cca pět let teflonové čtverky z gumexu strážnice, letos už začali tíct tak jsem je poskracoval ale je vidět že nějakou bulinu už pustí

dávám klasiku 3,5
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Mě když začne na nějakým werglu padat nafta,tak o ničem nešpekuluju,koupím černý balonek s klapkou za 300,- vložím před filtr,napumpuju a mám zase klid.. ;)
Jezdím na vše co teče..
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

[quote="Fantomas"][quote="radluk"]Fantomas
Hele a spricuje vubec Lucasrac naftu do vstriku? :? Klidne muze byt po smrti, taky jsem kdysi poskladal vse zpet a umrel totalne behem ozivovani.[/quote]

Jj, to už mě taky napadlo, ale nějak si nechci připustit tu myšlenku, že na původní čerpadlo se to nastartovalo a pak už nic. Namontovalo se druhé čerpadlo nastartovalo se a pak už zase nic.[/quote]

Tak už to jezdí!!! Celý problém byl v novém palivovém filtru. Nikoho by totiž vůbec nenapadlo, že bude propouštět jen částečně. Proto to někdy nastartovalo, někdy ne, kolísal volnoběh apod. Problémový filtr byl made in Poland :o
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

cerny balonek znam, pouzivam do do 2T masin, at na zemi, tak ve vzduchu. Byt na MERO dlouho nevydrzi, materialy odolaji obcas benalu, ale BIO neuchodi trvanlive.
Premyslel jsem nad kovovym zpetnym ventilem, na Fiatu jsem tak mel vrazene podavaci cerpadlo z LIAZ, tam jsou kvalitni zpetne ventily, jeden se vyradil aby neslo tak z tuha, ale dalsi pumpicku nemam.

Divej, kdyby padala i v lete, ano, ale proc to kur... dela jen kdyz padne teplota treba pod 0°C.
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Fantomas
Prosimte co to bylo za zmrd filtr, ze nefungoval ani novy? Znacka?? :o
mm
Přispěvovatel
Příspěvky: 226
Registrován: 12 pro 2006, 13:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od mm »

me nefunguje na 106 filtr ALCO dávám mahle
Fantomas
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 08 črc 2010, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Fantomas »

[quote="radluk"]Fantomas
Prosimte co to bylo za zmrd filtr, ze nefungoval ani novy? Znacka?? :o[/quote]

Tak to už fakt nevim, skončil v kontejneru, ale byla to bíla krabička s modrým potiskem (crazy)
Teď aspoň vím, že je na autě skontrolovaný, vyčištěný a seřízený úplně všechno........ale ty nervy!!! (crazy)
Felicie 1.9D pick-up, 30tkm na vyfrit s naftou a jede líp, jak na naftu, až do -5C, pak už jen líná nafta :o)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

Nezapominejte na benzin............. obcas je dobry fouknout do nadrze benzin tak 1:2 ci dokonce 1:1 pac on nejenze naredi to co v nadrzi je ,ale i vycisti filtr pac na tom se rada dela takova mastna usazenina nafta ji nerozpusti a clovek pak de a filrt vyhodi a da novej obcasne proplachnuti benzinem mu podstatne prodlouzi zivotnost. :scooter:
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od peopleman »

Ano dej si benzín 1:1 do cdi a podobně,vyčistí to pak hlavně peněženku (noteeth)
Jezdím na vše co teče..
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

Noo pokud tam budes lejt fritak .....dopadne to stejne :)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Presel jsem na klasicke filtry a ne ty debilni filtry s vyvody na hadicu a prepoustecim ventilem, konkretne Champion, zda se, ze problemy zmizely. Navic ma elektricky ohrev Bosch (crazy). a je o 30 % levnejsi (crazy)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:Presel jsem na klasicke filtry a ne ty debilni filtry s vyvody na hadicu a prepoustecim ventilem, konkretne Champion, zda se, ze problemy zmizely. Navic ma elektricky ohrev Bosch (crazy). a je o 30 % levnejsi (crazy)
radluk ono je to i tak že ten termoventil se má měnit každou ruhou výměnu, kdysi dávno byl moc drahý a nikdo to nedělal, některí filtry co si objednáš tak v tom filtru míš i nové gumičky pro ten termoventil,

já si taky našel jeden z levných filtrů jak ty i s pumpičkou, tuším 16O korun no nakoneš jsem to pořešil tak že jsem tam dal zas s termoventilem a před něj dávám ten plastový naftvý průhledný za 4O tím si šetřím ten origo
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

slovacek.milos píše:
radluk píše:Presel jsem na klasicke filtry a ne ty debilni filtry s vyvody na hadicu a prepoustecim ventilem, konkretne Champion, zda se, ze problemy zmizely. Navic ma elektricky ohrev Bosch (crazy). a je o 30 % levnejsi (crazy)
radluk ono je to i tak že ten termoventil se má měnit každou ruhou výměnu, kdysi dávno byl moc drahý a nikdo to nedělal, některí filtry co si objednáš tak v tom filtru míš i nové gumičky pro ten termoventil,

já si taky našel jeden z levných filtrů jak ty i s pumpičkou, tuším 16O korun no nakoneš jsem to pořešil tak že jsem tam dal zas s termoventilem a před něj dávám ten plastový naftvý průhledný za 4O tím si šetřím ten origo
Asi jo, ale kdo to ma menit, cena toho posraneho ventilu je vetsi jak cena noveho filtru se zavitem. Krouzky tam byly vzdycky nove na nahubku pro ventil.
Navic, nez se ohreje motor, tak elektricky predehrev okamzite ohriva, cili pri velkych mrazech nehrozi u dnesnich pseudozimnich naft zakaleni a ucpani filtru:-) (crazy)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33611
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já mám taky s ohříváním z iveka nebo z čeho ani nevím, taky jsem přemýšlel že ho tam dám ale je zatím uschován, ten termoventil ted stojí jen 15O korun, kdysi stál barák jak píšeš, ale stačí ty gumičky

na fábce jsem ty gumičky měnil vše je OK termoventil bude mít 12 let a fachčí v létě je tam za chvilku 3O stupnů, v zimě z toho dostaneš tak 12

kolik dostaneš z ohřívacího filtru nevím
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Taky mám elektrický vyhřívaný filtr. Bomba věc. ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“