Nový Rapid
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
No, co jsem se bavil s tim znamym z VW centraly, tak kdyz jsem si mu stezoval na to, ze jsou vsechna auta dnes vicemene na jedno brdo tak mi rekl, ze se neda proste nic delat, ze je tlak spolecnosti na hodnoty emisi, spotreby a ze se toho az tak moc odlisneho vymyslet neda. Proto se experimentuje predevsim s tvary svetel, protoze ty dokazi nejznatelnejsi zmenit design a je vicemene jedno jakou plochu v danem "co nejaerodynamictejsim tvaru" zabiraji.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
Tomáš Horák
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 22 zář 2012, 18:13
- Bydliště: Praha
Co se cen týče, koukněte se na www.rapidskoda.cz/cena/pstejski píše:O2 2CR+klima je zaklad za 340... je to bez niceho... ambi zacina na nejakejch 420
Rapid ma stat od zakladu 249 s 1,2Htp 300ma stat s 1,6CR
no v tý ceně máš 6kvalt, palubní počítač, dálkově ovládanej centrál, origo autorádio,mlhovky s denním svícením, zrcátka a přední okna v el. + tu klimu
pokud je to podle tebe nic tak to potom asi jo.
jinak tempomat lze dodělat za 1500, jumbo box za 4500, rozhodně se nevyplatí dávat za ambi těch 420, lepší je si to co skutečně potřebuji za podstatně menší peníz dodělat.
p.s.Kde jsi prosím přišel na ty ceny Rapidu (dej zdroj) já jsem zatím jen četl že základ s 1,2htp bude za 290 000kč a to mi přijde sakra hodně.
To mi povidej Tomasi, vcera jsem stal vedle novyho passata kdyz ho nastartoval tak takovej divnej nemastnej neslanej zvuk, to uz snad i to PDcko ma lepsi zvuk
.
A nebo rad posloucham stary piano 5 a 6 valec, soused je sbira a vzdycky kdyz to nakopne to je radost
A nebo rad posloucham stary piano 5 a 6 valec, soused je sbira a vzdycky kdyz to nakopne to je radost
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Kdepak se asi stala chyba ? - Rapid je zatím v Česku propadák, vše rozhodne octavia
http://auto.idnes.cz/skoda-rapid-c8x-/a ... tomoto_fdv
http://auto.idnes.cz/skoda-rapid-c8x-/a ... tomoto_fdv
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Kde se stala chyba? Podle mě lidi prostě nemají peníze a taky dostali rozum, a nenakupují tolik na splátky. A firmy radši koupí menší fábii (jako pracanta) nebo rovnou octavii (pro střední management a obchodníky)...
a taky tomu autu chybí motor s velkým M, který by byl spolehlivý a zároveň úsporný, zkrátka 1,9TDI
i když tak 1,4TSI má moc pěknej graf:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=112035
a taky tomu autu chybí motor s velkým M, který by byl spolehlivý a zároveň úsporný, zkrátka 1,9TDI
i když tak 1,4TSI má moc pěknej graf:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=112035
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
ta spotreba je az neuveritelna
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... oj-casu/?2
idealni stroj, skoda, ze neni HB nebo kombi
"Tohle auto nemá žádné moderní „vyfikundace”, přesto funguje"
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... oj-casu/?2
idealni stroj, skoda, ze neni HB nebo kombi
"Tohle auto nemá žádné moderní „vyfikundace”, přesto funguje"
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
V tom Peugeotu jsem seděl přímo v salonu. Ohromil mě celkem velkej zavazadlovej prostor. Je to docela krasavec za ty peníze. 220tis to startuje s 1.2kou.
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky
bych to spis poupravil na "Tohle auto nemá žádné moderní „vyfikundace”, proto funguje a bude fungovat"jaykay píše:ta spotreba je az neuveritelna
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... oj-casu/?2
idealni stroj, skoda, ze neni HB nebo kombi
"Tohle auto nemá žádné moderní „vyfikundace”, přesto funguje"
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
U fábie máš třeba plně průtokové prahy.jericho-3 píše:To máš pravdu, melu o tom jen z důvodu toho, zda ta gloriola , která okolo těch aut nových je, je zasloužená. Já bych si nejradši koupil nový model ze 70. let , kde by byla vyřešena korozní ochrana, bez nepotřebných nesmyslů dnešní doby /jen s centrálem/ např. Golf GTI nebo 1,6 TD, nebo Lancia Delta, popř. ARomeo GTV.![]()
Ale je to samozřejmě jen můj, patrně "zkreslený" názor. Sednu třeba do FAbie HTP a přemýšlím, v čem šel vývoj dopředu...
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... 801081105/Felicia 1,6 kombi LPG
->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi
.
->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi
.